Kyllä minulla on omat hampaat vielä ytallella. Osaan kyllä olla purematta sinun kyrpääsi. Spermat haluan aina seksin yhteydessä imaista suuhuni. Olen sitä harrastanut kymmeniä vuosia. En tiedä johtuuko siitä mutta koskaan ei ole mitään sairauksia ollut.
2Äänestä
Anonyymi00141
Anonyymi00140 kirjoitti:
Kyllä minulla on omat hampaat vielä ytallella. Osaan kyllä olla purematta sinun kyrpääsi. Spermat haluan aina seksin yhteydessä imaista suuhuni. Olen sitä harrastanut kymmeniä vuosia. En tiedä johtuuko siitä mutta koskaan ei ole mitään sairauksia ollut.
Kyllä te mummut olette ihania. Kiva on touhuta ja aina saa panna paljaalla.
0Äänestä
Anonyymi00142
Anonyymi00141 kirjoitti:
Eiköhän tuon alkuperäisen mummun ole korona tappanut noiden vuosien aikana.
0Äänestä
Anonyymi00144
Anonyymi00140 kirjoitti:
Itse olen hoikahko sinkku 71v mies ja haluaisin naiskaverin 75v-85 En alkoukko ja tulen omillani toimeen.
0Äänestä
Anonyymi00149
Anonyymi00140 kirjoitti:
Itse olen hoikahko sinkku mies,ja juuri 70v jja hakenut kauan 75-85v naisseuraa,mutta ei heitä kyllä ole osunut kohdalle.Ja olen selvinpäin.
0Äänestä
Anonyymi00150
Anonyymi00140 kirjoitti:
Voisin imeä pillua
0Äänestä
Anonyymi00151
Anonyymi00141 kirjoitti:
Taitaa ol prepaid tuskin se uskaltas omaa numeroaan laittaa
0Äänestä
Anonyymi
Tule meille vaan, meillä leivotaan saat lämmintä .......varmasti riittämiin.
2Äänestä
Anonyymi
Kyllä saat seksiä koska vaan
0Äänestä
Anonyymi
Toi on selvästi jonkun kakaran tekemä ilmoitus. Yksinkertainen ilmoitus paljastaa. Etkö te ukot tajuaa et toi "mummo on joku räkänokka poika"
0Äänestä
Anonyymi00012
mistä päin olet ??
0Äänestä
Anonyymi00043
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
0Äänestä
Anonyymi00099
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ei edelleenkään spede sulta kysytty missä olet.
0Äänestä
Anonyymi00013
Mmistä päin olet ?
0Äänestä
Anonyymi00045
Edelleen niuvanniemen suljetulla
0Äänestä
Anonyymi00100
Anonyymi00045 kirjoitti:
Vitsi sulla täytyy olla kivaa toistaa olin paikkaas. Runkkaatko ihan innolla tuosta.
0Äänestä
Anonyymi00020
Käyn usein 83v naisen luona ja antaa minun nauttia kaikista paikoistaan.
1Äänestä
Anonyymi00025
Onko muorilla vielä tiukat reiät?
0Äänestä
Anonyymi00037
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kyllä on 83v piukat paikat, liukuvoiteita kyllä käytämme, tykkään nuolla muorin isoja jo vähän roikkuvia häpyhuulia ja ihanan kiihottavaa nähdä kuinka klitoris tulee hupustaan esille, se on mummolla tosi herkkä ja hellästi sitä käsittelenkin, rinnat pehmeät ja nännit isot jotka nöpöttävät kovana kun nuolen ja imen, tykkää siitä, tykkää eniten antaa takaapäin lusikassa jossa nautimme pitkään, peppuunkin antaa panna mutta on sanonut että tulee helposti araksi jos liian pitkään panen niin useimmin vain hetken nautin pepusta ja nautimme eniten kun ensin rauhallisesti rakastelemme pitkään ja tunnen kuinka mummon orkku lähenee kun pillu alkaa supistella kulliani vasten niin usein laukean heti perään.......
0Äänestä
Anonyymi00046
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kyllä on 83v piukat paikat, liukuvoiteita kyllä käytämme, tykkään nuolla muorin isoja jo vähän roikkuvia häpyhuulia ja ihanan kiihottavaa nähdä kuinka klitoris tulee hupustaan esille, se on mummolla tosi herkkä ja hellästi sitä käsittelenkin, rinnat pehmeät ja nännit isot jotka nöpöttävät kovana kun nuolen ja imen, tykkää siitä, tykkää eniten antaa takaapäin lusikassa jossa nautimme pitkään, peppuunkin antaa panna mutta on sanonut että tulee helposti araksi jos liian pitkään panen niin useimmin vain hetken nautin pepusta ja nautimme eniten kun ensin rauhallisesti rakastelemme pitkään ja tunnen kuinka mummon orkku lähenee kun pillu alkaa supistella kulliani vasten niin usein laukean heti perään.......
Ai laukeat perseeseen....tyypillinen kaappihomo runkkari buaahaa
0Äänestä
Anonyymi00054
Anonyymi00046 kirjoitti:
No sinä hinuri kerrot ihan omasta itsestäsi.
0Äänestä
Anonyymi00101
Anonyymi00046 kirjoitti:
No kyllähän kaltaisesi tietysti tunnistat. Ittestäs tuon siis tiedät.
0Äänestä
Anonyymi00023
Haista homo vittu.
0Äänestä
Anonyymi00040
Haistele sinä homo persereikiä.
0Äänestä
Anonyymi00047
Oohh piilopuppeli kilahti buaahaa
0Äänestä
Anonyymi00056
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ohhohoo perseen nuuskija kilahti buaahahahhaaa.
0Äänestä
Anonyymi00055
Oletko vielä elossa ?
0Äänestä
Anonyymi00154
viikate mies vienyt jo .persreijästä kasvaa koiran putkea
0Äänestä
Anonyymi00069
täältä saat takuulla !!
0Äänestä
Anonyymi00077
Haluaako joku poika tulla liukkaille jälkeeni, minulla on kiva vanha +80 leskirouva mitä käyn "auttelemassa" huoltomiehenä, antaa panna ykköseen ja kakkoseen, ottaa kyllä suuhunkin, tosi kiimainen mummo, olen joskus nussiessani sanonut että mitä jos toisin jonkun nuoremman kaverin kimppaan, johon mummo on sanonut olet kyllä ihana!
2Äänestä
Anonyymi00095
Missä päin oleilette?
0Äänestä
Anonyymi00097
Tuusulassa
0Äänestä
Anonyymi00098
Kyllä ne vanhemmatkin naiset seksiä haluaa. Olen pitkään tapaillut kuusvitosta naista joka on tosi aktiivinen seksin suhteen. Tansseista löytää miehiä sänkyyn. Kiihotun todella paljon kun tiedän vanhan rouvan saaneen kyrpää. M51v
Oman käden onnen hakijat ym. 🥰✋️😇✌️🫠 💝👼 🎅🤶 ❄️💐 Rauhallista Joulua etäinen lähimmäinen...sinulle - yksin tai seurassa.
1Äänestä
Anonyymi00143
Osaankohan mä. Mun bravuuri on makaroonilaatikko, läskisoossi ja lohikeitto. Kake-82wee
0Äänestä
Anonyymi00145
Kyllä käy mitä vanhempi, sitä parempi
0Äänestä
Anonyymi00146
Minun ihana 80+ leskianoppini on kiimassa joka kerta kun käydään kylässä, tekisi niin mieli antaa vävyn isoa kovaa kyrpää lesken vanhaan kiimavittuun kun on ollut ilman melkein jo 10vuotta.
0Äänestä
Anonyymi00147
60+ukm Tuusulasta haluisi rakastella ja nauttia +80 mummon kanssa.
0Äänestä
Anonyymi00148
Itä suomesta +50ukm haluaisi yli 70 naista
1Äänestä
Anonyymi00155
Mies parainen
0Äänestä
Anonyymi00156
Olen harrastanut 80 vuotiaan leski rouvan kanssa pitkään seksiä. Seksi on on upeaa. Nussimme usein kun tapaamme usean kerran. Hänellä on upeat muodot. Hän haluaa ottaa suihin, runkata minua ja hän haluaa ratsastaa päälläni,mun hän haluaa panemista takaapäin. Hän on erittäin upeat sääret ja reidet ja aivan upea peppu. Usein hän pukeutuu mustiin sukkahousuihin ja minihameeseen. Meillä on upea seksi suhde. Itse olen 53 v
0Äänestä
Anonyymi00157
..mulla on tarjolla täällä 22/6 kyrpä...nostan sääresi olkapäilleni ja painan kunnolla kakkisluukkuusi...uuuuuuuuuhhhhhh!
