Puhelinmyynti

Anonyymi

Minkä lain mukaan puhelinmyynti sallitaan. Mielestäni se on jatkuvaa kotirauhan rikkomista !! Ei muuta !! Miksi tätä ei voida lailla kieltää. Uskomatonta että tätä vielä sallitaan. Usein päivän mittaan soittoja, joista ei tunnu pääsevän eroon. Ainoa tapa on sulkea puhelin kesken yhteydenpidon. Henkilökohtainen kielto ei riitä, koska kaikki puhelinmyyjät eivät näitä tunnusta. EN TODELLAKAAN KAIPAA NÄITÄ SOITTOJA !!!!

12

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomen lain mukaan kaikki toiminta, joka tuottaa voittoa, on sallittua. Myös ihmisten ammattimainen huijaaminen. Jatkuvasti ja ihan julkisesti. Päättäjien lähipiiri hyötyy.

    • Anonyymi

      Puhelinmyyntilaki 2 luku: Puhelinmyynti on rajoituksetta sallittu klo 06-21 viikon k,aikkina päivinä.

      • Anonyymi

        Puhelimia kylläkin myydään netissä ihan ympäri vuorokauden eli 24/7.


      • Juu, on se luvallista, mutta huomenna menen maistraatin ja kiellän kaikkien tietojani luovuttamista kelle tahansa.

        Kun tein sitä jo vuosia siten toiselle puhelimellemme, ei siihen tule soittoja tuntemattomilta tahoilta. Ja hyvä niin, en minä kaipaan näitä. Näitä puheluja tule eteenkin sellaisesta numerosarjasta kuin 0409403....: , tiedoksi vain.

        Kerran vaimo meni vippuun ja niin meillä tuli sopimus kotimaan energian kanssa, kolmen tunnin sisällä soitosta tuli tilausvahvistus ja lasku. Sitä kyllä oitis perutin. Kehtaisi se myyjä vaatia sosiaalitunnuksenkin, kaikkineen! Puhelimessa!


      • yksi_ulkomaalainen kirjoitti:

        Juu, on se luvallista, mutta huomenna menen maistraatin ja kiellän kaikkien tietojani luovuttamista kelle tahansa.

        Kun tein sitä jo vuosia siten toiselle puhelimellemme, ei siihen tule soittoja tuntemattomilta tahoilta. Ja hyvä niin, en minä kaipaan näitä. Näitä puheluja tule eteenkin sellaisesta numerosarjasta kuin 0409403....: , tiedoksi vain.

        Kerran vaimo meni vippuun ja niin meillä tuli sopimus kotimaan energian kanssa, kolmen tunnin sisällä soitosta tuli tilausvahvistus ja lasku. Sitä kyllä oitis perutin. Kehtaisi se myyjä vaatia sosiaalitunnuksenkin, kaikkineen! Puhelimessa!

        Lisäys: estolistaan on muuten kertynyt jo yli 20 numeroa parin kuukauden aikana. Soittivat ulkomaan lomapaikoille asti - niin suomalaiseen numeroon.

        Yökättävä.


      • Anonyymi
        yksi_ulkomaalainen kirjoitti:

        Juu, on se luvallista, mutta huomenna menen maistraatin ja kiellän kaikkien tietojani luovuttamista kelle tahansa.

        Kun tein sitä jo vuosia siten toiselle puhelimellemme, ei siihen tule soittoja tuntemattomilta tahoilta. Ja hyvä niin, en minä kaipaan näitä. Näitä puheluja tule eteenkin sellaisesta numerosarjasta kuin 0409403....: , tiedoksi vain.

        Kerran vaimo meni vippuun ja niin meillä tuli sopimus kotimaan energian kanssa, kolmen tunnin sisällä soitosta tuli tilausvahvistus ja lasku. Sitä kyllä oitis perutin. Kehtaisi se myyjä vaatia sosiaalitunnuksenkin, kaikkineen! Puhelimessa!

        Ei auta tietojensa salaiseksi laittaminen. Kun olin nuorena puhelinmyyjä, meille tulostettiin pitkiä listoja numeroavaruudesta siten, että viivaat vain yli kaikki numerot, jotka eivät ole käytössä.

        Listat oli tyyliin:

        ''' ''''001
        ''' ''''002
        ''' ''''003
        jne.

        Ei siinä mitkään estot auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta tietojensa salaiseksi laittaminen. Kun olin nuorena puhelinmyyjä, meille tulostettiin pitkiä listoja numeroavaruudesta siten, että viivaat vain yli kaikki numerot, jotka eivät ole käytössä.

        Listat oli tyyliin:

        ''' ''''001
        ''' ''''002
        ''' ''''003
        jne.

        Ei siinä mitkään estot auta.

        Kuka hullu antaa henkilötietonsa jollekin tuntemattomalle soittajalle? Sanokaa AINA puhelinmyyjälle kohteliaasti, että sinussa on potentiaalia, tehdä aivan aikuisten oikeita töitä.

        t. ex-puhelinhäirikkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hullu antaa henkilötietonsa jollekin tuntemattomalle soittajalle? Sanokaa AINA puhelinmyyjälle kohteliaasti, että sinussa on potentiaalia, tehdä aivan aikuisten oikeita töitä.

        t. ex-puhelinhäirikkö

        Tämä on hyvä.

        Suositelkaa puhelimessa myyntityötä tekevää menemään OIKEISIIN TÖIHIN.

        Ihmisten häiriköinti heidän vapaa- ja työajalla ei ole oikea työ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvä.

        Suositelkaa puhelimessa myyntityötä tekevää menemään OIKEISIIN TÖIHIN.

        Ihmisten häiriköinti heidän vapaa- ja työajalla ei ole oikea työ.

        Ei päätarkoitus ole häiritä. Kyllä päätarkoitus on aina huijata jollakin tavalla. Jostakinhan kaikille on palkkarahat saatava. Joku ei aina tajua edes tulleensa huijatuksi ja maksaa kiltisti vuosikausia jostakin kestotilauksesta ja on ihan tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Mun vanhempia ainakin kiusaavat ja koittavat teetättää yli 80vuotiaalla kaikki turhatkin taloremontit yms. kaupustelijat soittelevat monta kertaakin päivässä , eikö lakia saada noille aikaiseksi kun eivät puhetta usko !

      • Anonyymi

        Tärkeintä on, ettei anna noiden puhelinrobottien edes selittää asiaansa. Pitää olla itse koko ajan äänessä ja esittää niille mielipiteitä ja kysymyksiä epärehellisestä puhelinmarkkinoinnista ja -roboteista. Kannattaa pitää oma äänentaso niin korkealla, ettei niiden uikutusta edes kuule.


    • Anonyymi

      Numeroni on salainen, ja mainosten esto on hankittu. Ainoat tuputuspuhelut tulevat operaattoriltani DNA:lta, eikä niitäkään tule kuin kerran vuodessa.

      Mainospuhelut taisivat loppua kokonaan sen jälkeen, kun ilmoitin, että suostusin katselmaan C Moren sarjoja ja elokuvia vain, jos minulle maksettaisiin siitä 100 euroa tunnilta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe