Siis semmonen lyhytjalkainen kissa
Lyhytjalkainen kissa
8
734
Vastaukset
- Anonyymi
Niin? Mitä niistä?
- Anonyymi
Semmonen lyhytjalkainen kissa.
- Anonyymi
Aivan Munckin kissa
- Anonyymi
Munchkin varmaan se mitä tarkoitetaan? Suomen kissaliitto ei hyväksy tätä rotua - ja syystä! Sairaita rotuja ei kenenkään pitäisi kasvattaa.
- Anonyymi
Tiedän kyllä, ettei hyväksy. Mutta eihän se ole kissan oma vika, jos se on jalostettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kyllä, ettei hyväksy. Mutta eihän se ole kissan oma vika, jos se on jalostettu.
Ei kissan vika, mutta kissa on se joka kärsii. Näitä sairaista kissoja ei kasvatettaisi, jollei eläimen hyvinvoinnista välinpitämättömät niitä ostaisi. Mutta mitäs lemmikin terveydestä, tärkeintä on ku "mä haluun!"
- Anonyymi
Miten se siitä kärsii? Kun vertaa esim. persialaiskissoihin, joilla on tosi paljon poskiontelovaivaa lyttynaaman takia. Eihän niitä ole kukaan kieltäny Suomessa, kun olis liian myöhäistä. Kyllä on pienet ja tiukkapipoiset piirit, hyvin negatiivista ja tuomitsevaa sakkia tällä kissapalstalla, en olis uskonut.
- Anonyymi
En ole väittänyt että haluaisin semmosen. Olin muuten vaan kiinnostunut. Eikä rodulla ole väliä, kunhan kissa on hyväkuntoinen ja nauttii elämästään. Minulla on ihan tavallinen maatiaiskissa ollut jo monen vuoden ajan, en kaipaa toista. Olen kasvanut kissojen parissa, ne on kaikki olleet tavallisia kissoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343504- 113038
- 1372651
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032625Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742595- 411418
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61228Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961135Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501033Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6870