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 112 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 48
Vanhimmat
no ei muuta kuin viestiä tänne niin järjestetään
Otatko hampaat pois ja kyrpää suuhun?
Eiköhän tuon alkuperäisen mummun ole korona tappanut noiden vuosien aikana.
Itse olen hoikahko sinkku 71v mies ja haluaisin naiskaverin 75v-85 En alkoukko ja tulen omillani toimeen.
Itse olen hoikahko sinkku mies,ja juuri 70v jja hakenut kauan 75-85v naisseuraa,mutta ei heitä kyllä ole osunut kohdalle.Ja olen selvinpäin.
Voisin imeä pillua
Kyllä tekee hyvää
Soita 0452053261 Reino
Idiootti pistää numeronsa tänne noloa
Taitaa ol prepaid tuskin se uskaltas omaa numeroaan laittaa
Tule meille vaan, meillä leivotaan saat lämmintä .......varmasti riittämiin.
Kyllä saat seksiä koska vaan
Toi on selvästi jonkun kakaran tekemä ilmoitus. Yksinkertainen ilmoitus paljastaa. Etkö te ukot tajuaa et toi "mummo on joku räkänokka poika"
mistä päin olet ??
Ei edelleenkään spede sulta kysytty missä olet.
Mmistä päin olet ?
Vitsi sulla täytyy olla kivaa toistaa olin paikkaas. Runkkaatko ihan innolla tuosta.
Käyn usein 83v naisen luona ja antaa minun nauttia kaikista paikoistaan.
No sinä hinuri kerrot ihan omasta itsestäsi.
No kyllähän kaltaisesi tietysti tunnistat. Ittestäs tuon siis tiedät.
Haista homo vittu.
Haistele sinä homo persereikiä.
Ohhohoo perseen nuuskija kilahti buaahahahhaaa.
Oletko vielä elossa ?
viikate mies vienyt jo .persreijästä kasvaa koiran putkea
täältä saat takuulla !!
Haluaako joku poika tulla liukkaille jälkeeni, minulla on kiva vanha +80 leskirouva mitä käyn "auttelemassa" huoltomiehenä, antaa panna ykköseen ja kakkoseen, ottaa kyllä suuhunkin, tosi kiimainen mummo, olen joskus nussiessani sanonut että mitä jos toisin jonkun nuoremman kaverin kimppaan, johon mummo on sanonut olet kyllä ihana!
Missä päin oleilette?
Tuusulassa
Kyllä ne vanhemmatkin naiset seksiä haluaa. Olen pitkään tapaillut kuusvitosta naista joka on tosi aktiivinen seksin suhteen. Tansseista löytää miehiä sänkyyn. Kiihotun todella paljon kun tiedän vanhan rouvan saaneen kyrpää. M51v
Missä asut.
Oman käden onnen hakijat ym.
🥰✋️😇✌️🫠
💝👼
🎅🤶
❄️💐
Rauhallista Joulua etäinen lähimmäinen...sinulle - yksin tai seurassa.
Osaankohan mä. Mun bravuuri on makaroonilaatikko, läskisoossi ja lohikeitto. Kake-82wee
Kyllä käy mitä vanhempi, sitä parempi
Minun ihana 80+ leskianoppini on kiimassa joka kerta kun käydään kylässä, tekisi niin mieli antaa vävyn isoa kovaa kyrpää lesken vanhaan kiimavittuun kun on ollut ilman melkein jo 10vuotta.
60+ukm Tuusulasta haluisi rakastella ja nauttia +80 mummon kanssa.
Itä suomesta +50ukm haluaisi yli 70 naista
Mies parainen
Olen harrastanut 80 vuotiaan leski rouvan kanssa pitkään seksiä. Seksi on on upeaa. Nussimme usein kun tapaamme usean kerran. Hänellä on upeat muodot. Hän haluaa ottaa suihin, runkata minua ja hän haluaa ratsastaa päälläni,mun hän haluaa panemista takaapäin. Hän on erittäin upeat sääret ja reidet ja aivan upea peppu. Usein hän pukeutuu mustiin sukkahousuihin ja minihameeseen. Meillä on upea seksi suhde. Itse olen 53 v
..mulla on tarjolla täällä 22/6 kyrpä...nostan sääresi olkapäilleni ja painan kunnolla kakkisluukkuusi...uuuuuuuuuhhhhhh!