Minusta tuntuu että olen siirtyessä ehkä elämäni loppuun, vaikka olen vasta 13 vuotias,en jaksa enään elää, aamulla en haluaisi nousta ylös koska se tuntuu vaikelta ja tuntuu myös että olen vain masentunut läski paska jolla ei ole mitään arvoa täällä maailmalla
En halua elää ja haluaisin tappaa itseni mutta en uskalla tappaa itseäni
9
2353
Vastaukset
- Anonyymi
Kulta pieni-
Kaikki nuo tunteet kuuluu elämään.
Olet varttumassa aikuiseksi (no vielä monta vuotta), tunnet että lapsuuden huolettomat päivät ovat ohi ja edessä on jotain mistä et tiedä mitään ja se pelottaa.
Olet hyvin tärkeä ihminen vanhemmillesi ja kaikille muillekin.
Ehkä vanhempasi eivät vain kerro sitä. - Se on sitä suomalaista tyyliä: rakastetaan lapsia mutta ei näytetä sitä.
Sinulla on niin mielenkiintoinen elämä edessä että et edes usko sitä!
Juttele vanhempiesi kanssa ja kerro suoraan miltä sinusta tuntuu, he ihan varmasti yrittävät auttaa sinua, kun vain tietävät!
Se että tuntuu läskiltä, on hyvin tavallista sinun iässä.
Voithan googlailla että miten syödä terveellisesti.
Nyt on kesäloma ja kouluterveydenhoitajaa ei saa käsiin.
Mutta kunhan koulut alkavat niin käy hänen juttusillaan.
Onko sinulla jokin harrastus?
Mistä tykkäät?
En nyt tähän hätään keksi muuta.
Kirjoittele ja kerro kuulumiasiasi!
Iso hali minulta! - Anonyymi
Niin ja minä halusin vielä sanoa vaikka minulla on vaikea herätä kesälomallakin ylös etten nukkuisi koko päivää
- Anonyymi
Kyllä minä olen alkanut hoikkumaan nyt, ja ehkä voin joskus kai isompana, minun elämä voi ehkä alkaa paremmaksi, toivottavasti
- Anonyymi
Niin sanoin sitä että kai sitten isoimpana löydän harrastuksen
- Anonyymi
Koulua kannattaa käydä, jos suinkin jaksaa, opiskeluaika on niin ihanaa, että se palkitsee kaikki vaivat. Kokemusta on.
- Anonyymi
Kys
- Anonyymi
Rankka alotus mutta ehkä et ole kuitenkaan
vielä valmis kuolemaan?
Olen työkseni analysoinut ihmisiä yli 30v
ja ensivaikutelma sinusta on että et oikeasti halua kuolla
vaan elämännäkemyksesi on siis lohduton.
Sulla on vielä monta polkua kuljettavana.
On teitä sekä ojia ja polkuja
se minkä itse valitset
ei ole uhraus vaan se on Rakkaus.- Anonyymi
Niin, luulette, että kuoleman jälkeen olette helpottuneita, koska menette olemattomuuteen, mutta näin ei ole.
Itsemurhan tehnyt henkilö ei saa uutta fyysistä kehoa niin kauan kuin hänen olisi pitänyt elää tässä elämässä. Toisin sanoen niin kauan kuin hänellä olisi vielä elämää jäljellä tietyssä elämässä. Hän kärsii ilman fyysistä kehoa, koska hänellä on edelleen erilaisia haluja, esimerkiksi halu syödä ja juoda ja niin edelleen, mutta hänellä ei ole kehoa, jolla hän voisi täyttää nämä halut ja niin edelleen.
Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.
- Anonyymi
Antakaa mun kuolla nyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579