mitä tulisi maksamaan parta-agama ja sille oikeasti tarpeeksi (siis niin paljon tilaa ettei tarvi miettiäkään onko terraariotarpeeksi kookas) suuri terraario varusteineen? Tiedän että hinnat eroavat mutta olisi kiva tietää noin arvio, että tietäisi edes vähän kauanko joutuu säästämään.
Jos joku viitsii heittää arvioita (terraariosta uusi/käytetty, liskosta kaupasta/kasvattajalta?) niin olisin kovasti kiitollinen.
paljonko maksaa?
2
412
Vastaukset
- elaphe
...kannattaa suosia aina kasvattajia (varsinkin suomessa) kun kyse on matelijasta.
Syitä: yleensä paljon asiantuntevampia (varsinkin jos ostat poikasen joka on syntynyt kasvattajan terrassa) näin vältyt hankkimasta luonnosta pyydettyä yksilöä jotka yleensä ovat huonokuntoisia (näitähän eläinkaupoista löytyy, vaikka joskus toisin liikkeissä väitetään.(EI saa yleistää)). tämmöisistä yksilöistä oon taas aivan liikaa päänvaivaa varsinkin aloittelijoille (jotka yleensä "joutuvat" ostamaan ensimmäisen herppinsä juuri eläinkaupasta kun ei oikeen tiedä mistä muualta niitä saisi). Kasvattajilta saa OIKEAT hoito-ohjeet (tiedän tapauksen eläinkaupasta jossa neuvottiin antamaan sukkanauhakäärmeelle säännöllisesti salaattia ja muita vihanneksia HUH HUH!!!)Kasvattajien hinnat ovat yleensä paljon edullisempia kuin liikkeiden.
Tunnollinen ja asiansa osaava kasvattaja varmasti neuvoo ja opastaa sinua kaikissa ongelmissa ja kysymyksissä mitä hankimaasi lajiin liittyy ja ilmenee. Listaahan voisi jatkaa vielä pitkästikkin, mutta eiköhän tällä jo jonkun pään saanut kääntymään...
-Mikko - Anonyymi
Varmaa 1000000€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111579
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462777- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291714Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121636Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486