Katseet salilla

Anonyymi

Suurin osa keskittyy omaan treeniin, mutta yhden kanssa tahtoo katseet kohtailla. Olipa mitä oli, onhan se ja hän ihana(a).

Nimim. juhannuskin treenaillen

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin ihastun salilla joka kerta, kun katson peiliin. Muita en ihastele kun en edes huomaa ketään muita.

      • Anonyymi

        Muita kannata huomatakaan.


    • Anonyymi

      Ei näkynyt sinua salilla!

      • Anonyymi

        Eilenpä näkyi!


    • Anonyymi

      Ei kyllä pätkääkään kiinnosta olla missään pierun hajuisella salilla. Jotain puntteja kyllä on kotona. Voisin tietysti viihtyä salilla ihan vaan silmämunat tapillaan seuraisin naisten pullistelua ja trikoiden kiristelyä, mutta varmaan ohjattaisiin pian ulos.

    • Anonyymi

      No ei osuttu eilenkään samaan aikaan!

    • Anonyymi

      Enpä käynyt juhannusaattona, enkä kyllä tänäänkään salilla. Johtuisiko ihan siitä?
      Ps. enkä enää edes ilmottaudu tunneille omilta laitteiltani. :D

    • Anonyymi

      Sinua on ilo katsella ihana Siiri ;)

    • Anonyymi

      Viime kuussa meinasin tikahtua kesken joogan nauruun, kun takanani (näin peilistä) oli pitkät harmaat hiukset omaava punakka ja pöhöttynyt nainen pitkälahkeiseen kokouimapukuun pukeutuneena. Selkä oli paljaana ja sen ja olan rypyt näkyivät hyvin peilinkin kautta. Tämä ei jaksanut tehdä tunnin ohjelmaa läpi vaan kyyristeli lattialla, vaikka tunti oli minun mielestäni vähän turhankin kevyt.

      • Anonyymi

        On sullakin jutut. En kehtais vanhoista naisista noin kirjoittaa. Hyvä, kun kuntoilevat. Onko itsetunto tosiaan noin heikolla pohjalla, että vertailukohtaa pitää noin hakea. Nolo juttu.


    • Anonyymi

      Se oli se sama nainen joka ajoi avoautoakin.....

      • Anonyymi

        Avoautoa mallia AMG 55.
        Me ollaan kohdattu hämmästyttävän usein ja tämä muualla kuin Helsingissä. "Oulussa", niinkuin täällä tavataan sanoa.


    • Anonyymi

      MIKSI ihmeessä joku tulee tuollaisessa pellenasussa joogatunnille?????? En melkei pystynyt keskittymään liikkeisiin tuon asun takia ja kun alaspäin kumarruttaessa näin väkisinkin taakseni niin minulta taisi päästä naurupyrkähdyksiäkin, vaikka yritin hillitä itseäni.
      En ollut ainut huvittunut, koska salista poistuessamme myös salilla työskentelevä mieskin katsoi ja alkoi hirnahtelemaan. :DDDDD

      • Anonyymi

        Miten kukaan voi olla näin ruma?


    • Anonyymi

      Loppuiko keskustelu salin katseista tähän nyt sitten?
      Eikös jatkettaisi vielä vähän aikaa?? :D

    • Anonyymi

      Kohtasitko lukija tänään salilla tänään jonkun/joidenkin katseita??
      Minä en, kun keskityn omaan suoritukseeni. Salit ovat minun mielestäni paikkoja, jossa käydään jumpassa, EIKÄ aloittajan tarkoittamia tarkoitusperiä varten.
      Käytkö SINÄ salilla vain saadaksesi alkaa vainoamaan muita jumppaajia???

      • Anonyymi

        Salikyttääjät on niitä pahimpia eläviä mun kirjoissa hyääääkk 🤮


    • Anonyymi

      Minäkin säihkähdis nähtyäni sen pitkälahkeisen kokouimapuvun. Kuin jostain 40-50-luvulta kun Jane Fonda veti jumppaa. Tää akka olikin tyyliltään kuin historiankirjoilta revitty pitkine harmaine hiuksineen. Tosin ilman pitkiä lahkeita. :D Siis puku...
      Paljon oon nähnyt, mutta nyt sain ainakin hyvät naurut ja muisteltavaa vielä kesäkuullekin. :))

    • Anonyymi

      Ohjaajakin katsoi sinua huvittuneen säälivästi kun kyyristelit siinä matolla Jane Fonda -asussasi jaksamatta tehdä liikkeitä. :o

    • Anonyymi

      Millaisia katseita sinä olet kohdannut salilla?

      • Anonyymi

        Salilla tulee keskityttyä aika paljon omaan tekemiseen, mutta siltikään se ole pois siitä, että taukojen aikana silmäilee ympärilleen. Välillä huomaa, että jonkun kanssa tulee vaihdettua pidempiä katseita.

        Oletko sinä kohdannut katseita salilla? Millaisia?


    • Anonyymi

      Onneksi ei tarvi tuota miettiä itsellä. Tykkään keskittyä ihan muihin asioihin ja tämäkin ketju osaltaan vahvistaa sen, miksi en tykkää teeenata sekasaleilla. Pätkääkään kiinnosta tuo kyttääminen ja vilkuilu, tulee tosi vaivautunut olo.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe