Näin karmean unen jälleen ja haluaisin yrittää tulkita untani jos apua saisin joltain..
Unessa vanhempani ja minä sisareni kanssa olimme kalliolla sumuisessa metsässä, ympärillä oli koski ja vesiputous. Vamhempani istuivat n 50m päässä alhaalla kielekkeellä ja siskoni lähti kävelemään heitä kohti. Huomasimme karhun vasemmalla ja se alkoi uhkaavasti mennä siskoani kohden ja sisko yritti tulla takaisin luokseni, huusin hänelle että pakene vanhempien luo niin minä harhautan karhun pois. Aloin huutamaan ja karhu säikähti ja kääntyi juoksemaan poispäin, mutta sitten se kääntyikin minua päin ja hyökkäsi. Lapseni istui kalliolla ja juoksin hänen ympärilleen ettei karhu raatele häntä. Muistan kuinka karhu puraisi kättäni ja tunsin unen läpi hänen terävät hampaat ja kovan kivun vas kädessäni. Sitten olinkin jossain kauniissa puutarhassa ja näin kauniin ketun istumassa kauempana myös vasemmalla. Ja pian sekin hyökkäsi kimppuuni, jostain syystä kädessäni oli rautalanka ja sillä koitin puolustautua ketun hyökkäykseltä. Lopulta joku julkkis ja tuntematon mies tuli viereeni ja kettu muuttui harmaaksi ja mies otti puukon alkoi nylkimään kettua. Tunsin kauheaa sääliä kun näin miten kettu oli vielä elossa kun sitä nyljettiin.. sitten heräsin. Kunnes näin vielä unessa itseni siskoni kanssa takapenkillä istumassa ja näin oikealla puolella ison ahman joka vain tuijotti. Yritin kertoa siskolleni ahmasta mutta hän ei nähnyt sitä..
Voisiko joku auttaa tulkitsemaan tämä uni häiritsee ja ahdistaa koko ajan..
Olen viimeaikoina pohtinut että voisiko karhu ja kettu olla ns voimaeläimiäni koska olen aiemminkin ne unessa nähnyt mutta nyt ekaa kertaa ne hyökkäsivät kimppuuni kunnolla ja se ahdistaa paljon..
Karhun ja ketun hyökkäys ja nylkeminen
Anonyymi
3
341
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kukaan paikalla joka voisi auttaa tulkinnassa..
Ap - Anonyymi
Tulkintaa tälle unelle...?
Ne ovat siskosi miesehkokkaita. Karhu on joku jolta yrität siskoasi suojella. Kettu on olosuhteiden uhri. Ahma on tuntematon tylsimys, joka olisi kyllä hyvä mies, mutta siskosi ei ole hänestä kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"558785Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1515350Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1194896Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83822Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m833426Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533339Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä352682Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392583En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102531- 241707