Hei täälä olis alle kolmekymppinen nainen joka haluaisi koittaa ensimmäistä kertaa lesboseksiä ja haluaisin panna miestä takapuoleen. En tiedä onko täälä eteläpohjanmaalla ketään jota kiinnostaisi
ETeläpohjanmaa
20
179
Vastaukset
- Anonyymi
Olis kyl kiihottavaa kokeilla saada jos panisit. Ei oo kyl hirveesti kokemusta
- Anonyymi
Itselläni on kyllä mies joka antaa tätä tehdä mutta haluaisin tuntematonta päästä jyystämään, vielä kun saisi straponin hommattua
- Anonyymi
Trollilla hienoja uudissanoja: mastubieerattava
- Anonyymi
Oon vähän yli 30
- Anonyymi
Mies vai nainen? Mistäpäin
- Anonyymi
Mies etelä suomesta, mut mut kesällä tulee reissattua. Toi kuulostaa kyl niin kiihottavalta
täällä sinulle olisi pohjanmaalta kaveri 47v nuorekas varattu laita viestiä nimimerkki ja tämän firman s.posti
- Anonyymi
täs noin 40v bii mies-e-p joka haluis saada naista joka panee peppuun strapolla tai dildolla,haluun vain et [email protected]
Moi, Olisi kiva sada pyllyyn naiselta. Vaikutan nyt Tampereen ja Helsingin pulivälissä, Sitten "muutan" takaisin pohjois-pohjanmaan eteläosiin.
Yhteyden saa vaikka tämän sivuston treffi systeemin kautta. tuo nikki ja pohjoispohjanmaa on alue.
TapaamisiinMua kyllä innostais tuollainen. Alue on vain vähän etäällä.
Itse olen Länsi-Uudeltamaalta.- Anonyymi
No kukas suostuis mun pantavaksi? Ei ole väliä onko nainen tai mies, tosiaan en ole naista ikinä koittanut ja haluaisin kyllä!
- Anonyymi
Oon 18v mies eteläpohjanmaalta, kiinnostais kyllä koittaa. Jos kiinnostaa niin saanko jotai missä laittaa viestiä? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 18v mies eteläpohjanmaalta, kiinnostais kyllä koittaa. Jos kiinnostaa niin saanko jotai missä laittaa viestiä? ;)
Ja oon aika konenut ikääni nähden ja kiinnostaa kokeilla uusia juttuja. Laitan koodia jos kiinnostaa
- Anonyymi
Laitoin viestin spostissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin viestin spostissa
Hih hih!
Toivottavasti ilostuu. - Anonyymi
Käy kattoos se sposti;)
- Anonyymi
Käy kattoos se sposti
- Anonyymi
Katokko spostin;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katokko spostin;)
Sori spämmi, tää näytti ettei kommetit päivällä lähteny
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624