USA ampui alas Iranin matkustajakoneen

Anonyymi

12

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      USA:n pommittaessa Irakin, Afganistanin ja Libyan viime vuosisadalle Suomi sai kymmeniä tuhansia maahantulijoita elätettäväkseen. Kuinka paljon mahtaa tulla pakolaisia Iranista kun USA pommittaa sen. Miksi USA:n pommituksia ohjaileva israel haluaa tuhota kaikki arabimaat?

      • Anonyymi

        Irak, Afganistan eikä Libya ole vielä olleet oikein missään mielessä tällä vuosisadalla esim. Suomeen verrattuna. Niissä asioissa, joissa ne ovat olleet, ne ovat edelleen.

        Israel ei halua tuhota kaikkia arabimaita, eikä sinulla ole mitään todisteita sille että haluaisi. Se näyttää tässäkin toteutuvan, että he, jotka kirjoittavat erisnimiä pienillä alkukirjaimilla, ovat asioista pahasti pihalla ja havaintojen mukaan tämä koskee erityisesti heitä, jotka kirjoittavat Israelin pienellä alkukirjaimella.


      • Anonyymi

        Iran haluaa vain elää sovussa muiden kansojen keskellä ja haluaa vain rauhaa Israelin kanssa.

        www.is.fi/ulkomaat/art-2000006256558.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iran haluaa vain elää sovussa muiden kansojen keskellä ja haluaa vain rauhaa Israelin kanssa.

        www.is.fi/ulkomaat/art-2000006256558.html

        Hetken ihmettelin et mitä hourit mut toi linkki kyllä selittää...


    • Anonyymi

      Ollos huoleton, jos iso rähinä tulloo nii israel lakkaa olemasta !

    • Venäjä johtaa 4-1.

      Lisäksi Venäjällä yksi läheltäpiti ja yksi epäily siviilimatkustajakoneen alasampuminen.

      Nuilta pitäisi saada edes veto-oikeus pois YK:ssa, jotta alettais saamaan nuo tilille teoistaan.

    • Anonyymi

      Varjele jos Venäjä olisi ampunut matkustaja koneen voi sitä huutoa,en ole kuullut tv uutisointia asiasta vaikka katson telkkari uutiset.

    • Anonyymi

      Oletko lukenut tuon raportin tuosta jossa on mukana taistelukeskuksen keskustelut. Karmeata luettavaa.
      Yksi äijä luki tutkaa väärin ja ilmasotaupseeri ampui koska luuli koneen hyökkäävän. 10 sekuntia ennen ohjuksen laukaisua tutkamies huusi "Possible ComAir" - eli mahdollinen siviilikone.
      Liian myöhään.

      Mitä opimme tästä - ei mitään. Siviilikoneita lentää vieläkin sotatantereiden yllä ja tämä tulee toistumaan.

      • Anonyymi

        USA:n asevarastot ovat täynnä ja tilaa pitää uusille saada joten vanhat on johonkin ammuttava. israel ampuu noita aseita jatkuvasti esim. Gazan lapsia tappaakseen ja USA pommittaa tavallisia ihmisiä minkä ehtii. Kumma kun lammaspaimenista ja hautajaisvieraista tulee terroristeja heti kun ne on USA:n toimesta tapettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA:n asevarastot ovat täynnä ja tilaa pitää uusille saada joten vanhat on johonkin ammuttava. israel ampuu noita aseita jatkuvasti esim. Gazan lapsia tappaakseen ja USA pommittaa tavallisia ihmisiä minkä ehtii. Kumma kun lammaspaimenista ja hautajaisvieraista tulee terroristeja heti kun ne on USA:n toimesta tapettu.

        Israel ei ammu jatkuvasti Gazaan eikä ammu lapsia tappaakseen.

        Joku oli keskustelun alkupuolelle kirjoittanut: "Se näyttää tässäkin toteutuvan, että he, jotka kirjoittavat erisnimiä pienillä alkukirjaimilla, ovat asioista pahasti pihalla ja havaintojen mukaan tämä koskee erityisesti heitä, jotka kirjoittavat Israelin pienellä alkukirjaimella."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ei ammu jatkuvasti Gazaan eikä ammu lapsia tappaakseen.

        Joku oli keskustelun alkupuolelle kirjoittanut: "Se näyttää tässäkin toteutuvan, että he, jotka kirjoittavat erisnimiä pienillä alkukirjaimilla, ovat asioista pahasti pihalla ja havaintojen mukaan tämä koskee erityisesti heitä, jotka kirjoittavat Israelin pienellä alkukirjaimella."

        Puolustaahan se joku Hitleriäkin niin mitenkäs ei sitten israelia. Yhteistä noille puolustaville on fasistinen maailmankatsomus.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe