Mikä juhannus. Wau. Nyt on saanu munaa koko juhannuksen niin et on pillu kyllä kipee.. Sen verran rajua touhua oli. Öljyttiin minut ja joka reiässä oli jotain. Liukkariakin meni sit 4 tuubia. Kokeiltiin aamulla vähä aamupanoja mutta luoja kun oli kipeät paikat. Kaikkea tullu kokeiltua. Kimppaan oltais haluttu vielä mutta ei ollu miehiä eikä naisia että sitä kokeillaan heti kun löytyy. Mut joo jos nyt joku kiinnostuu joinaamaan niin laittakaa viestiä.
Juhannuskiima ollut päällä
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka, täällä olisi 34v mies kinky stuff ja ryhmäseksiä mielessä. Laits viestiä telegrammilla https://t.me/JuhoKe
Täällä olisi kokenut kimppamies mukaan.
Kimpassa on todella upeaa. Kaksi kalua pillussa on niin siistiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per422711- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562562