Onko väliä onko maa pyöreä vai litteä

Anonyymi

Uskomatonta paskaa jauhetaan kuukausi tolkulla. Ei vaikuta ainakaan mun elämään onko maa pyöreä vai litteä. Itse tosin uskon sen olevan pyöreä.

26

65

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä uskon maan olevan litteä, eikä asia suuremmin vaikuta minun elämään

    • Anonyymi

      Lättäpäiden oma suomenkielinen keskustelufoorumi suljettiin vuosi sitten jolloin littarit siirtyi osa tänne kirjoittelemaan, osa flat earth societyn englanninkieliselle foorumille.

      • Anonyymi

        Flat earth society on kaikkien flättereiden tuntema controlled opposition eli hallituksen harhaanjohtamis-sivu.
        Yksikään flätteri ei käytä fes:iä. Sen "info" on naurettavaa.


    • Anonyymi

      Hienoa että aloittaja toi vakuuttavan näkemyksensä esille.
      Bravo!

    • Anonyymi

      Flättäri täälläkin ja uskon myös pelastajaani Jeesukseen Kristukseen, sillä hän on Pyhä.

      • Anonyymi

        Kristitty täällä, joka uskon pelastajaani Jeesukseen Kristukseen, hän on Pyhä, Herra.

        Olen myös varma siitä, että maa on pallo, mutta se ei kuitenkaan liity uskooni mitenkään, eikä pitäisi muillakaan liittyä, sillä se ei ole osa mitään raamatun mukaista uskontunnustusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristitty täällä, joka uskon pelastajaani Jeesukseen Kristukseen, hän on Pyhä, Herra.

        Olen myös varma siitä, että maa on pallo, mutta se ei kuitenkaan liity uskooni mitenkään, eikä pitäisi muillakaan liittyä, sillä se ei ole osa mitään raamatun mukaista uskontunnustusta.

        Nuo Jeesuksesta puhuvat Lättäpäät on vain Saatanan Kätyreitä joiden tarkoitus on tehdä Kristinuskosta naurettavaa.

        Suomessahan on käynyt jopa Kuussa käynyt Astronautti julistamassa Jumalan Sanaa, eikä kukaan epäillyt asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo Jeesuksesta puhuvat Lättäpäät on vain Saatanan Kätyreitä joiden tarkoitus on tehdä Kristinuskosta naurettavaa.

        Suomessahan on käynyt jopa Kuussa käynyt Astronautti julistamassa Jumalan Sanaa, eikä kukaan epäillyt asiaa.

        Älä lausu väärää todistusta!
        Minä olen uudestisyntynyt kristitty ja flätteri.
        Raamattu on maantiedekäsitykseltään flat earth.
        Tohtori Michael Heiser ( pallomaahan uskova) on heprean ja Raamatun historian tutkimuksessa aivan huippu nimiä.
        Hän kertoo Raamatun maailmankuvan olevan flat vaikka tosiaan sanoo olevansa pallopuolella ( yliopistomaailman haasteet jne) itse.
        Vaikka koko maailma valehtelee niin älä eksy. Tutki itse Pyhää Raamattua ja luontoa omin havainnoin, kuin Sanassa kehoitetaan, kuin Berealaiset.
        Jumalan siunausta. Jeesus on Kristus ja maa on litteä.

        Ai joo. Se yksi ja ainoa astronautti joka alkoi avaruuspukuilunsa jälkeen kiertelemään maita ja mantuja, siellä ja täällä.. muistatkos minkä looshin jäsen hän olikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lausu väärää todistusta!
        Minä olen uudestisyntynyt kristitty ja flätteri.
        Raamattu on maantiedekäsitykseltään flat earth.
        Tohtori Michael Heiser ( pallomaahan uskova) on heprean ja Raamatun historian tutkimuksessa aivan huippu nimiä.
        Hän kertoo Raamatun maailmankuvan olevan flat vaikka tosiaan sanoo olevansa pallopuolella ( yliopistomaailman haasteet jne) itse.
        Vaikka koko maailma valehtelee niin älä eksy. Tutki itse Pyhää Raamattua ja luontoa omin havainnoin, kuin Sanassa kehoitetaan, kuin Berealaiset.
        Jumalan siunausta. Jeesus on Kristus ja maa on litteä.

        Ai joo. Se yksi ja ainoa astronautti joka alkoi avaruuspukuilunsa jälkeen kiertelemään maita ja mantuja, siellä ja täällä.. muistatkos minkä looshin jäsen hän olikaan?

        Abraham oli kotoisin Kaldean Urista, eli käytännössä babyloniasta. Babylonialainen maailmankuva oli litteä maa. Raamattu ei maan muotoon ota kantaa varsinaisesti. Raamatun tarkoitus on olla ohjenuora siihen miten löydät henkilökohtaisen suhteen kaikkivaltiaan Jumalan kanssa ja pelastut Jeesuksen kautta. Ei olla mikään tiedekirja tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lausu väärää todistusta!
        Minä olen uudestisyntynyt kristitty ja flätteri.
        Raamattu on maantiedekäsitykseltään flat earth.
        Tohtori Michael Heiser ( pallomaahan uskova) on heprean ja Raamatun historian tutkimuksessa aivan huippu nimiä.
        Hän kertoo Raamatun maailmankuvan olevan flat vaikka tosiaan sanoo olevansa pallopuolella ( yliopistomaailman haasteet jne) itse.
        Vaikka koko maailma valehtelee niin älä eksy. Tutki itse Pyhää Raamattua ja luontoa omin havainnoin, kuin Sanassa kehoitetaan, kuin Berealaiset.
        Jumalan siunausta. Jeesus on Kristus ja maa on litteä.

        Ai joo. Se yksi ja ainoa astronautti joka alkoi avaruuspukuilunsa jälkeen kiertelemään maita ja mantuja, siellä ja täällä.. muistatkos minkä looshin jäsen hän olikaan?

        Matteus 7:21.

        "Ei jokainen joka sanoo Herra Herra pääse Taivasten Valtakuntaan, vaan se joka tekee minun Taivaallisen Isäni tahdon."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo Jeesuksesta puhuvat Lättäpäät on vain Saatanan Kätyreitä joiden tarkoitus on tehdä Kristinuskosta naurettavaa.

        Suomessahan on käynyt jopa Kuussa käynyt Astronautti julistamassa Jumalan Sanaa, eikä kukaan epäillyt asiaa.

        Raamatussa puhutaan selkeästi maanpiiristä, ei pallosta. Raamatussa kerrotaan myös hyvin selkeästi, että maa seisoo pilareiden varassa. Tuskin sinne sellaisia on laitettu, jos asia ei pitäisi paikkaansa. Raamattu on Jumalan Sana ja Jumalan Sana on totuus!


    • Anonyymi

      Onks tää nyt lopun alkua sille että Litat valmistautuu viimein myöntämään tappionsa ja sitten suhtautuminen on "no sama se kumpi se on".

      Vai mistä on kyse?

    • Anonyymi

      Ei tänne kukaan viitsi enää mitään oikeita salaliittoteorioita edes kirjoittaa kun palstan uskottavuus on nollassa litteänmaan ym. hörhöjuttujen takia

    • Anonyymi

      Paljastan teille salaisuuden: litteän maan salaliittoteoriat ja kokonainen järjestö sen ympärillä on perustettu peittelemään totuutta kuulennoista.

      Eli yksinkertaisuudessaan ajatus on keksiä niin typerä salaliittoteoria, että se jättää myös kuulentojen (ihmisten sinne vieminen ja takaisin tuominen) epäilijät varjoonsa.

      Pieni lapsikin tietää, että maapallo on pallo. Kun ihmiset kuulevat, että on olemassa niin tyhmiä ihmisiä, että kuvittelevat maan olevan litteä, niin samaan nippuun on helppo niputtaa myös kuulentosalaliittoteoreetikot. Eli myös heiltä halutaan viedä uskottavuus.

      • Anonyymi

        No pieni lapsi ”tietää” että maa on pallo, koska hänet on aivopesty uskomaan niin. Lapsi uskoo kaiken, mitä vanhemmat ja media heille työntää. Ihan pieni lapsi taas ei edes ajattele, minkä muotoinen maa on, mutta hän päättelee sen omilla aivoillaan, että se on litteä. Sitten kun hänelle aletaan työntää palloharhaa, lapsiraukka alkaa uskomaan siihen!


    • Kyllähän se tietysti vaikuttaisi meidän elämään jos se olisi litteä, koska ehkä joku lähtisi katsomaan missä se reuna on, tai joku menisi etsimään lisää maata kuten Kolumbus aikoinaan.

      • Anonyymi

        Kuten Amiraali Byrd tekikin ja kertoi, että jäätikön takaa paljastui sula maa jossa on rikkauksia yllin kyllin koko maailmalle. Salaman nopeasti koko maailma pääsi yhteisymmärrykseen ( soittaako kelloja) antarctic treatystä ettei kukaan mene sinne tutkimaan omin nokkineen. Kyseessä oli aika jolloin mistään ei saatu sopua eikä saada vieläkään.
        Viimevuosina etelänavalla on pikavierailuja tehneet mm venäjän ortodoksikirkon johtajapappi, en muista titteliä, paavi Frankie, Obama, Putin jne.
        Mitä tahansa Byrd löysikin, siellä on alkanut tapahtumaan ja maailman vaikutusvaltaisimmat käyvät siellä hyvinkin nopealla aikataululla.


    • Anonyymi

      Juurikin avaajan kaltaisia zombeja globalistipolitikkomme tarvitsevatkin.
      Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka monta minuuttia on uuden synapsiliitoksen muodostumisväli noissa aivoissa.

    • Anonyymi

      Oot aivopesty tauno. Kyseenalaistamatta uskot maan olevan pallon. Kun otat asioista vähääkään enemmän selvää, niin alat epäilee koko kusetusta. Mulle on pitkän tutkimustyön jälkeen tullut itsestään selväksi, ettemme asu missään pallossa, vaan lievästi kaartuvan litteän maan päällä. Vain lammas uskoo pallon muotoiseen maahan!

      • Anonyymi

        Olen itse pitkällisen tutkimuksen pohjalta tullut siihen tulokseen että littarit valehtelevat hyvin paljon ja muuttelevat mielipiteitään, keksivät lisää edellisten kanssa ristiriitaisia juttuja ja piilottelevat todisteita.

        Lisäksi omien testailujen perusteella olen täysin varma, että maa on pallo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse pitkällisen tutkimuksen pohjalta tullut siihen tulokseen että littarit valehtelevat hyvin paljon ja muuttelevat mielipiteitään, keksivät lisää edellisten kanssa ristiriitaisia juttuja ja piilottelevat todisteita.

        Lisäksi omien testailujen perusteella olen täysin varma, että maa on pallo.

        Voidaan kyllä koota listaa tähän asioista mistä littarit ovat valehdelleet tai muuttaneet mieltään. Jos heillä on mukamas totuus, niin ei sitä tarvitsisi muuttaa kokoajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan kyllä koota listaa tähän asioista mistä littarit ovat valehdelleet tai muuttaneet mieltään. Jos heillä on mukamas totuus, niin ei sitä tarvitsisi muuttaa kokoajan.

        En ikinä uskonut että maa on litteä mutta otin siitä selvää.


    • On sillä väliä.

      Jotta ymmärrämme, miten kaikki nykyaikana jokapäiväiset asiat, tekniikka, liikenne, viestintä toimii. Jotta ymmärrämme historiaa ja ihmisen aseman tässä maailmankaikkeuden kolkassa, jotta ymmärrämme mitä me näemme kun katsomme taivaalle, miksi on kuun- ja auringonpimennyksiä, vuorovesi, maanjäristyksiä, hirmumyrskyjä ja muita luonnonilmiöitä.

      Kun ei vielä tiedetty mistään mitään ja maailma kuitenkin näytti jokseenkin tällaiselta, oli kysymyksiä enemmän kuin vastauksia. Ihmisten mielissä oli tiedon puuttuessa tilaa ja tilausta kaikenkarvaisille uskomuksille, jujuille, poppakonsteille, henkiolennoille sun muille tarinoille, jotka muka selittivät maailmaa, elämää ja kuolemaa. Niitä kauppaavien tavoitteena oli ja on vain hallita näitä tietämättömiä ihmisiä ja nostaa itsensä heidän yläpuolelleen.

      Eikä se näy tänä päivänä kaikesta kehityksestä huolimatta olevan toisin. Yhä on ihmisiä, jotka mieluummin uskovat uskomattomia mielikuvituksellisia tarinota, epäloogisia ja ristiriitaisia selityksiä, esoteerikkojen, mystkkojen, horoskoopintekijöiden ja uskonlahkojen katteettomia lupauksia kuin sitä tietoa, mikä on ajan ja vaivan kanssa vuosituhansina ympäristöstämme ja sen mekanismeista saatu selville.

      Minulle on suuri arvoitus, kuinka litteään maahan uskovat voivat kuvitella, että maailma, joka on vuosituhansia toiminut palloksi todettuna, voisi olla toiminut samalla tavalla litteänä. Kuinka olisi tähtien mukaan osattu navigoida aavalla merellä ja tehdä löytyöretkiä, kehittää taivasta havainnoimalla yhtenäinen ja toimiva aurinkokunnan malli, jossa kaikki loksahtaa paikoilleen? Ketään littaria ei ihmetytä, että kaikki aurinkokuntamme tapahtumat voidaan laskea täsmällisesti vuosisadoiksi etukäteen, kuten auringonpimennykset, kuunpimennykset, planeettojen transitit auringon editse, planeettojen keskinäiset asennot, etäisyydet ja näkyminen eri puolilla maailmaa?

      Ketään littaria ei ole ihmetyttänyt, että seuraavaksi kuukasia etukäteen yleisölle ilmoitettu pimennys todella tapahtuu silloin kuin on ilmoitettu ja on nähtävissä siellä missä on ilmoitettu ja sellaisena kuin on ilmoitettu. Että Venus kulkee auringon editse silloin kuin on ilmoitettu ja yleisö saa katsella sitä observatorioissa. Miten tämä olisi mahdollista, jos maa olisi litteä eikä tähdistä ja planeetoista tiedettäisi enempää kuin että ne ovat sumeita läiskiä taivaankuvussa ja että pieni litteä omavaloinen kuu kiertää litteää maata pienen auringon kanssa kilpaa?

      Se kaikki on tehty maapallolla, tietäen maa palloksi ja sen mukaan laskien ja suunnitellen, ja todeten, että toimii toimii, oikein kaikki.

      - Mutta kaikesta huolimatta littarit kehtaavat väittää koko jutun olleen ja olevan vain aivopesua. Ja kehtaavat katsella normaalien ihmisten kanssa samaa auringonpimennystä, juuri sekunnilleen silloin, kun sen on ilmoitettu tapahtuvankin. Eivätkä ymmärrä edes hävetä.

      Tok. Tok. Tok.

    • Anonyymi

      Itse uskon mieluummin litteään maahan, mutta en jaksa liikaa vaivata asialla!

      • Anonyymi

        Uskoa mielummin tiedän että Maa on pallomainen.

        Sen näkee omilla silmillä.


    • Vuositolkulla tähän saakka, ja ajan mittaan yhä pitemmillä aikajänteillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      362
      2000
    2. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      496
      1820
    3. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      89
      1562
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      245
      1036
    5. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      48
      947
    6. Kuljetusliike j maito

      Kännissä ojaan vuosien kännissä ajelu päättyi ulosajuun
      Suomussalmi
      4
      854
    7. Alkavan syksyn galluppi..

      Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
      Sinkut
      133
      820
    8. Vetoomus tietyille Miehille

      Suomi on Euroopan toiseksi turvaton maa naisille! Mitä ajatuksia miehet jotka ovat turvattomia naisille? Olisiko korke
      Ikävä
      170
      782
    9. En voi elää täyttä elämää

      Ilman sinua mies. Minun on pakko saada sinut elämääni. 😢
      Ikävä
      45
      765
    10. Kuinka paljon

      Sä oikeen tiedät minusta nainen? Nimi ja ikä näyttää olevan hyvin tiedossa. Itse tiedän sinusta vain nimen ja ammatin.
      Ikävä
      49
      764
    Aihe