As Oy Solvall Kiiskenevä 1 02170 on täysarvovakuutus. Onko vakuutus voimassa kun lämpöpistoketta 16A käytetään hyriidauton lataulseen yli 6 tuntia
Vastaukset 2
- Anonyymi
Vakuutus varmasti on voimassa ja korvaa ehtojen mukaiset vahingot. Auton lataus ei ole vahinko. Jos latauksessa sattuu vahinko, niin sitten kyseessä on vahinko. Vahingon korvattavuus selviää vakuutusehdoista.
- Anonyymi
mitä tarkoitat, en kyllä ymmärrä. auton vai taloyhtiön mahdollisia ongelmia.
vakuutus korvaa LAISTA sulaketta käyttäessä lailliseen pistorasiaan saakka, jos laillisetjohdot vikaantuu ja sytyttää tulipalon tms
taloyhtiön vakuutus ei korvaa yhtään mitään auton juttuja, tulee sitten minkälaista vikaa hyvänsä.
Ja kyllä ne lailliset ehjät johdot kestää moninkertaisen kuorman ja sulakekin 6 tuntia reipasta ylikuormaa, toki sulakkeen tyyppi vaikuttaa asiaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2761107Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "238892Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890- 98841
- 73768
- 90752
- 107649
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan
ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä25429