Pyhäniemen ravintola

Anonyymi

Milloin vietetään Pyhäniemen hautajaisia? Jos ei juhannuksena toimi korttimaksut niin heikosti täytyy mennä....

23

2893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkistitko että saldo riittää ;) Minulla toimi kortti oikein mallikkaasti niin perjantaina kuin lauantaina...

    • Anonyymi

      Siellä oli yksi piste missä vain käteismyynti nopeuttamaan palvelua. Kahdessa muussa korttimaksut toimivat hienosti. Päätit sitten tulla oman tyhmyytesi tänne palstalle kertomaan?

    • Anonyymi

      Kyllä mulla kortti pelasi täysin molempina päivinä!

    • Anonyymi

      Oliko jussina kuinka hyvin väkeä liikenteessä?

      • Anonyymi

        Aika hyvin meitä oli kaikkiaan kolme


    • Anonyymi

      Toivotan menestystä Pyhäniemen ravintolalle! Ilman Pyhäniemeä Kihniöllä ei olisi juuri mitään mainittavaa!

      • Anonyymi

        God save thö queen ja Pyhäniemi


    • Anonyymi

      Pyhäniemessä aikoinaan petyin siihen, että sunnuntai-iltana ei ollut kahvin kanssa mitään tarjolla. Jäätelö löytyi pakastimesta.
      Asioiden eteen pitää nähdä vähän vaivaa, jos mielii saada paikasta houkuttelevan.

    • Anonyymi

      Pitääkö aina olla jotain syömistä. Persettä pitää levittää joka paikassa.
      Eikö voi ottaa vaikka kossu ryypyt?

    • Anonyymi

      Niin, alkoholihan ei tunnetusti lihota...

    • Anonyymi

      Pyhäniemestäkö poijaat lähti.?? Päätyivät Teollisuustien lepikkoon. Jäätelöä vain söivät, ei Kossua,ei kossua meidän poijaat.

    • Anonyymi

      On senkin paikan tarina lopussa. Ei sitä nosta nämä toimijat.
      Sellaista pientä serkkujen ja sukulaisten seurustelua tietysti voi tehdä
      mutta se lisää napotismia ja se ei ole tervettä

      • Anonyymi

        Miksi pitää olla tuollainen negatiivinen mulkku? Jos et oo elämässä menestynyt niin ei se oo muiden syy.


    • Anonyymi

      Kihniö on niin kade paikka ettei halua edes, että muut pärjäisi. Hienoa, että joku edes yrittää.

      • Anonyymi

        Olen omakohtaisesti todennut, että kateus ja ylpeys ovat aika hallitsevia piirteitä Kihniöllä. Siinä ei paina sitten lähisukulaisuus tai muut muille tärkeät arvot mitään. Tarvittaessa vaan painetaan sumeilematta toinen maan rakoon, eikä jäädä painiskelemaan huonon omantunnon kanssa, kuten pitäisi yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen omakohtaisesti todennut, että kateus ja ylpeys ovat aika hallitsevia piirteitä Kihniöllä. Siinä ei paina sitten lähisukulaisuus tai muut muille tärkeät arvot mitään. Tarvittaessa vaan painetaan sumeilematta toinen maan rakoon, eikä jäädä painiskelemaan huonon omantunnon kanssa, kuten pitäisi yleensä.

        No mitä siellä nyt oikein on meneillään? Onko ravi ntola auki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen omakohtaisesti todennut, että kateus ja ylpeys ovat aika hallitsevia piirteitä Kihniöllä. Siinä ei paina sitten lähisukulaisuus tai muut muille tärkeät arvot mitään. Tarvittaessa vaan painetaan sumeilematta toinen maan rakoon, eikä jäädä painiskelemaan huonon omantunnon kanssa, kuten pitäisi yleensä.

        Just näin, Kihniö on perättömien ilmiantojen luvattu maa.


    • Anonyymi

      Käenkoskelle kävi samoin. Napotismi tuli peliin mukaan ja nyt saavat viettää kemuja keskenään

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen napotismi???
        Sellaista sanaa ei ole olemassakaan. Kannattaisikohan opetella sivistyssanat ensin ennenkuin tulee niitä huutelemaan.

        Nepotismi lienee sana mitä yrität sanoa mutta älylliset lahjasi on se verran heikot ettei tuo nyt mikään ihme ole ettei onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen napotismi???
        Sellaista sanaa ei ole olemassakaan. Kannattaisikohan opetella sivistyssanat ensin ennenkuin tulee niitä huutelemaan.

        Nepotismi lienee sana mitä yrität sanoa mutta älylliset lahjasi on se verran heikot ettei tuo nyt mikään ihme ole ettei onnistu.

        Jos napostelee karkkeja kaiket päivät voi olla napotisti? Tai sitten Napoleon- fani.


    • Anonyymi

      Aloittajalle.
      Sehän onkin yrittäjän vika jos korttimaksamisen palvelutuottajalla on ongelmia palvelun tuottamisessa, linjahäiriö tai vastaavaa.
      Näihin ongelmiin kun törmää ajoittain joka puolella.

    • Anonyymi

      Pyhäniemi olis hieno paikka mut jotain kehittämistä tarvisi sekin.
      Vaikka kivoja tapahtumia useammin, varsinkin kesällä. Puitteet on upeet.

    • Anonyymi

      No leikkikää keihästä kesät läpeensä ja tilatkaa sukula keittiöön pitäkää toisianne kädestä silotelkaa saman näköisiä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe