En halua elää ja haluaisin tappaa itseni mutta en uskalla tappaa itseäni

Anonyymi

Minusta tuntuu että olen siirtyessä ehkä elämäni loppuun, vaikka olen vasta 13 vuotias,en jaksa enään elää, aamulla en haluaisi nousta ylös koska se tuntuu vaikelta ja tuntuu myös että olen vain masentunut läski paska jolla ei ole mitään arvoa täällä maailmalla

9

2276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kulta pieni-

      Kaikki nuo tunteet kuuluu elämään.
      Olet varttumassa aikuiseksi (no vielä monta vuotta), tunnet että lapsuuden huolettomat päivät ovat ohi ja edessä on jotain mistä et tiedä mitään ja se pelottaa.

      Olet hyvin tärkeä ihminen vanhemmillesi ja kaikille muillekin.
      Ehkä vanhempasi eivät vain kerro sitä. - Se on sitä suomalaista tyyliä: rakastetaan lapsia mutta ei näytetä sitä.

      Sinulla on niin mielenkiintoinen elämä edessä että et edes usko sitä!

      Juttele vanhempiesi kanssa ja kerro suoraan miltä sinusta tuntuu, he ihan varmasti yrittävät auttaa sinua, kun vain tietävät!

      Se että tuntuu läskiltä, on hyvin tavallista sinun iässä.

      Voithan googlailla että miten syödä terveellisesti.
      Nyt on kesäloma ja kouluterveydenhoitajaa ei saa käsiin.
      Mutta kunhan koulut alkavat niin käy hänen juttusillaan.

      Onko sinulla jokin harrastus?
      Mistä tykkäät?

      En nyt tähän hätään keksi muuta.
      Kirjoittele ja kerro kuulumiasiasi!

      Iso hali minulta!

    • Anonyymi

      Niin ja minä halusin vielä sanoa vaikka minulla on vaikea herätä kesälomallakin ylös etten nukkuisi koko päivää

    • Anonyymi

      Kyllä minä olen alkanut hoikkumaan nyt, ja ehkä voin joskus kai isompana, minun elämä voi ehkä alkaa paremmaksi, toivottavasti

    • Anonyymi

      Niin sanoin sitä että kai sitten isoimpana löydän harrastuksen

    • Anonyymi

      Koulua kannattaa käydä, jos suinkin jaksaa, opiskeluaika on niin ihanaa, että se palkitsee kaikki vaivat. Kokemusta on.

      • Anonyymi

        Kys


    • Anonyymi

      Rankka alotus mutta ehkä et ole kuitenkaan
      vielä valmis kuolemaan?

      Olen työkseni analysoinut ihmisiä yli 30v
      ja ensivaikutelma sinusta on että et oikeasti halua kuolla
      vaan elämännäkemyksesi on siis lohduton.

      Sulla on vielä monta polkua kuljettavana.
      On teitä sekä ojia ja polkuja
      se minkä itse valitset
      ei ole uhraus vaan se on Rakkaus.

      • Anonyymi

        Niin, luulette, että kuoleman jälkeen olette helpottuneita, koska menette olemattomuuteen, mutta näin ei ole.

        Itsemurhan tehnyt henkilö ei saa uutta fyysistä kehoa niin kauan kuin hänen olisi pitänyt elää tässä elämässä. Toisin sanoen niin kauan kuin hänellä olisi vielä elämää jäljellä tietyssä elämässä. Hän kärsii ilman fyysistä kehoa, koska hänellä on edelleen erilaisia haluja, esimerkiksi halu syödä ja juoda ja niin edelleen, mutta hänellä ei ole kehoa, jolla hän voisi täyttää nämä halut ja niin edelleen.

        Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.


    • Anonyymi

      Antakaa mun kuolla nyt.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3199
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2811
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1570
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe