Chemtreilaus

Anonyymi

Alettu suomessakin suorittamaan ilmastonmuokkausta niiin maan perkeleellisesti, että taivas on joka päivä myrkkymaton peittämä.
Kun koneet käy vetämässä taivaan rasterille niin kahden tunnin päästä on aurinkoisenakin päivänä porotus poissa.
Seuraavana päivänä sataa, kuin esterin perseestä, voimakkaammin, kuin normaalisti.

Täysin aurinkoisella ilmalla sääskit piikkaa nahkaa, koska ne pystyvät tuon paskamaton alla pärjämään auringon valossakin eivätkä ylikuumene, kuten luonnollisesti olisi.
Yksi helposti havaittava haitta on aurinkopaneelien tuoton lasku.
Paskapilven levitys pudottaa aurinkopaneleiden tehoa todella paljon.
Myrkkypaska mikä ei tullut alas kaatosateella, tulee alas parin päivän viiveellä, värjäten kerätyn sadeveden verenpunaiseksi.

Tällä sääsodankäynnillä vahvistetaan ihmisten uskoa ilmastonmuutokseen ja samalla aiheutetaan ihmisille sairauksia sekä nälänhätää.
Pölyttäjät eivät kestä noin kovaa myrkkylaskeumaa vaan kuolevat.
Seurauksena on nälänhätä muutamassa vuodessa.

Näillä mennään. Globalistit laittoi turbovaihteen päälle valkoisten deletoinnissa.

69

1328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Chemtrollaus on ollut käynnissä jo vuosia.

      • Anonyymi

        Kun ne lennot lennettäs vain päiväaikaan,

        ko ne tiivistysvanat katoaa kolmessa tunnissa. Kompensois aikashaipakkaa lentokoneiden co2 päästöt noin niinku mpln lämpenemisen osalta.

        Ko yöaikaan tiivistysvanat heijastaa lämpöö takas ... pikkujuttu


    • Oli aikoja jolloin uskoin Kuussakäynteihin, NASAn tiedotteisiin ja aivan kaikkeen mitä HS kirjoitti ja YLE tiedotti.

      Sitten huomasin näissä valheen toisensa perään ja lisää löytyikin sen jälkeen massoittain.
      Yksi on nämä vanat. Niitä ei kukaan kiellä mutta niiden synnystä ollaan erimielisiä.

      Ainakaan tämän koneen moottoreista ei vesihöyryä tule. Olkaa hyvä:
      https://www.youtube.com/watch?v=irGw5R1Gnos

      • Anonyymi

        Minusta näyttää siltä, että siinä vaan tyhjennetään lentokoneen polttoainesäiliöitä, jotta voitaisiin laskeutua, luultavasti jonkun ongelman takia.


      • Anonyymi

        Enpä tuotakaan pystynyt Dithr kanavalla kertomaan, sillä hän on ilmeisesti estänyt minua kommentoimasta. Kenenköhän palveluksessa hän on, kun pitää sensuroida mielipiteitä?


      • Älä huoli veli hyvä!
        NASA on estänyt minulta kommentoinnit.


      • Anonyymi

        Ota yhteyttä Roskosmosiin, sinne päinhän sulla on suhteet kunnossa.


      • Niin..., on paradoksi kuinka tuo maailman politiikka muuttuukaan vuosikymmenien kuluessa.
        1940- luvulla ei kukaan olisi veikannut että nazi ja Neuvostoliitto ystävystyisivät.... :-)


      • Anonyymi

        Kondenssi riippuu paitsi ilman kosteudesta ja lämpötilasta myöskin paineesta.

        Tuossa videossa kondensoituu ilmassa ennestään oleva vesihöyry. Siipien kärjissä syntyy voimakas alipainekupla, joka täyttyy jonkin matkaa siiven takana. Paineen notkahdus tiivistää höyryn vesipisaroiksi, jotka jäätyvät ja heijastavat valoa näkyen valkoisena "pilvenä".


    • Anonyymi

      Tietäisin sopivan tuomion näille perkeleen myrkyttäjille, kun kiinni jäävät.
      Ne pitäisi panna kellumaan siihen samaan soppaan jota levittävät myrkkypaskana meidän sinitaivaalle.Saadaan pikakelaus tuon myrkkycoctailin vaikutuksista ihmiseen.

      • Anonyymi

        Onpa erikoinen syy olla vihainen, varsinkin kun tietää, ettei mitään myrkkycoctaileja levitellä taivaalle. Ainoot "todisteet" mitä teillä on, on se, että lentokoneista jää valkoinen viiva taivaalle ja jonkun youtubetyypin höpinöitä samalla kun zoomailee kameralla taivaalle ja keksii mielikuvitusselityksiä näkemilleen asioille. Eli ei todisteita ollenkaan...


    • Anonyymi

      Juuri nyt pääkaupunkiseudun taivas näyttää ihanalta.
      Sininen taivas missä ainoastaan kumpupilvet laiskasti seilaavat.

      Lentokoneet lentävät tänään moottorit sammutettuina, ei vanan vanaa.

      • Anonyymi

        Johtunee siitä, että nyt on niin lämmin sää myös ylempänä, että ei synny vesihöyryvanoja...


      • Anonyymi

        Jopas nyt älyttömyyden ilmoille lykkäsit pönttö......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas nyt älyttömyyden ilmoille lykkäsit pönttö......

        Ai nyt ollaan jo siihen asti päästy, että jotkut ihan perusteettomat youtubevideot on viisautta ja totuuden kertominen älyttömyyttä.

        Ihan samasta syystä ne syntyy sinne, kun joskus kun sä hengität, niin tulee höyryä ja joskus ei synny. Eli johtuu lämpötilasta... Lentokone tuottaa sitä vaan ihan tajuttoman paljon enemmän.


    • Anonyymi

      Tässä on tiistain 25. kesäkuuta 2019 chemtreilaus ja sen vaikutus jossain päin etelä-suomea kuvattuna: http://tinyurl.com/yxlq6orh

      Koneet tulivat aamulla viiden aikaan ja seitsemältä sininen taivas oli jo suttuinen ja hopeanharmaa. Kun puolenpäivän jälkeen hieman taivas taas kirkastui, sama alkoi nopsaan uudelleen.

      Tuollaisen koneen lentokorkeus pitäisi selvittää ja se vaatisi hieman verkostoitumista ja muuta suunnittelua. Kun joku näkeen chemtrail-koneen jossain, tulisi jonkun toisen kyetä näkemään sama kone suunnilleen samalla hetkellä kohtisuoraan yläpuolellaan - trigonometrisellä kaavalla koneen lentokorkeus saataisiin selville.

      On paha asia jos puolet kansasta on puolueiden ja muiden poliittisten rikollisjärjestöjen kautta sitoutunut salaamaan näin suuren luokan toimintaa ja huijausta. On lapsellista kuvitella ettei tuollainen vaikuttaisi itseen ja omaisiin.

      Aina kun taivaalla on ollut runsaasti maaperästä peräisin olevaa materiaalia, siitä on aiheutunut lajien kato.

      • Anonyymi

        Ja mitä merkitystä sillä lentokorkeden selvittämisellä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä merkitystä sillä lentokorkeden selvittämisellä on?

        Etkö ymmärrä? Mieti lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä? Mieti lisää.

        Een... Saadaan jännän näköisiä numeroryppäitä?


      • Anonyymi

        Höh.
        Kaikista lentokoneista saa kaikki tiedot täältä:
        https://www.flightradar24.com/51,-2/6
        Kun näet taivaalla lentokoneen, katso tuolta mikä kone, mikä yhtiö, mistä minne menossa, koska lähtenyt, koska tulee perille. Näet lentokorkeuden ja nopeuden ja suunnan. Siellä ei ole mitään salaperäistä eikä tarvita mitään järjestelyä eikä trigonometriaa.

        Sitäpaitsi voin jo valmiiksi kertoa, että ne lentää 9000 - 11000 metrissä.

        Ja senkin, että valkoiset vanat ovat vesihöyryä. Samaa kamaa kuin pilvetkin.


    • Anonyymi

      Miten kasvatetaan ruokaa sammalikossa, kysyn vaan. Menee vain viikko kasvimaan perustamisesta kun se alkaa kasvaa sammalta. Vihreää ja nyt tänä vuonna myös oranssia. Ja vedenottopaikassa on levää, ettei sieltä voi ottaa vettä.
      Tätä ei olisi, jos energiaa olisi alettu tuottaa oikein.

      • Anonyymi

        Sammalet tulee kun maa on hapanta. Lisää vähän maatalouskalkkia niin sammalet lähtee.


    • Anonyymi

      Lentomatkustelu kuulostaa
      olevan nykyään yks pahinpia asioita maailmassa. Mutta, nuo ilmasto_talipaanit saavat kyllä syytää törkyjään taivaalle alati kiihtyvään
      tahtiin eikä kukaan kiinnitä asiaan mitään huomiota. Toistaiseksi toiminta näkyy jatkuvasti taivaalla näkyvinä/ilmestyvinä lentovanoina,
      joskin suuntaus nähtävästi näkymättömämpään , mutta edelleenkin kuuluvaan lentotoimintaan. Toinen seikka, joka paljastaa selkeästi noiden
      aktiviteetin on: aamu-/ilta-auringon värjäämät pilvet ja niiden raunukset.

      Ja täällä inttikaverin kaverin vantuskuvia keväältä: https://imgur.com/a/CJFx8NX Järjestys ei ole kronologinen, mutta noista kyllä erottaa mitkä kuvat ovat aloitusnäkymistä. Kuvaus aloitettu heti puolenpäivän jälkeen kun ensimmäiset vanat ilmestyivät pilvettömälle taivaalle.

    • Anonyymi

      Kyllä vaan. Lentokoneet levittävät vuosittain satoja tuhansia tonneja DMHO:ta, joka suorastaan sataa päällemme. Ikävintä on se, että kaikki, jotka ovat joutuvat kosketuksiin dihydromonoksidin kanssa, kuolevat. Dihydromonoksidi on tärkein aine monissa myrkyllisissä kemikaaleissa ja torjunta-aineissa, kuten Monsanton Round-Up kasvimyrkyssä.

      Dihydromonoksidi eli divetymonoksidi eli divetyoksidi aiheuttaa lukemattomia kuolemantapauksia vuosittain. Onneksi jo puolet kansanedustajista on valmis kieltämään tämän hirvittävän myrkyn.

      Lukekaa itse, jos ette usko. Myös Vauva-lehden keskustelupalstalla aihe on herättänyt erityisen suurta huolta.

      Divetymonoksidi, englanniksi dihydrogen monoxide (DHMO), tunnetaan myös nimillä "hydroksyylihappo", "vetyhydroksidi" ja "hydroksidihappo", on väritön, hajuton ja mauton neste, joka tosiasiallisesti on yksi maailman vaarallisimmista aineista. Kaasumaisessa olomuodossaan divetymonoksidi on yksi yleisimpiä kasvihuonekaasuja, ja siksi hydroksidihappo on uhka koko maapallon ilmastolle.

      Divetymonoksidia esiintyy luonnossa vähäisissä määrin ilmakehässä, ja sitä syntyy mm. polttomoottoreissa hiilivetyjen palamisen yhteydessä. Sitä esiintyy myös merissä, järvissä ja joissa, jossa se voi pahimmillaan saavuttaa jopa liki 56 mol/l pitoisuuksia. Koska hydroksidihappo on amfolyytti, eli se voi tilanteesta riippuen esiintyä joko happona tai emäksenä, sen neutraloiminen on äärimmäisen vaikeaa. Divetymonoksidi on hyvin syövyttävää, ja liuottaa useimpia epäorgaanisia kemikaaleja. Sitä käytetään paljon myös orgaanisessa kemiassa liuottimena. Polarisuutensa vuoksi divetymonoksidi syövyttää erittäin voimakkaasti ioniyhdisteitä ja liuottaa muita polaarisia yhdisteitä. Divetymonoksidi on siksi yksi vaikeimmin torjuttavia happosateen ja eroosion aiheuttajia.

      Hengitettynä divetymonoksidi voi aiheuttaa kuoleman. Joka vuosi kymmenittäin suomalaisia kuolee saatuaan divetymonoksidia hengityselimiinsä.

      Divetymonoksidia käytetään paljon sen halvan hinnan ja ominaisuuksien vuoksi kemianteollisuudessa ja prosessiteollisuudessa. Sen tyypillisiä käyttökohteita ovat mm.

      epäorgaanisen kemian ja hydrometallurgian reaktiot
      styroxin ja vaahtomuovin valmistus
      kemiallisissa reaktioissa jäähdytysaineena (vrt. freonit)
      ydinvoimalat
      palonsammutusjärjestelmät
      eläinkokeet
      maalit ja muut myrkylliset kemikaalit
      hyönteismyrkkyjen valmistus
      elintarviketeollisuudessa lisäaineena

      Kerran divetymonoksidilla saastunutta ainetta on vaikeaa puhdistaa: jopa pesun jälkeen monet käyttökohteet sisältävät yhä paljon divetymonoksidia. Suuren ominaislämpökapasiteettinsa ja korkeahkon kiehumispisteensä (4,189 kJ/kgK ja 373 K) vuoksi divetymonoksidia käytetään paljon teollisuudessa jäähdytysaineena myrkyllisen glykolin ja vaarallisten freonien tapaan.

      https://hikipedia.info/wiki/Divetymonoksidi

      • Anonyymi

        Kyse on siis vedestä! Lentokoneiden kemikaalivanat ovat odellisia. Ne ovat DMHO:ta eli vesihöyryä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on siis vedestä! Lentokoneiden kemikaalivanat ovat odellisia. Ne ovat DMHO:ta eli vesihöyryä.

        Aivan. Pitkä ansiokas selostus divetymonoksidista pitää kaikilta osin paikkansa.
        Divetymonoksidin kemiallinen kaava on H2O.
        Molekyyli, jossa on kaksi vetyatomia ja yksi happiatomi yhdistyneenä.
        Di = kaksi. Vety = H. Kaksi vetyä = H2.
        Mono = yksi. Monoksidi = yksi happeiatomi = O.
        Yhteensä H2O.
        Se on vettä.
        Saatuaan sitä hengityselimiinsä ihminen kuolee = hukkuu.

        Kiitos hienosta esimerkistä, millä tavoin tyhmät ja tietämättömät saadaan täyteen paniikkiin, uskomaan mielikuvituksellisiin salaliittoihin ja levittämään omia järjettömiä vainoharhaisia epäluulojaan ihmiskuntaa uhkaavina katastrofeina - esittämällä pelkkiä yleisesti kaikkien tiedossa olevia tosiasioita sopivalla tavalla muotoiltuna.


    • Anonyymi

      > Kaikista lentokoneista saa kaikki tiedot täältä:

      Ei saa. On useana kesänä jo todettu, että chemtreil-kone ei välttämättä näy tuossa palvelussa ja samaan aikaan samalla taivaalla lentävä päästöä jättämätön reittikone näkyy.

      Toisin sanoen kyse on tuolloin ilman transponderia lentävästä armeijan koneesta, ja on ehdotettu, että kyse olisi naton KC-135 tankkerikoneista.

      Kyseessä on suurvallan armeijan koordinoima suuroperaatio, jota cia-puolueiden trollit peittelevät ymmärtämättä joutuvansa itsekin kärsimään seuraamuksista.

      • Anonyymi

        Laitapa esimerkki koneesta joka ei näy?
        Lisäksi voit samalla vihdoin kertoa mitä kemikaalia mukamas levittävät ja mitkä ovat sen vaikutukset ja missä joku random matkustajakone säilyttää näitä kemikaalejansa?

        Miksi illuminaatit omille pihoillensa syöksevät näitä kemikaaleja?


      • Anonyymi

        Hölynpölyä.
        Suomen taivaalla ei liiku vieraan vallan sotilaskoneita, vain Suomen ilmavoimien sotilaskoneita. Ilmatilamme rajoja valvotaan ja rajaloukkauksiin puututaan; tarvittaessa tunkeilija saatetaan ulos kahden hävittäjän voimin. Puolueet eivät määräile, ketkä saavat tunkeutua ilmatilaamme.

        Olen seurannut Pirkkalasta ja Tikkakoskelta ilmaan nousseita sotilaskoneitakin, joilla on transponderit siinä missä siviileilläkin. Ja niistäkin lähtee riittävällä korkeudella ja sopivissa sääoloissa myös höyryvanat kuten matkustajakoneistakin.

        On aivan luonnollista, että tietyissä oloissa eri korkeuksilla samanaikaisesti lentävät koneet jättävät höyryvanan tai sitten eivät. Salaliittoteknikon on helppo väittää, että joku höyryvanan päästävä kone ei näy flightradarissa, jos niin haluaa väittää ja uskoa. Yhtä helppo on myös väittää, että jokin kone, joka näkyy korkealla, ja joka ei päästä näkyvää kondenssivanaa, ei myöskään näy flightradarissa.

        Mikä järki on väittää, että toiset höyryvanat ovat höyryä ja toiset jotain mömmöä, kun mömmöstä ei ole mitään näyttöä?

        Täällä kirjoittavat nimimerkit eivät myöskään tee eroa - eivätkä siihen kykenekään - siviili- ja sotilaskoneiden välillä - kaikki höyry on kuulemma myrkkyä. Höyrypäistä koohotusta kaikki tyynni.


    • Anonyymi

      > Ja mitä merkitystä sillä lentokorkeden selvittämisellä on?

      No se on alku tämän koko asian selvittämiselle. Kyse on puolueiden ja muiden poliittisten rikollisjärjestöjen suojelemasta laajamittaisesta ylikansallisesta agendasta ja operaatiosta, joka ei selviä muuten kuin järjestötoiminnan kautta.

      Kyseessä on koko pohjoisen pallonpuoliskon tuhoamisesta, jonka jälkeen syylliset menevät eteläiselle pallonpuoliskolle asumaan kunnes kymmenien vuosien kuluttua pohjoista asukkaista ja eliöistä tyhjennettyä pallonpuoliskoa voidaan jälleen ryhtyä terraformaamaan eli maapalloistamaan.

      Sana "terraforming" on psy-operaatio, joka tarkoittaa nykyisen maapallon tuhoamista ja sitten uuden perustamista tilalle.

      • Anonyymi

        "... joka ei selviä muuten kuin järjestötoiminnan kautta."

        Eikö järjestötoimintaan voi osallistua tietämättä lentokorkeuksia?


      • Anonyymi

        > Ja mitä merkitystä sillä lentokorkeden selvittämisellä on?

        Notta tietää millaisella välineellä noita vanattajia vois pudotella alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Ja mitä merkitystä sillä lentokorkeden selvittämisellä on?

        Notta tietää millaisella välineellä noita vanattajia vois pudotella alas.

        Jos tarvitsee trigonometrilaskuja laskeskella niin taitaa jäädä sinne lentelmään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Ja mitä merkitystä sillä lentokorkeden selvittämisellä on?

        Notta tietää millaisella välineellä noita vanattajia vois pudotella alas.

        Minkähänlaisilla välineitä mahtaa olla käytössäsi vanattajien als ampumiseen?
        Kaverin kanssa määritätte kulmat ja sinä lasket trigonometrialla lentokorkeuden. Sen jälkeen valitset vajastasi lentokorkeuteen sopivan ohjuksen, jonka laukaiset kohti näkemääsi vesihöytyvanaa. Sieltä sitten putoaa Naton tankkerikoneita takapihallesi yksi toisensa jälkeen.

        Kova olet kaveri ja pätäkkää tuntuu löytyvän ilmatilamme puolustamiseen.

        Hienoa, että voimme kaikki olla rauhassa kun sinä puolustat meitä.

        Muuten tuolla Ukrainan Dombassissahan veli venäläinen jo tekikin saman tempun. Sieltä putosi sitten Malaysian Airlinen MH-17 ja 300 viatonta matkustajaa. Ehkä onnistut pudottamaan 400?


      • Anonyymi

        "Ne" siis tuhoavat maapallon ja "perustavat uuden tilalle"?
        No jopas nyt.
        Sitä tuhotaan planeettoja ja perustetaan uusia, eh?

        Tällaisia väitteitä levittävät ihmiset siis ovat fiksuja ja haluavat tietää lisää, eh?

        - Ei muuta kysyttävää.


    • Anonyymi

      > Suomen taivaalla ei liiku vieraan vallan sotilaskoneita

      Minkähänlainen laitteisto mahtaa olla käytössäsi kun osa koneista ei oikein tahdo näkyä missään tutkissa? Etpä muuten tosiaankaan tiedä mitä täällä liikkuu taivaalla.

      Sotakoneet näkyvät vain sotilastutkassa, jos niissäkään - ei edes siviili-ilmailuhallinto tiedä missä täällä mennään.

      • Anonyymi

        Eipä minun tarvitsekaan tietää. Riittää kun Rajavartiolaitos ja Ilmavoimat tietää.

        On kyllä olemassa joitakin tutkassa vaikeasti havaittavia häivehävittäjiä, mutta älä tule väittämään, että jotku "naton tankkerikoneet" ei näy joka hiton tutkassa. Ne näkyy jopa ilmatieteen laitoksen säätutkassa jos niitä meilläpäin lentelee. Hahaha, "sotilaskoneet näkyy vain sotilastutkassa"! Matkustajakoneet näkyy vain matkustajatutkassa eiks niin, ja urheilukoneet vain urheilututkassa.

        Sinun pitäisi kyllä raportoida Puolustuslaitokselle näistä huolestuttavista havaitsematta jääneistä Suomen ilmatilan loukkauksista, kun kerran ainoana tiedät, missä täällä mennään.


    • Anonyymi

      > Eikö järjestötoimintaan voi osallistua tietämättä lentokorkeuksia?

      Joku 7 tai 8 vuotiaan tasolla oleva ehdotti jonkun nettipalvelun käyttämistä koneiden seuraamiseen.

      Ei ihan taida riittää.

      • Anonyymi

        Olen tähän asti kyennyt tunnistamaan flightradar-palvelun avulla jokaisen näkemäni kondenssivanaa piirtävän koneen. Ja kaikki näkemäni koneet myös niinä päivinä, jolloin ne eivät piirrä höyryvanaa.


    • Tänään pääkaupunkiseudulla lensivät liikennekoneet moottorit sammutettuina.
      Vanaakaan ei näkynyt.

      • Anonyymi

        Hetki sitten radio paasasi Ranskan lämpöennätyksestä. Chemtreilaus vaikutti täällä eilen ja toissapäivänä viilentäen ilmaa.

        Vaikuttaa siltä, että muokkauksella jäähdytetään ilmaa toisaalla, jolloin se kuumenee toisaalla - yhtä aikaa ei voi tehdä lämpöennätyksiä joka paikassa kun lämpöä ei riitä joka paikkaan.


      • Anonyymi

        Tänään minun uloshengitys ei höyrynnyt. Ilmeisesti siis kävelin pääkaupunkiseudulla hengittämättä koko päivän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään minun uloshengitys ei höyrynnyt. Ilmeisesti siis kävelin pääkaupunkiseudulla hengittämättä koko päivän.

        Missä päin Helsinkiä voi kävellä esim 10 kilometrin korkeudella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Helsinkiä voi kävellä esim 10 kilometrin korkeudella?

        Pääkaupunkiseudulla koneet ovat nousussa tai laskussa eivätkä matkalentokorkeudella (n 10 km), joka saavutetaan ja jätetään toista sataa kilometriä kentältä.

        Korkeus ei ole suure, joka vaikuttaa mitenkään vesihöyryn tiivistymiseen vedeksi. Suuriääniset kemikaalisalaliittoapostolimme voisivat ennen suunsa avaamista perehtyä veden olomuotoihin hieman tarkemmin. Käsitteillä höyrynpaine, suhteellinen kosteus, absoluuttinen kosteus ja kastepiste pääsee jo hyvään alkuun.


    • Anonyymi

      > Miksi illuminaatit omille pihoillensa syöksevät näitä kemikaaleja?

      Kyse on vaarallisista degeneraateista, jotka eivät toimi taikka ajattele normaalien ihmisten tavoin.

      Ne ovat jo vuosikymmeniä tutkineet chernobylissä kuinka luonto reagoi ydinhyökkäykseen.

      • Anonyymi

        Ai ne onkin niitä liskoihmisiä, jotka meitä myrkyttää. No sitten.


      • Anonyymi

        Ei ole olemassa mitään liskoihmisiä. Nuo on amerikkalaisista 1900-luvun alusta ja puolivälillä kirjoitetuista tieteiskirjoista ja sarjakuvista otettuja satuja.

        Ei ole myöskään mitään maailmanlaajuista kemikaalimyrkytysohjelmaa.

        Selitän nyt tähän kaikki tapaukset, mitä tiedän:

        1. Lentokoneet jättävät joissain sääolosuhteissa taaksensa jöttövanan, joka on käytännössä sama asia kun pilvet. Siinä on myös lentokoneiden pakokaasut jne. Autokin jättää välillä näkyviä pakokaasupilviä taaksensa. Tuo ei ole ympäristölle terveellistä, mutta tällä hetkellä ei ole tiedossa/tuotannossa parempia moottoreita.

        2. Joissain hätätilanteissa lentokone tyhjentää siivissään olevat polttoainesäiliöt, sillä täydellä tankilla laskeutuminen on virhetilanteessa hyvin vaarallista ja jos se syttyy, niin selviytymismahdollisuuksia sellasesta tulihelvetistä ei ole.
        Ideana on, että polttoaine kuluu lennon aikana ja määränpäähän tultaessa on vaan vähän polttoainetta, jolloin kone on kevyempi ja voidaan laskeutua turvallisesti.

        3. Jotkut maanviljelijät, varsinkin amerikassa käyttävät pienkoneita ruiskuttaakseen peltojansa. Esimerkiksi jos on perunapelto, niin sinne voi tulla koloradonkuoriaisia, jotka käsittääkseni voivat syödä kokonaisen pellon kaikki perunan lehdet ja näin perunoita ei pääse syntymään. Myös perunarutto, joka on sienitauti perunoilla, on ongelma perunaviljelyksillä. Näitä kaikkia voidaan torjua myrkyttämällä aineilla, jotka eivät tapa itse perunaa, mutta tappaa niitä riivaavan asian. esim perunaruton. On myös toisenlaisia torjuntakeinoja, joita voit käydä läpi itseksesi. Joka tapauksessa suurilla pelloilla nämä ongelmat voivat johtaa katastrofaalisiin lopputuloksiin ja aiheuttaa maanviljelijän konkurssin. Joten he tekevät kaikkensa, jotta sato onnistuisi. Yleensä nämä ruiskutukset tosin tehdään traktoreilla. Mutta myös lentokoneita on nähty.

        4. Sään muokkaaminen. Noniin, nyt päästään siihen mistä varmaan salaliittoteoriat on monesti lähteneet. Eli kyllä. säätilaa voidaan muokata pilviin laitettavilla aineilla. Näiden tarkoitus on saada kosteus tiivistymään niin paljon, että syntyy isompia pilviä jotka sitten lopulta väkisinkin satavat alas. Eli pilviin tiputetaan joko jääkiteitä, tai jotain niitä muistuttavia asioita. Esimerkiksi hopeajodidi. Hopeajodidi ON myrkyllistä, mutta sitä tarvitaan vain pieniä määriä sateen muokkauksessa. Tarkoitus on vain aloittaa prosessi kemikaalilla ja luonto hoitaa loput.

        Suomessa ei harrasteta tällaista, mutta esimerkiksi olympialaisten aikaan monet maat pitävät huolen, että säätila on hyvä estämällä sadepilvien syntymisen alueella. Kyse on tietenkin rahasta, sillä huono sää olympialaisissa on suurempi tappio kaikille yrittäjille jne. Myös maanviljelyn takia tätä on tehty, sillä esim yhdysvaltojen eteläosissa, joka on aikalailla USA:n ruoka-aitta, on ollut hyvin paljon kuivuutta. Tätä on koitettu estää tuhoamasta satoa aiheuttamalla sateita keinotekoisesti.

        Näitä ei kuitenkaan tehdä millään ihmeen matkustajalentokoneilla tms, mitä monesti tyypit kuvaa ja väittää kemikaalilentokoneiksi. Ne kuvat liittyy noihin edellisiin vaihtoehtoihin.


    • Anonyymi

      > Olen tähän asti kyennyt tunnistamaan flightradar-palvelun avulla
      > jokaisen näkemäni kondenssivanaa piirtävän koneen. Ja kaikki
      > näkemäni koneet myös niinä päivinä, jolloin ne eivät piirrä
      > höyryvanaa.

      Et vain ole seurannut tarpeeksi tarkasti. Osa taivaalla lentävistä koneista todella ei näy tuossa palvelussa, ja ne ovat sotilaskoneita.

      Chemtreilaavat koneet ovat rahtikoneita (rahtina chemtreiliä) ja sotilaskoneita (nato:n tankkerikoneita).

      Reittilennolla olevat reittikoneet eivät välttämättä jätä vanaa edes silloin kun samaan aikaan samalla taivaalla lentävä flightradar palvelussa näkymätön kone kylvää paksua pilveä taakseen.

      • Anonyymi

        Laita nyt kuva vielä sellasesta sotilaskoneesta chemtrailaamassa ja miten se erotetaan tavallisesta koneesta ja miten se kaasu erotetetaan tavallisen lentokoneen jättövanasta.

        JA MITÄ SE CHEMTREILI ON?

        Näinkään yksinkertaiseen asiaan ette ole kertoneet mitään vastausta. Jos kerran jotain laitetaan ilmaan, niin ei tarvitse olla mikään nero tajutakseen, että sitä pystyy myös mittaamaan. Joten mitä kemikaalia olette mitanneet, vai pitäydyttekö vaan mutuilussa satuilussa ja urbaanilegendoissa?


      • Anonyymi

        En ole eri mieltä siitä, että taivaalla kyllä lentää sotilaskoneita ilman transponderiakin. Ne ovat Suomen ilmavoimien koneita eivätkä levitä mitään myrkkyjä. Niistäkin lähtee ihan tavallisia suihkumoottorien pakokaasuja, suurimmaksi osaksi vesihöyryä ja hiilidioksidia, siis kerosiinin palamistuotteita.

        Samaan aikaan samalla taivaalla voi tietenkin näkyä koneita, joista toisten suihkuvana näkyy ja toisten ei. Johtuu siitä, että ne lentävät eri korkeuksilla ja erilaisissa lämpötiloissa, joissa ilman kosteus ja kastepiste ovat erilaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita nyt kuva vielä sellasesta sotilaskoneesta chemtrailaamassa ja miten se erotetaan tavallisesta koneesta ja miten se kaasu erotetetaan tavallisen lentokoneen jättövanasta.

        JA MITÄ SE CHEMTREILI ON?

        Näinkään yksinkertaiseen asiaan ette ole kertoneet mitään vastausta. Jos kerran jotain laitetaan ilmaan, niin ei tarvitse olla mikään nero tajutakseen, että sitä pystyy myös mittaamaan. Joten mitä kemikaalia olette mitanneet, vai pitäydyttekö vaan mutuilussa satuilussa ja urbaanilegendoissa?

        Aivan.
        Ilman laatua valvotaan.
        Olkaapa hyvät ja kertokaa, mitkä kemikaalit ovat joutuneet ilmaamme chemtrailauksella. Muutama lähdeviite:
        https://ilmatieteenlaitos.fi/ilmanlaatu
        https://vayla.fi/ymparisto/ilman-laatu#.XRiEOfZuJuk
        https://www.hsy.fi/fi/asukkaalle/ilmanlaatu/Sivut/default.aspx
        https://www.traficom.fi/fi/liikenne/ilmailu/lentoliikenteen-paastot


    • Anonyymi

      > Ai ne onkin niitä liskoihmisiä, jotka meitä myrkyttää. No sitten.

      Ne ovat mielipuolia ja niillä on lupa painaa rahaa, joka tarkoittaa lupaa maksaa palkkaa armeijalle. Ja kuten tiedetään, armeijahan ei lopu varuskunnan portille.

      Kyseessä maanalainen suurvallan salaisella aseistuksella varustettu armeija, jolla kaikki "poliitikot" (=kaksoisagentit) palkkalistoillaan.

    • Anonyymi

      > Suuriääniset kemikaalisalaliittoapostolimme voisivat ennen suunsa
      > avaamista perehtyä veden olomuotoihin hieman tarkemmin.
      > Käsitteillä höyrynpaine, suhteellinen kosteus,

      Eipä sillä ole mitään merkitystä edes mitä sieltä koneesta tupruaa.

      Päästö on päästö, eikä sitä päästöä siellä yläilmakehässä olisi ilman sitä konetta.

      • Anonyymi

        En ole eri mieltä lentoliikenteen ilmaa saastuttavasta ja hiilidioksidia lisäävistä kielteisistä vaikutuksista. Paska juttu, mutta nyt ei voi mitään.


        Olen eri mieltä väitteistä, että kun lentokoneen suihkuvanan sisältämä vesihöyry tiivistyy pisaroiksi, jotka jäätyvät ja heijastavat auringonvaloa, niin kyseessä on myrkyn levittäminen eli chemtreilaus. Ja olen siis eri mieltä myös kaikista selityksistä, joilla tätä "myrkyn kylvöä" yritetään todistella todeksi.


        Se valkoinen on vesihöyryä. Samaa kuin pilvi.


      • Anonyymi

        Niinpä niin, noistaa vanoistaahan ne pilvet nimenomaan muogostetaankin. Meillä ei nykyisin juurikaan ole oikeita ja luonnollisesti muodostuneita pilviä taivaallamme vaan pääsääntöisesti kaikki taaivaalla olevat pilvet ovat keinotekoisesti muodostettuja. Ovat siis feikkipiviä ja näinollen täysin ilmasto_talipaanien manipuloitavissa.

        Ja kaveri, jolla käytössä fr24, josta näkee kaikki ilmassa olevat koneet, vinkkaas mullekkin mistä tuollaisen version saa. Meinaan kun YHTÄÄN vanakonetta en ole fr24:sta bongannut. Kyllä ne ovatten kaikki vanaa jättäneet lentäneet "pimeänä", lentokorkeudesta riippumati.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, noistaa vanoistaahan ne pilvet nimenomaan muogostetaankin. Meillä ei nykyisin juurikaan ole oikeita ja luonnollisesti muodostuneita pilviä taivaallamme vaan pääsääntöisesti kaikki taaivaalla olevat pilvet ovat keinotekoisesti muodostettuja. Ovat siis feikkipiviä ja näinollen täysin ilmasto_talipaanien manipuloitavissa.

        Ja kaveri, jolla käytössä fr24, josta näkee kaikki ilmassa olevat koneet, vinkkaas mullekkin mistä tuollaisen version saa. Meinaan kun YHTÄÄN vanakonetta en ole fr24:sta bongannut. Kyllä ne ovatten kaikki vanaa jättäneet lentäneet "pimeänä", lentokorkeudesta riippumati.

        Tämä muuttuu aina vain hauskemmaksi.
        Tilanne tällä hetkellä:
        -Kaikki taivaalla olevat pilvet ovat peräisin naton tai suurvallan tai pimeän armeijan tai salaisen armeijan tankkerikoneiden kylvämästä chemtreilausmyrkystä, jonka ainesosia ei ole havaittu missään, joten myrkystä tiedetään vain, että myrkyn tarkoitus on tuhota pohjoinen pallonpuolisko tai koko maapallo, jonka jälkeen luodaan uusi maapallo.
        - Kaikki koneet, joista jää suihkuvana taivaalle, lentävät pimeänä eivätkä näy muualla kuin sotilastutkassa, koska ne suihkuvanat ovat sitä chemtreilausmyrkkyä. Suomessa ei valitettavasti ole yhtään sotilastutkaa, joten niitä ei voi havaita muuten kuin tutkimalla suihkuvanoja.
        - Suomen ilmatilassa ne liikkuvat vapaasti, koska ilmatilaamme ei kukaan valvo paitsi chemtreilausta tarkkailevat ja Suomi24-palstoille raportoivat järjestötoimintaan osallistuvat fiksut ihmiset, jotka aikovat laskea treilaajien lentokorkeuden trigonometrialla ja ampua sitten treilaajat alsa lentokorkeuteen sopivilla välineillä.
        - Tämän myrkytystoiminnan hoitavat Suomen puolueet, jotka kaikki ovat suurvallan pimeän armeijan kaksoisagentteja, jotka määräävät, kuka saa lentää Suomen ilmatilassa.
        - Taustalla on vaaralliset mielipuolet, jotka painavat lisää rahaa ja maksavat salaiselle armeijalle palkkaa.

        Menikö nyt oikein? Korjatkaa, jos jokin meni väärin.

        Ja sitten niitä todisteitakin tästä kaikesta olisi kyllä hyvä saada.


      • Anonyymi

        Ei se suinkaan ole vettä, en voi sanoa muuta, mutta on erästä sekoitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se suinkaan ole vettä, en voi sanoa muuta, mutta on erästä sekoitetta.

        Itsehän olen kuullut että se olisi nano-menninkäisiä jotka menee korvasta sisään ja muuttaa ajatukset.

        Joko kerrot analyysi-paperin kanssa mitä se on, tai olet hiljaa, tuollainen "minäpäs tiedän enpäs kerro" on lapsellista.

        Jos kemikaalivanoja todellisesti on olemassa, niistä pitää saada mitattavia jälkiä, ja ne jäljet pitää pystyä julkaisemaan, sekä sen testin jolla ne todettiin pitää olla toistettavissa kenen tahansa halukkaan toimesta samoin lopputuloksin.

        Kunnes ylläoleva toteutuu puheet "kemikaalivanoista" voi ohittaa harhaisen mölynä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se suinkaan ole vettä, en voi sanoa muuta, mutta on erästä sekoitetta.

        Ilmatieteenlaitoksen sivulta:
        "Tiivistymisjuova eli tiivistymisvana on lentokoneen perään syntyvä untuvapilvi.

        Lentopolttoaineen palamistuotteet ovat hiilidioksidi ja vesihöyry, joten lentokoneen pakokaasu on kosteaa. Kun pakokaasu jäähtyy ympäröivän ilman lämpötilaan, sen kosteudensitomiskyky pienenee, ja ylimääräinen kosteus tiivistyy jääkiteiksi. Pakokaasun epäpuhtaudet voivat auttaa kiteiden muodostumista toimimalla tiivistymisytiminä.

        Jos ympäröivä ilma on kuivaa, jääkiteet haihtuvat nopeasti, mutta sopivissa oloissa ne voivat säilyä tunteja.)"

        Linkki: https://www.ilmatieteenlaitos.fi/kummalliset-pilvet


    • Anonyymi

      > Eipä minun tarvitsekaan tietää. Riittää kun Rajavartiolaitos ja
      > Ilmavoimat tietää.

      Et tiedä mitään ja rutiset fiksuille ihmisille täällä, jotka jo tietää ja haluaa tietää vielä enemmän.

      • Anonyymi

        En rutise fiksuille ihmisille.
        Minun mittapuuni mukaan ihminen ei ole fiksu, kun hän mm.
        - väittää että Suomen ilmatilaa ei valvota: https://ilmavoimat.fi/alueellisen-koskemattomuuden-valvonta-ja-turvaaminen-akv-/-akt-
        - väittää että vaaralliset mielipuolet kylvävät niskaamme myrkyllisiä kemikaaleja
        - väittää että nämä tahot maksavat jollekin salaiselle armeijalle palkkaa
        - väittää että puolueet määräävät kuka saa lentää Suomen taivaalla
        - väittää, että suurvallan maanalainen armeija on tuhoamassa pohjoista pallonpuoliskoa
        - väittää että lentokoneiden näkyvät höyryvanat ovat tahallista vaarallisen myrkyn levittämistä, kun taas näkymättömäksi jäävä (ei-kondensoitunut) vana on merkki siitä, että kone lentää moottorit sammutettuna.
        - väittää että kaikki poliitikot ovat suurvallan maanalaisen armeijan kaksoisagentteja
        - väittää että lentokoneiden höyryvanat siirtelevät säärintamia ja laajoja ilmamassoja aiheuttaen lämpimän ilman epätasaista jakutumista Euroopassa

        Ynnä muuta "fiksua"


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Katsoin, mitä ihmeellistä mun pitäis nähdä tuossa?


    • Anonyymi

      Mitä helvetin paskaa tämä on? Hankkikaa hyvät ihmiset itsellenne ammattiapua.

      • Anonyymi

        Sama ajatus. Dassault rafale kahdella ydinkärjellä varustetulla risteilyohjuksella Suomen taivaalle pyörähtämään ... Eiköhän ne sekopäät siitä rauhotu.
        'transponderit päällä'


    • Anonyymi

      > Se valkoinen on vesihöyryä. Samaa kuin pilvi.

      Sitä pilveä ei olisi siellä taivaalla ilman sitä konetta. Jos pilvet vaikuttavat ilmastoon, silloin kyseessä on ilmaston muokkaus koneilla.

      Koneen lentokorkeuden voisi selvittää siten, että joku mittaa sekstantilla koneen kulman horisontista. Sitten jonkun toisen pitäisi nähdä sama kone kohtisuoraan yläpuolellaan. Näiden kahden havaintopisteen etäisyys on suorakulmaisen kolmion kateetti - ja kun tiedetään hypotenuusan kulma suhteessa kateettiin, toinen kateetti eli lentokorkeus selviää.

      Tarvittaisiin hieman tarkkailua ja verkostoitumista asian selvittämisen aloittamiseksi.

      • Anonyymi

        "> Se valkoinen on vesihöyryä. Samaa kuin pilvi.

        Sitä pilveä ei olisi siellä taivaalla ilman sitä konetta. Jos pilvet vaikuttavat ilmastoon, silloin kyseessä on ilmaston muokkaus koneilla."

        Kyllähän niiden vesihöyrypilvien vaikutus ilmastoon tiedetään, mutta luuletko että se on ilmailun tarkoitus eikä ihmisten ja tavaroiden kuskaus?


    • Anonyymi

      > Minun mittapuuni mukaan ihminen ei ole fiksu, kun hän mm.
      > - väittää

      Kyseessä on nk. suuri kusetus, jossa puolueet ja muut poliittiset rikollisjärjestöt ovat kylmäverisesti ja yksituumaisesti ryhtyneet suurvallan salaisen armeijan suojelijoiksi ja kollaboraattoreiksi.

      Kaikki instituutiot on solutettu luopioilla, ja ne ovat sarjakuvamaisem koomisella tavalla epäluonnollisia ja epäluotettavia.

    • Anonyymi

      Lentokorkeus on helppo katsoa Flightradarista tai muista lentokoneita seuraavista sivustoista. Yleensä niillä transponderit päällä.
      Mutta tämä sään manipulointi alkoi taas maailmasotien jälkeen. Ensimmäiset uutiset aiheesta löytyvät 1800- / 1900- luvuun vaihteesta, kun sateentekijä melkein hukutti Kaliforniassa LA:n 2 viikon yhtämittaisella sateella. Kaupunki oli palkannut hänet tekemään sadetta, mutta syntyneen tulvan takia kieltäytyi maksamasta sovittua korvausta miehelle. Uutinen löytyy paikallisen sanomalehden sivuilta.
      Tässä toinen uutinen vuodelta 1947:
      https://t.me/c/1878216607/1105
      Project Cirrus oli hankkeen nimi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe