Terho ja Soini

Anonyymi

Terho: " puheenjohtajakisa on nyt käyty ja yhteistyöllä eteenpäin".
Loikkasi hetken päästä.

Soini: "Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön. Se oli Juudas, en minä, joka meni ja hirtti itsensä. Kolmellakymmenellä hopearahalla, jotka kavaltaja sai, ostettiin savenvalajan pelto muukalaisten hautausmaaksi.

Perussuomalaisten puoluekokous kuumentaa tunteita jo siinä määrin, että järjen valo jättää herkimmät.

Pidän loikkareita luusereina. Siksi ajoin hallitusneuvotteluissa läpi niin sanotun seteliselkärankaisten rappiopykälän kumoamisen. Historiallinen vääryys ja Kekkosen ajan politiikan rappiotila joutui tilille ja historian hämärään."

Loikkasi hetken päästä.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen joidenkin vanhojen PS kenttämiesten eli aktiivien kommenteista saanut jo sellaisen käsityksen, että Soini Suomeksi sanottuna teki vittuillakseen sinisille tämän abortti mölötykset ministerinä tietoisesti, kun hän ei enää ehdokkaana, ei muutkaan sitten pääse eduskuntaan. Eli Soinin selkäpuukko puhui karua jälkeä taas.
      Miksi terho ja muut sanoutunut jyrkästi Soinin häiriköinnistä, vaan ottivat kuin lampaat vastaan.. Kuten olen monen arvion kuullut puhutaan todella 3-6 paikan menetys............ Mene ja tiedä, voi hyvinkin olla?

    • Anonyymi

      "Terho: " puheenjohtajakisa on nyt käyty ja yhteistyöllä eteenpäin".
      Loikkasi hetken päästä."
      Tämä oli yksi irvokkaimmista tempuista. Terho onnitteli Twitterissä Halla-ahoa ja nimenomaan julisti "yhdessä eteenpäin". Ostaisitko Terholta käytetyn auton?

      • Anonyymi

        En ostaisi. Kyllä tuollainen käytös kertoo olennaisen ihmisen sisimmästä. Ei luottamusta.


    • Anonyymi

      Eiköhän vaalitulos antanut selvän osviitan, mitä äänestäjät ajattelvat Terhosta ym?

      • Anonyymi

        Paljon on saanut Terho, Niinistö ja Lindström kehuja ja äänestäjät kaipasivat heitä vaalien jälkeen.
        Kaikki ihmiset eivät ole niin raadollisia, että muita haukkuisivat.
        He näkevät ihmisen ja yrittämisen ja arvostavat sitä-
        politiikka on, niinkun elämäkin, muuttuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon on saanut Terho, Niinistö ja Lindström kehuja ja äänestäjät kaipasivat heitä vaalien jälkeen.
        Kaikki ihmiset eivät ole niin raadollisia, että muita haukkuisivat.
        He näkevät ihmisen ja yrittämisen ja arvostavat sitä-
        politiikka on, niinkun elämäkin, muuttuvaa.

        Petturien palkka on kuolema ja he ovat kuolemalla
        kuoleva ja heitä ei tule enää näkymään taivaan kirjoissa.


    • Anonyymi

      MISSÄ EU SIELÄ ONGELMA

      Populismi on politiikan uskomuslääkintää. Se kaupittelee ihmerohtojaan yhteiskunnallisin vaivoihin, jotka olisivat helposti hoidettavissa, kunhan nähtäisiin vähän vaivaa. Toisaalta monet politiikankin vaikeimmista ongelmista ovat sellaisia, ettei vakavasti otettavakaan politiikka niille paljoa mahda.

      Sodat, konfliktit, ympäristötuhot ja kasvavat elintasokuilut ajavat väestöjä vaelluksille maista ja maanosista toisiin. Juuri se on oikeistopopulismin tärkein kasvualusta. Sillä on muka ratkaisu ongelmaan, jota ei kukaan osaa ratkaista, ainakaan nopeasti ja helposti. OTE HESARISTA

      soinin hokemat on siis peruttu kaikki-kuka oli juudas sitten?

      • Anonyymi

        Osa ihmisistä on helposti johdateltavissa ja peloteltavissa.
        Hoetaan mamut sitä ja tätä ja herkkäuskoiset menee joukolla mukaan.

        Länsimaiset ihmiset kuluttavat suurimman osan maailman luonnonvaroista.
        Vähä kun luopuis jostain turhanpäiväisestä ja tukis esim. tyttöjen koulutusta köyhissä maissa.
        Samoin länsimaissa on varallisuutta jota vois käyttää kastelujärjestelmien rakentamiseen merivedestä. Puuntaimien kasvatukseen ja metsien istuttamiseen Afrikassa. Heidän itsensä suorittamana. Näiden kansojen omaa yrittäjyyttään ja maansa rakentamista tulisi tukea.


      • Anonyymi

        Jos nyt Afrikkaa aletaan auttamaan niin meidän pitää olla itse paikan päällä ja yhdessä rakentaa maata. Jos laitetaan vain rahaa niin se menee vääriin taskuihin. Afrikan maiden johtajat suurimmaksi osaksi elävät yltäkylläisyydessä ja kansa on rutiköyhää. Demokratia on vaikea laji eikä se ole Afrikan maiden johtajien suosiossa. Ongelma ei ratkea myöskään niin, että sieltä laivoilta pelastetaan tänne porukkaa. Siniset yrittävät koko ajan syyllistää tavallisia kantasuomalaisia. Afrikan ongelmat eivät ole meidän aiheuttamia, ne ovat Afrikan maiden ahneen ja häikäilemättömän johdon aiheuttamia


    • Anonyymi

      Ei siniset syyllistä ketään, eivätkä halua Suomeen laittomia maahanmuuttajia.
      Työperäistä maahanmuuttoa, tarveharkinnan mukaan kannattavat.

      Länsimaiset on menneet Afrikkaan. Sieltä on viety rikkaudet ja orjat tuotu aikoinaan. Linkissä on tietoa tuosta asiasta; ole hyvä.

      https://historianet.fi/aoh/kilpajuoksu-afrikkaan

      Olen samaa mieltä että auttamisessa pitää olla itse paikanpäällä. Ei Afrikkaan tarvitsekkaan rahaa viedä. Ohjataan kehitysapurahat laitteisiin joilla voidaan saada heidän oma maansa tuottamaan ruokaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe