Tuleeko tänään patja-arskalta striimiä?
Arska voisi puheessaan tuoda esiin Oulun tapahtumia ja pahoitella afgaaneille ja irakilaisille miehille suomalaisten naisten käytöstä.
Patja -arskan Juhannuspuhe
31
130
Vastaukset
- Anonyymi
Porissa vokin tiloissa käsikirjoitetaan tällä hetkellä patja Arskan puhetta,pysykää kanavalla
- Anonyymi
En ole diktaattori, olen puoluesihteeri 2019 kevätkokouksessa valittu. Yksimielisesti!.
- Anonyymi
Patja-arskan täytyy anoa Porin puoluetoimistolta lupa Pride-juhlan järjestämiseksi Ouluun. Matumatti on osoittanut tukensa, reunaehtona että turvapaikanhakijat huomioidaan.
- Anonyymi
Hienon juhannuspuheen se arska pitikin. Hyvin monet jäsenet kyynelehtivät viimeistään siinä vaiheessa kun arska puhui kauniisti veljestään markku-mylläristä ja lauloi oodin eräälle turkkilaiselle miehelle nimeltään yildiz.
- Anonyymi
Seitsemän tähden liike
Olen 58-vuotias mies. Jouduin työttömäksi kesällä 2016 ja kuten muotina on, ei yli viisikymppinen suorittavan työn tekijä enää viitsi töihin lähteä .Kiinnostukseni politiikkaan aukeni lopullisesti juuri loisimisen iskettyä päälle. Minulle syntyi kova halua saada mamuttaa asioita, korjata niitä. Siksi olen nyt tässä. Olen myös iloinen porin osaston vok tiloista
- Anonyymi
Hyvää pridea Arskalle
- Anonyymi
Arska on nyt puolueen sihteeri, todennäköisesti pyrkii puheenjohtajaksi vielä kesän aikan ja siirtää puolueen päämajan porista kempeleeseen. Arska näyttää ettei kempeleen jättiä noin vain eroteta puolueesta.
- Anonyymi
Riita alkoi Carloksen videosta: https://youtu.be/SWO3gVXq38c
- Anonyymi
Kempeleestä ei kovin hyvää aineista ole Suomi saanut; Juha Sipilä ja Ari Lindstöm. Toivottavasti kaikki Kempeleen asukkaat eivät ole samanlaisia sekopäitä. YÖK!
- Anonyymi
Kempeleellä rukoillaan yhä anteeksipyyntöä muslimeilta. Niin pahasti se Marco loukkasi irakilaiset miesten tunteita!
Kaikki nynny ovat kokoontuneet rukoushetkeen, jossa polvistuvat imaamin edessä anteeksi anoen. - Anonyymi
Polliisi sano ettei sua nyt puhetta pittee, niin sillon ei pietä. Niin heleppoa se on! Ajatelkkaapa. Ei lähetä väittämmään virkamiestä vasttaan. Ei tietenkkään, sehän ois vastoin lakia. Ja ajatelkkaapa kuka on suosituin, se Witti? Suap arvata toisenkkiin kerran.... No lukaskoopa sitä piffiä..ketäs kehuttaan..niin minua.
- Anonyymi
Juneksen asyliin arskaa ei huolittu, mutta väyrynen huoli papan riveihinsä. Nyt ilmeisesti potkittu sieltäkin pois ja arska tunkee laittomin keinoin takaisin ske:n riveihin. Päätyy vielä vankilaan viettämään vanhojapäiviään.
- Anonyymi
Hienon puheen piti juhannuksena kauppakeskus zeppelinissä kempeleellä! Moni turvapaikanhakija herkistyi kun arska kehui näitä komeita miehiä ja kuinka ovat piristäneet elämää Oulua myöten.
- Anonyymi
Olin kuuntelemassa puhetta. Yksi irakilainen mies herkistyi niin että arska päätyi hieromaan hänen jalkojaan, oikein hieno teko arskalta. Minne lie ystävykset poistuivat siitä...
- Anonyymi
Kertakaikkiaan etoo koko tuo ukko! Kohtelee varmasti naisia hyvin halveksivasti muutenkin. Mahdollisesti kunnioittaa tuota vieraan kulttuurin tapaa kohdella naisia.
- Anonyymi
Matin kanssa yhdessä kirjoitettu puhe. Oikein kaunis vaikka yhdessä laulaenkin. Irakilaisetkin oppivat parhaiten suomea laulaen yhdessä meidän kanssa.
- Anonyymi
Tämän "patja-arskan" voisi laittaa paluulennolle uusien ystäviensä kanssa. On varmasti suosittu vaikkapa Irakissa, kun on tehnyt lujasti töitä Koraanin puolesta.
- Anonyymi
Koko tämän arskan faniporukan voisi laittaa menemään. Viihtyisivät varmasti paremmin maassa jossa islamin pyhää kirjaa ei loukata. Olisi paljon helpompi ratkaisu, kuin tuoda tuo uskonta tänne.
- Anonyymi
Hieno puhe Arskalta! Patja-arskasta presidentti.
Terveisin, Maltilliset (Anteeksi muslimeilta) - Anonyymi
Kempeleen vokista terveiset! Irakilaiset miehet herkistyivät ihan kyynelehtimään ja halusivat välittää kiitokset maltillisille ja heidän patja-arskalle. Lupasivat äänestää SKE:ta jos vain saatte ne kansallismieliset ulos puolueesta.
- Anonyymi
Politiikkaan lähdön myötä mies menetti kaiken maineensa ja tilille jäi ainoastaan tuo ihan osuva lempinimi "Patja-Arska".
- Anonyymi
Mitää sanoo asiasta Marco, puolueen puheenjohtaja ja rahojen käytöstä vastaava, Marin oikeusavustajana?
- Anonyymi
Pitääkö paikkansa että mies raasu olisi kiivastumispäissään kääntynyt itsekin muslimiksi? Ihan vain kun suuttuui koraanin käsittelystä suomalaisille.
- Anonyymi
Tämä Arskan puheet on suomalaisen korviin kovin ikävää kuultavaa, joten parempi että jättäisi jatkossa pitämättä. Ilmeisesti mies vihaa suomalaisia.
- Anonyymi
Anarkistiliitto antaa kaiken tukensa arskan toiminnalle.
- Anonyymi
Ootko arska tulossa karaoke-viikonloppuun? Kebabia ja laulua tarjolla.
- Anonyymi
Suomen poliisijohto tukee ajatusta, että islamisaatio pysäytetään Maltillisten tapaan laulamalla. Kirkko osallistuu tapahtumaan tarjoamalla turkkilaista herkkua (ei tosin sitä "rullakebabia" mikä punatukkaiselle maistuupi).
- Anonyymi
Hienoa työtä turvapaikanhakijoiden puolesta arskalta. Mies antaa kaikkensa että irakin miehet ovat tyytyväisiä uuteen maahansa.
- Anonyymi
Kauniisti, mutta voimakkaasti Arska pyysi anteeksi turvapaikanhakijoilta. Olen aina tiennyt että kyllä sieltä arskan sisältä se suvaitsevainen auttaja löytyy.
- Anonyymi
Hyvän puheen piti. Hieman häiritsi syöminen puheen aikana mutta tärkeintä oli että puhe kunnioittu koraania
- Anonyymi
Riikan kanss tuotanuinnii kirjotettii puhe korraanista ja Kiejo ol apuna. Ette arvvoo miten lämittää syäntä kuulla tuollasta palautetta islamin tulosta kempelleelle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389