ETeläpohjanmaa

Anonyymi

Hei täälä olis alle kolmekymppinen nainen joka haluaisi koittaa ensimmäistä kertaa lesboseksiä ja haluaisin panna miestä takapuoleen. En tiedä onko täälä eteläpohjanmaalla ketään jota kiinnostaisi

20

73

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olis kyl kiihottavaa kokeilla saada jos panisit. Ei oo kyl hirveesti kokemusta

      • Anonyymi

        Itselläni on kyllä mies joka antaa tätä tehdä mutta haluaisin tuntematonta päästä jyystämään, vielä kun saisi straponin hommattua


      • Anonyymi

        Trollilla hienoja uudissanoja: mastubieerattava


    • Anonyymi

      Oon vähän yli 30

      • Anonyymi

        Mies vai nainen? Mistäpäin


    • Anonyymi

      Mies etelä suomesta, mut mut kesällä tulee reissattua. Toi kuulostaa kyl niin kiihottavalta

    • täällä sinulle olisi pohjanmaalta kaveri 47v nuorekas varattu laita viestiä nimimerkki ja tämän firman s.posti

    • Anonyymi

      täs noin 40v bii mies-e-p joka haluis saada naista joka panee peppuun strapolla tai dildolla,haluun vain et [email protected]

    • Moi, Olisi kiva sada pyllyyn naiselta. Vaikutan nyt Tampereen ja Helsingin pulivälissä, Sitten "muutan" takaisin pohjois-pohjanmaan eteläosiin.
      Yhteyden saa vaikka tämän sivuston treffi systeemin kautta. tuo nikki ja pohjoispohjanmaa on alue.
      Tapaamisiin

    • Mua kyllä innostais tuollainen. Alue on vain vähän etäällä.
      Itse olen Länsi-Uudeltamaalta.

      • Niin aina.
        Paitsi ettei mulla ole samanlaisa fantasioita.


    • Anonyymi

      No kukas suostuis mun pantavaksi? Ei ole väliä onko nainen tai mies, tosiaan en ole naista ikinä koittanut ja haluaisin kyllä!

      • Anonyymi

        Oon 18v mies eteläpohjanmaalta, kiinnostais kyllä koittaa. Jos kiinnostaa niin saanko jotai missä laittaa viestiä? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 18v mies eteläpohjanmaalta, kiinnostais kyllä koittaa. Jos kiinnostaa niin saanko jotai missä laittaa viestiä? ;)

        Ja oon aika konenut ikääni nähden ja kiinnostaa kokeilla uusia juttuja. Laitan koodia jos kiinnostaa


      • Anonyymi

        Laitoin viestin spostissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin viestin spostissa

        Hih hih!

        Toivottavasti ilostuu.


      • Anonyymi

        Käy kattoos se sposti;)


      • Anonyymi

        Käy kattoos se sposti


      • Anonyymi

        Katokko spostin;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katokko spostin;)

        Sori spämmi, tää näytti ettei kommetit päivällä lähteny


    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      248
      2188
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1270
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1160
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe