Narsistin kersoille

Anonyymi

Aikuisille lapsilleni, narsisti-isin tyttärille:
Maailma tulee valoisampi, jos sen päänsä vetää pois omasta pers**stään.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten noin lapsellisella ihmisellä voi olla aikuisen ikäisiä "lapsia".

      Persoonallisuushäiriö ei ole mitään, mikä yliolkaisella huitaisulla selitetään/sepitetään muiden syyksi.

    • Anonyymi

      "Persoonallisuushäiriö ei ole mitään, mikä yliolkaisella huitaisulla selitetään/sepitetään muiden syyksi"
      Täh, mitä sinä selität? Kenen syyksi?
      Julma totuus on, että kun terapiat on käyty ja jauhettu (useampi vuosi), pitää se pää tosiaan vetää valoon ja alkaa nähdä asioita itsensä ulkopuolella. Ei ketään vie eteenpäin menneisyyden märehtiminen tai omaan ongelmaansa rakastuminen. Eikä myöskään tule ketään tai mitään psykologia, ryhmäterapiaa, pillerireseptiä, prinssiä tai prinsessaa, joka sinut sieltä montusta ylös kiskoo, jollet itse tee työtä.
      Lapsellinen? .... jaa-a. Pikemminkin hyvin turhautunut ja sen kultaisen lapsen suhteen, jokaa itse päätti ryhtyä kolmannen polven narsistiksi ....luovuttanut? Täysin.

      • Anonyymi

        Oikeastaan narsistien tai psykopaattien lapsi ei voisi mitenkään selvitä ilman Jumalaa, koska tämä on asia, jossa kaikki ihmiset pettää.
        Nyt selittyy sekin miksi minusta tuli teini-iässä hyvin uskovainen vaikka vanhempani kasvattivat minut atestiksi, olin ET opetuksessa vapautettu kirkossa käymisestä, eikä minulle ollut uskovaisia ustäviä tai tuttavia, mutta Jumalasta tuli niin tärkeä, että mikään muu ei merkitse mitään. Tavallaan koko elämästä tuli odotusta totuuden paljastumisesta ja oikeudenmukaisuuden voittosta, jos ei tässä elämässä niin tuonpuoleisessa viimeistääm. Joka päivä olen sitä odottabut koko alämäni ajan.

        "poiuytredfgh"


      • Anonyymi

        kärsivällisyyttä treenaten, että jonakin päivänä se päivä tulee, jos ei tässä elämässä niin tuonpuoleisessa ja ikinä en anna periksi totuuden paljastumiseen asti. Kukaan ei tarvtitse mitään rangaitusta minun puolestani. Vain odotan että totuus paljastuu eteen juuri sellaisena kuin se on, eikä pilkkuakaan puutu.

        "poiuytredfgh"


      • Anonyymi

        Ja ihmiset ei tunnu ollenkaan ymmärtävän sitä että tuon totuuden paljastumisen odottaminen tuntuu niin paljon tärkemmälle kuin vaikkapa saada itselleen mies tai yhtään mikään tässä maallisessa maailmassa. Pohjimmiltaan vain ja ainoastaan totuuden paljastuminen kiinnostaa.


        "poiuytresdfgh"


      • Anonyymi

        Luotin kaikenlaisiin auttajiin täysin avosydämin lukemattomia kertoja ilmeisesti vain oppiakseni ettei pitä luottaa. Nyt on vielä vaikeampaa tietyltä osin, mutta en mene enää luottamaan ja puhumaan, koska heillä on se loputon oikeus tietämättömyyteen ja ymmärtämättömyyteen joka tapauksessa,

        "poiuytredsdfgh"


      • Anonyymi

        Soos ehdottelevat: "No kokeillaan !"

        Ja pettävät.


        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Oikeastaa mun mielestä narsismi on hengellinen ongelma.
        No nyt sanotaan kuinka kauheita narsisteja ja psykopaatteja on uskovaisissa.
        Mutta siis edelleenkin se on nähdäkseni hengellinen ongelma siinäkin tapauksessa.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaa mun mielestä narsismi on hengellinen ongelma.
        No nyt sanotaan kuinka kauheita narsisteja ja psykopaatteja on uskovaisissa.
        Mutta siis edelleenkin se on nähdäkseni hengellinen ongelma siinäkin tapauksessa.

        "poiuytrdfgh"

        No eipä ole jumalasta näyttänyt suurempaa apua olevan, kun vuodesta toiseen sen kanssa vatvot samaa juttua pääsemättä eteenpäin elämässäsi.

        Mee sinne sun ketjuun.


      • Anonyymi

        Enkeli kirjaa tuonkin ylös


        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Muistaakseni Islamissa sanotaan että jos viettää 40 päivää jossain seurassa muuttuu kaltaisekseen tai jotain sen tapaista,
        Mun kokemuksen mukaan joo, jos soittelee 40 päivää johonkin mielenterveysongelmaisten paikkaan alkaa saamaan mielenterveysongelmia. Kyl se tosiaan niin menee. Jps haluaa pysyä mieleltään terveenä, tullee pysyä kaukana sellasista.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Henkilö joka neuvo mua sinne soittamaan sanoi mulle että vaikutan sille kuin paholainen minua kiusaisi ja joo sitten kun soittelin sinne pidempään alkoi tosiaan tuntua kuin olis helvetissä.
        Mitä jos tää kaikki johtuukin siitä kun minä vuosikymmenet Jumalaan elämäni perustanut henkilö päädyin aivoineni Jumalaan uskomattomien ihmisten käsiteltäväksi.


      • Anonyymi

        olispa sitten ollut edes tieteellistä näkökulmaa, mutta kun ei se ollut oikein sitäkään. en oikein tiedä mitä se oli. ..jotain eksytystä arvelisin

        "poiuytfgbn2


      • Anonyymi

        ihmiset jotka ovat itse aivan eksyksissä neuvovat kuinka toisetkin voisivat eksyä

        "poiuytrdfghn"


      • Anonyymi

        Missään ei ole mitään järkeä jos ei ensisijaisesti pyritä totuuteen

        "poiuytfdfgh"


      • Anonyymi

        Minä en usko mistään muualta tulevan mitään hyvää kuin Jumalalta.


        "poiuytfdfghj"


    • Anonyymi

      miksei ylläpito poista tällaisia

    • Anonyymi

      Kuinka joku kehtaa .....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe