RoT on taas paniikissa epätieteellisen kretu uskomuksensa kanssa. Uskomushan se on sillä RoT ei kykene vastaamaan simppeleihinkään kysymyksiin koskien kreationismia.
- Hän ei kykene todistamaan jumalansa olemassaoloa
- Hän ei kykene todistamaan luomista
- Hän ei kykene todistamaan että juuri raamatun jumala on luoja
- Hän ei kykene todistamaan lajitason mekanismia rappeutumis-väitteelleen, epigeneesihän on yksilötason tapahtuma
- Hän on ristiriidassa itsensä kanssa, välillä DNA vaikuttaa, välillä ei
- Ja aina kun hänen osoitetaan olevan väärässä alkaa valehtelu
Jotenkin surullista kun Suomen kretut ovat tätä tasoa...
RoT paniikissa
2
<50
Vastaukset
"Jotenkin surullista kun Suomen kretut ovat tätä tasoa..."
Olen erimieltä. Ensinnäkin minusta siinä ei ole mitään surullista että ROT edustaa edustaa tyypillistä kreationistin tasoa kaikessa tyhmyydessään, herkkäuskoisuudessaan, suuruudenhulluudessaan ja epärehellisyydessään. Ja toisekseen kaikki kretut kaikissa maissa ovat ihan yhtä typeriä ja epärehellisiä.- Anonyymi
Älä nyt yliarvioi kretuja. Heille on saavutus jo tuottaa ymmärrettäviä lauseita. Koska ROT osaa kirjoittaa, niin hän on suorastaan heidän huippu. Ei kai kukaan muu tällä palstalla edes yritä perustella uskoaan.
Olen saanut monia nauruja hänestä. Jos hän laittaa minkä tahansa muun lähteen kun oman bloginsa, niin siellä on aivan varmasti puhuttu muusta kun hän itse. Viimesin hänen lähde kirjaimellisesti mainitsi hyödylliset mutaatiot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122469Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.872396Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072094Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261476Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1281207
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136