Jotkut sanovat, että hän tuli maan päälle, jotkut taas että hän tuli ihmisten keskelle, jotkut että hän tuli vastaan. Mutta jos nämä kaikki ovat totta? Hän tuli maan päälle ihmisten keskelle asetettuun vastaan.
Mihin Jeesus tuli?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itäisillä mailla on vasta. Meillä Länsi-Suomessa on vihta ja täällä ei vihtaan tulla!
Jeesus tuli ihmisen lihaan tuli ihmisen muotoon. Jeesuksella oli maan päällä ollessaan ihmisen ruumis ja liha, vaikka hän oli myös Jumala. Ihmisen ruumiista johtuen Jeesus saattoi väsyä ja olla nälkäinen, eli hänellä oli kaikki samat ruumiilliset tarpeet kuin tavallisilla ihmisillä aina on ollut ja tulee olemaan.
Mutta Jeesuksella oli myös Jumalallinen luonto, ja tästä syystä hän saattoi elää siten täydellisen elämän, ettei hän tehnyt pahaa ja syntiä, ja tästä syystä hän saattoi maallisen elämänsä lopulla kärsiä ja kuolla ristillä sen rangaistuksen meidän ihmisten puolesta joka olisi kuulunut meille ihmisille jotka olemme Jumalan hyvää tarkoittavat käskyt rikkoneet.- Anonyymi
Lapsellista tyhjän puhumista eikä edes hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442978Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462693
- 562548
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582458Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482450On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532191Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128- 692038
- 452032