Milloin vietetään Pyhäniemen hautajaisia? Jos ei juhannuksena toimi korttimaksut niin heikosti täytyy mennä....
Pyhäniemen ravintola
23
3299
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkistitko että saldo riittää ;) Minulla toimi kortti oikein mallikkaasti niin perjantaina kuin lauantaina...
- Anonyymi
Siellä oli yksi piste missä vain käteismyynti nopeuttamaan palvelua. Kahdessa muussa korttimaksut toimivat hienosti. Päätit sitten tulla oman tyhmyytesi tänne palstalle kertomaan?
- Anonyymi
Kyllä mulla kortti pelasi täysin molempina päivinä!
- Anonyymi
Oliko jussina kuinka hyvin väkeä liikenteessä?
- Anonyymi
Aika hyvin meitä oli kaikkiaan kolme
- Anonyymi
Toivotan menestystä Pyhäniemen ravintolalle! Ilman Pyhäniemeä Kihniöllä ei olisi juuri mitään mainittavaa!
- Anonyymi
God save thö queen ja Pyhäniemi
- Anonyymi
Pyhäniemessä aikoinaan petyin siihen, että sunnuntai-iltana ei ollut kahvin kanssa mitään tarjolla. Jäätelö löytyi pakastimesta.
Asioiden eteen pitää nähdä vähän vaivaa, jos mielii saada paikasta houkuttelevan. - Anonyymi
Pitääkö aina olla jotain syömistä. Persettä pitää levittää joka paikassa.
Eikö voi ottaa vaikka kossu ryypyt? - Anonyymi
Niin, alkoholihan ei tunnetusti lihota...
- Anonyymi
Pyhäniemestäkö poijaat lähti.?? Päätyivät Teollisuustien lepikkoon. Jäätelöä vain söivät, ei Kossua,ei kossua meidän poijaat.
- Anonyymi
On senkin paikan tarina lopussa. Ei sitä nosta nämä toimijat.
Sellaista pientä serkkujen ja sukulaisten seurustelua tietysti voi tehdä
mutta se lisää napotismia ja se ei ole tervettä- Anonyymi
Miksi pitää olla tuollainen negatiivinen mulkku? Jos et oo elämässä menestynyt niin ei se oo muiden syy.
- Anonyymi
Kihniö on niin kade paikka ettei halua edes, että muut pärjäisi. Hienoa, että joku edes yrittää.
- Anonyymi
Olen omakohtaisesti todennut, että kateus ja ylpeys ovat aika hallitsevia piirteitä Kihniöllä. Siinä ei paina sitten lähisukulaisuus tai muut muille tärkeät arvot mitään. Tarvittaessa vaan painetaan sumeilematta toinen maan rakoon, eikä jäädä painiskelemaan huonon omantunnon kanssa, kuten pitäisi yleensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen omakohtaisesti todennut, että kateus ja ylpeys ovat aika hallitsevia piirteitä Kihniöllä. Siinä ei paina sitten lähisukulaisuus tai muut muille tärkeät arvot mitään. Tarvittaessa vaan painetaan sumeilematta toinen maan rakoon, eikä jäädä painiskelemaan huonon omantunnon kanssa, kuten pitäisi yleensä.
No mitä siellä nyt oikein on meneillään? Onko ravi ntola auki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen omakohtaisesti todennut, että kateus ja ylpeys ovat aika hallitsevia piirteitä Kihniöllä. Siinä ei paina sitten lähisukulaisuus tai muut muille tärkeät arvot mitään. Tarvittaessa vaan painetaan sumeilematta toinen maan rakoon, eikä jäädä painiskelemaan huonon omantunnon kanssa, kuten pitäisi yleensä.
Just näin, Kihniö on perättömien ilmiantojen luvattu maa.
- Anonyymi
Käenkoskelle kävi samoin. Napotismi tuli peliin mukaan ja nyt saavat viettää kemuja keskenään
- Anonyymi
Mikä ihmeen napotismi???
Sellaista sanaa ei ole olemassakaan. Kannattaisikohan opetella sivistyssanat ensin ennenkuin tulee niitä huutelemaan.
Nepotismi lienee sana mitä yrität sanoa mutta älylliset lahjasi on se verran heikot ettei tuo nyt mikään ihme ole ettei onnistu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen napotismi???
Sellaista sanaa ei ole olemassakaan. Kannattaisikohan opetella sivistyssanat ensin ennenkuin tulee niitä huutelemaan.
Nepotismi lienee sana mitä yrität sanoa mutta älylliset lahjasi on se verran heikot ettei tuo nyt mikään ihme ole ettei onnistu.Jos napostelee karkkeja kaiket päivät voi olla napotisti? Tai sitten Napoleon- fani.
- Anonyymi
Aloittajalle.
Sehän onkin yrittäjän vika jos korttimaksamisen palvelutuottajalla on ongelmia palvelun tuottamisessa, linjahäiriö tai vastaavaa.
Näihin ongelmiin kun törmää ajoittain joka puolella. - Anonyymi
Pyhäniemi olis hieno paikka mut jotain kehittämistä tarvisi sekin.
Vaikka kivoja tapahtumia useammin, varsinkin kesällä. Puitteet on upeet. - Anonyymi
No leikkikää keihästä kesät läpeensä ja tilatkaa sukula keittiöön pitäkää toisianne kädestä silotelkaa saman näköisiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504