As Oy Solvall Kiiskenevä 1 02170 on täysarvovakuutus. Onko vakuutus voimassa kun lämpöpistoketta 16A käytetään hyriidauton lataulseen yli 6 tuntia
Voimassaolo
2
75
Vastaukset
- Anonyymi
Vakuutus varmasti on voimassa ja korvaa ehtojen mukaiset vahingot. Auton lataus ei ole vahinko. Jos latauksessa sattuu vahinko, niin sitten kyseessä on vahinko. Vahingon korvattavuus selviää vakuutusehdoista.
- Anonyymi
mitä tarkoitat, en kyllä ymmärrä. auton vai taloyhtiön mahdollisia ongelmia.
vakuutus korvaa LAISTA sulaketta käyttäessä lailliseen pistorasiaan saakka, jos laillisetjohdot vikaantuu ja sytyttää tulipalon tms
taloyhtiön vakuutus ei korvaa yhtään mitään auton juttuja, tulee sitten minkälaista vikaa hyvänsä.
Ja kyllä ne lailliset ehjät johdot kestää moninkertaisen kuorman ja sulakekin 6 tuntia reipasta ylikuormaa, toki sulakkeen tyyppi vaikuttaa asiaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694732
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383296- 492773
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262708Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52159- 232051
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91478