Ei pääse rekisteröitymään kun on jo rekisteröitynyt mutta salasana kateissa ja uutta ei saa tilattua kun on jo sähköposti olemassa .
"Kadotin salasanani!
Älä hätäile! Vaikka salasanaasi ei voidakaan palauttaa. Se voidaan asettaa uusiksi. Asettaaksesi salasanan uudelleen, mene kirjautumissivulle ja napsauta Unohdin salasanan linkkiä. Seuraa ohjeita ja pääset pian kirjautumaan sisään."
"Olen rekisteröitynyt joskus, mutta en pääse enää kirjautumaan?!
Ylläpitäjä on saattanut sulkea tai poistaa käyttäjätunnuksesi. Jotkut keskustelufoorumit poistavat käyttämättömiä tunnuksia säästääkseen tietokannan kokoa. Koita rekisteröityä uudelleen ja ole mahdollisesti aktiivisempi keskusteluissa."
Tuo on totta luen vain.
"Antamasi sähköpostiosoite on jo käytössä." Niinpä mutta tulee ilmoitus "Antamaasi sähköpostiosoitetta tai käyttäjätunnusta ei löytynyt"
Mitäs nyt?
Zetro-miehet foorumi umpikuja
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?992053- 981498
- 1211253
- 771205
- 1121187
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571014- 51977
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58966- 36892
- 33794