mitä tulisi maksamaan parta-agama ja sille oikeasti tarpeeksi (siis niin paljon tilaa ettei tarvi miettiäkään onko terraariotarpeeksi kookas) suuri terraario varusteineen? Tiedän että hinnat eroavat mutta olisi kiva tietää noin arvio, että tietäisi edes vähän kauanko joutuu säästämään.
Jos joku viitsii heittää arvioita (terraariosta uusi/käytetty, liskosta kaupasta/kasvattajalta?) niin olisin kovasti kiitollinen.
paljonko maksaa?
2
565
Vastaukset
- elaphe
...kannattaa suosia aina kasvattajia (varsinkin suomessa) kun kyse on matelijasta.
Syitä: yleensä paljon asiantuntevampia (varsinkin jos ostat poikasen joka on syntynyt kasvattajan terrassa) näin vältyt hankkimasta luonnosta pyydettyä yksilöä jotka yleensä ovat huonokuntoisia (näitähän eläinkaupoista löytyy, vaikka joskus toisin liikkeissä väitetään.(EI saa yleistää)). tämmöisistä yksilöistä oon taas aivan liikaa päänvaivaa varsinkin aloittelijoille (jotka yleensä "joutuvat" ostamaan ensimmäisen herppinsä juuri eläinkaupasta kun ei oikeen tiedä mistä muualta niitä saisi). Kasvattajilta saa OIKEAT hoito-ohjeet (tiedän tapauksen eläinkaupasta jossa neuvottiin antamaan sukkanauhakäärmeelle säännöllisesti salaattia ja muita vihanneksia HUH HUH!!!)Kasvattajien hinnat ovat yleensä paljon edullisempia kuin liikkeiden.
Tunnollinen ja asiansa osaava kasvattaja varmasti neuvoo ja opastaa sinua kaikissa ongelmissa ja kysymyksissä mitä hankimaasi lajiin liittyy ja ilmenee. Listaahan voisi jatkaa vielä pitkästikkin, mutta eiköhän tällä jo jonkun pään saanut kääntymään...
-Mikko - Anonyymi
Varmaa 1000000€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568