ETeläpohjanmaa

Anonyymi

Hei täälä olis alle kolmekymppinen nainen joka haluaisi koittaa ensimmäistä kertaa lesboseksiä ja haluaisin panna miestä takapuoleen. En tiedä onko täälä eteläpohjanmaalla ketään jota kiinnostaisi

20

221

Vastaukset

• Olis kyl kiihottavaa kokeilla saada jos panisit. Ei oo kyl hirveesti kokemusta

• Itselläni on kyllä mies joka antaa tätä tehdä mutta haluaisin tuntematonta päästä jyystämään, vielä kun saisi straponin hommattua

• Anonyymi kirjoitti:

This message has been removed by moderator.

Trollilla hienoja uudissanoja: mastubieerattava

• Oon vähän yli 30

• Mies vai nainen? Mistäpäin

• Mies etelä suomesta, mut mut kesällä tulee reissattua. Toi kuulostaa kyl niin kiihottavalta

• täällä sinulle olisi pohjanmaalta kaveri 47v nuorekas varattu laita viestiä nimimerkki ja tämän firman s.posti

• täs noin 40v bii mies-e-p joka haluis saada naista joka panee peppuun strapolla tai dildolla,haluun vain et pantas.bb8848@luukku.com

• Moi, Olisi kiva sada pyllyyn naiselta. Vaikutan nyt Tampereen ja Helsingin pulivälissä, Sitten "muutan" takaisin pohjois-pohjanmaan eteläosiin.
    Yhteyden saa vaikka tämän sivuston treffi systeemin kautta. tuo nikki ja pohjoispohjanmaa on alue.
    Tapaamisiin

• Mua kyllä innostais tuollainen. Alue on vain vähän etäällä.
    Itse olen Länsi-Uudeltamaalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin aina.
      Paitsi ettei mulla ole samanlaisa fantasioita.

• No kukas suostuis mun pantavaksi? Ei ole väliä onko nainen tai mies, tosiaan en ole naista ikinä koittanut ja haluaisin kyllä!

• Oon 18v mies eteläpohjanmaalta, kiinnostais kyllä koittaa. Jos kiinnostaa niin saanko jotai missä laittaa viestiä? ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Oon 18v mies eteläpohjanmaalta, kiinnostais kyllä koittaa. Jos kiinnostaa niin saanko jotai missä laittaa viestiä? ;)

Ja oon aika konenut ikääni nähden ja kiinnostaa kokeilla uusia juttuja. Laitan koodia jos kiinnostaa

• Anonyymi kirjoitti:

Laitoin viestin spostissa

• Anonyymi kirjoitti:

Laitoin viestin spostissa

Hih hih!

Toivottavasti ilostuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Käy kattoos se sposti;)

• Anonyymi kirjoitti:

Käy kattoos se sposti

• Anonyymi kirjoitti:

Katokko spostin;)

• Anonyymi kirjoitti:

Katokko spostin;)

Sori spämmi, tää näytti ettei kommetit päivällä lähteny

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.