Pyhäniemen ravintola

Anonyymi

Milloin vietetään Pyhäniemen hautajaisia? Jos ei juhannuksena toimi korttimaksut niin heikosti täytyy mennä....

23

3299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkistitko että saldo riittää ;) Minulla toimi kortti oikein mallikkaasti niin perjantaina kuin lauantaina...

    • Anonyymi

      Siellä oli yksi piste missä vain käteismyynti nopeuttamaan palvelua. Kahdessa muussa korttimaksut toimivat hienosti. Päätit sitten tulla oman tyhmyytesi tänne palstalle kertomaan?

    • Anonyymi

      Kyllä mulla kortti pelasi täysin molempina päivinä!

    • Anonyymi

      Oliko jussina kuinka hyvin väkeä liikenteessä?

      • Anonyymi

        Aika hyvin meitä oli kaikkiaan kolme


    • Anonyymi

      Toivotan menestystä Pyhäniemen ravintolalle! Ilman Pyhäniemeä Kihniöllä ei olisi juuri mitään mainittavaa!

      • Anonyymi

        God save thö queen ja Pyhäniemi


    • Anonyymi

      Pyhäniemessä aikoinaan petyin siihen, että sunnuntai-iltana ei ollut kahvin kanssa mitään tarjolla. Jäätelö löytyi pakastimesta.
      Asioiden eteen pitää nähdä vähän vaivaa, jos mielii saada paikasta houkuttelevan.

    • Anonyymi

      Pitääkö aina olla jotain syömistä. Persettä pitää levittää joka paikassa.
      Eikö voi ottaa vaikka kossu ryypyt?

    • Anonyymi

      Niin, alkoholihan ei tunnetusti lihota...

    • Anonyymi

      Pyhäniemestäkö poijaat lähti.?? Päätyivät Teollisuustien lepikkoon. Jäätelöä vain söivät, ei Kossua,ei kossua meidän poijaat.

    • Anonyymi

      On senkin paikan tarina lopussa. Ei sitä nosta nämä toimijat.
      Sellaista pientä serkkujen ja sukulaisten seurustelua tietysti voi tehdä
      mutta se lisää napotismia ja se ei ole tervettä

      • Anonyymi

        Miksi pitää olla tuollainen negatiivinen mulkku? Jos et oo elämässä menestynyt niin ei se oo muiden syy.


    • Anonyymi

      Kihniö on niin kade paikka ettei halua edes, että muut pärjäisi. Hienoa, että joku edes yrittää.

      • Anonyymi

        Olen omakohtaisesti todennut, että kateus ja ylpeys ovat aika hallitsevia piirteitä Kihniöllä. Siinä ei paina sitten lähisukulaisuus tai muut muille tärkeät arvot mitään. Tarvittaessa vaan painetaan sumeilematta toinen maan rakoon, eikä jäädä painiskelemaan huonon omantunnon kanssa, kuten pitäisi yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen omakohtaisesti todennut, että kateus ja ylpeys ovat aika hallitsevia piirteitä Kihniöllä. Siinä ei paina sitten lähisukulaisuus tai muut muille tärkeät arvot mitään. Tarvittaessa vaan painetaan sumeilematta toinen maan rakoon, eikä jäädä painiskelemaan huonon omantunnon kanssa, kuten pitäisi yleensä.

        No mitä siellä nyt oikein on meneillään? Onko ravi ntola auki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen omakohtaisesti todennut, että kateus ja ylpeys ovat aika hallitsevia piirteitä Kihniöllä. Siinä ei paina sitten lähisukulaisuus tai muut muille tärkeät arvot mitään. Tarvittaessa vaan painetaan sumeilematta toinen maan rakoon, eikä jäädä painiskelemaan huonon omantunnon kanssa, kuten pitäisi yleensä.

        Just näin, Kihniö on perättömien ilmiantojen luvattu maa.


    • Anonyymi

      Käenkoskelle kävi samoin. Napotismi tuli peliin mukaan ja nyt saavat viettää kemuja keskenään

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen napotismi???
        Sellaista sanaa ei ole olemassakaan. Kannattaisikohan opetella sivistyssanat ensin ennenkuin tulee niitä huutelemaan.

        Nepotismi lienee sana mitä yrität sanoa mutta älylliset lahjasi on se verran heikot ettei tuo nyt mikään ihme ole ettei onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen napotismi???
        Sellaista sanaa ei ole olemassakaan. Kannattaisikohan opetella sivistyssanat ensin ennenkuin tulee niitä huutelemaan.

        Nepotismi lienee sana mitä yrität sanoa mutta älylliset lahjasi on se verran heikot ettei tuo nyt mikään ihme ole ettei onnistu.

        Jos napostelee karkkeja kaiket päivät voi olla napotisti? Tai sitten Napoleon- fani.


    • Anonyymi

      Aloittajalle.
      Sehän onkin yrittäjän vika jos korttimaksamisen palvelutuottajalla on ongelmia palvelun tuottamisessa, linjahäiriö tai vastaavaa.
      Näihin ongelmiin kun törmää ajoittain joka puolella.

    • Anonyymi

      Pyhäniemi olis hieno paikka mut jotain kehittämistä tarvisi sekin.
      Vaikka kivoja tapahtumia useammin, varsinkin kesällä. Puitteet on upeet.

    • Anonyymi

      No leikkikää keihästä kesät läpeensä ja tilatkaa sukula keittiöön pitäkää toisianne kädestä silotelkaa saman näköisiä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe