Onko pakko, on vähän nolon näköstä

Anonyymi

Jos ostaa harrikan niin onko pakko pitää talvellaki mustia farkkuja, farkkupaitaa nahkaliiveillä sekä huivia päässä. Parran vielä ymmärrän mutta poninhäntä kuuluu tytöille. Buutsit on kylmät talvella. Miten on onko pakko?

17

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohdit lompakko kettingin

      • Anonyymi

        Usa lippu bandana ja aurinkolasit


    • Anonyymi

      Kun ollaan niin yksilöllistä, niin yksilöllistä niin sitten ollaan kaikki ihan saman näköisiä.

      Muutenkin ällöttää katella harmaapäisiä vanhoja äijiä ja jos niillä on vielä ponnari, ruokkoamaton parta ja muut H-D -kiliseet, niin melkein yrjö lentää...

      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy Harley-Davidson moottoripyöriä koskevaan keskusteluun, ai niin tämähän onkin suo i24-keskustelufoorumi, jossa näköjään keskitytään lähinnä toisten haukkumiseen.

        Jatkakaa olkaa hyvä, asiallinen keskustelu jatkuu muualla.


      • Anonyymi

        Pellepukeutuminen nimenomaan liittyy olennaisena osana Hd-harrastukseen !
        Minkä vuoksi sitten luulet jengin ostavan näitä rotiskoja ? No ei ainakaan ajamisen !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pellepukeutuminen nimenomaan liittyy olennaisena osana Hd-harrastukseen !
        Minkä vuoksi sitten luulet jengin ostavan näitä rotiskoja ? No ei ainakaan ajamisen !

        Niin no, noloahan se olisi vetää full-set päällä jos ei kotona ainakin tallissa odottaisi se H-D.

        Selvennän vielä ettei itselläni ole H-D:ta eikä sitä myöten kuteitakaan mutta pyörissä on fiilistä paljon ja kuteet on siistejä.


    • Anonyymi

      voiko ostaa oikean kypärän vaikka scuberhtin ja rukkaa....

      • Anonyymi

        Mulla on Shoein kypärä ja Rukan hanskat ja hyvin on voinut ajella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on Shoein kypärä ja Rukan hanskat ja hyvin on voinut ajella.

        Mä en taas kehtaa ajella HD:llä edes kypärä päässä. Ihan lasten touhua sellainen. Sen sijaan kovat jäbät ajaa aina ilman kypärää...sakkojen uhallakin. Me ollaan niin kovia nääs...


    • Anonyymi

      Minkä merkkiset korvatulpat on parhaat, eihän tuota kauheaa meteliä muutoin kestä. Tärinä on vieny sukupuolisen kyvyn ja kohta mennee kuulo. Jaakko viski polttanut mahan ja parta aina sinapissa.

      • Anonyymi

        Hae Bilteman punaiset tai apteekin keltaiset, on hyviä korvatulppia.
        Mihin sinä niitä muuten tarvitset? Eihän trollaaminen harrastuksena vaadi kuulonsuojausta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hae Bilteman punaiset tai apteekin keltaiset, on hyviä korvatulppia.
        Mihin sinä niitä muuten tarvitset? Eihän trollaaminen harrastuksena vaadi kuulonsuojausta!

        Paitsi jos trollaa naapuria jolloin trollatun huuto kuuluu omaan majaan saakka.


    • Anonyymi

      Kivikovan HD miehen tunnistaa siitä, että se vetässöö polliisien tutkaan 100km/h 80km/h rajoituksella......

      Nimim. Kivikova HD miäs!...

      • Anonyymi

        Olet kyllä kova.....


      • Anonyymi

        Pystyykö/uskaltaako ajaa satasta harrikalla?


    • Anonyymi

      Minulla on HD ja goretex-ajoasu ja pukeuden pukuun präkäilyn ulkopuolella.

      • Anonyymi

        Luulis tulevan kuuma tuossa goretex puvussa prätkäilyn ulkopuolella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe