Mulla olis audi a4 b5 1995 vuosimallin 1.8l koneella (huom) ei turboa mistä löydän autooni peltipakosarjan alan olemaan väsynyt etsimiseen mennyt tässä 4 tuntia katellessa mutta ei löydy helppiä tarvitaan mieluiten linkkien avulla kiitos
MISSÄ MYYDÄÄN PELTIPAKOSARJA
Anonyymi
2
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan turhaan siihen mitään peltipakosarjaa laitat. Hanki turbo moottorilla oleva ja muista myös vetävät takapyörät. Vain idiootti ostaa vajaavetoisen auton, varsinkin Audin.
- Anonyymi
Yhdyn edelliseen tylyyn linjaan eli ihan turhaa rahojaan mihinkään vaparikoneen virittämisiin laittaa -saatavilla muutama hassu polle joiden lisäystä ei mitenkään huomaa.
Hommaa 1,8T koneella oleva ja tietty mieluiten neliveto jos haluat Audissa pysyä niin virivaraa sitten riittääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996