Miksi ostit peugeotin?

Anonyymi

Ihan näin mielenkiinnosta, niin mikä saa ihmisen ostamaan uuden peugeotin?

Ominaisuuksiltaan keskinkertaista ja sen alapuolella, hinta on kuitenkin uutena lähes sama kuin tojotalla tms. "kunnon" merkillä, mutta jälleenmyyntiarvo olematon. Lisäksi keskimääräistä vikaisempia ja vuodesta toiseen katsastustilastojen häntäpäässä.

Miksi päädyit uuten Peugeottiin, en vain keksi juuri järkiargumentteja.

45

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ostin pari vuotta sitten tuliterän 3008:n. Auto oli vaan niin hemmetin hyvä ajaa, että otin riskin kaikista ranskalaisista autoista kuulluista jutuista huolimatta. Ostopäätökseen vaikutti toki myös kolmen vuoden takuu, eli jos jotain vikaa sattuisi tulemaan niin takuuseen menisi, joten ei huolta sen suhteen.

      Pari vuotta tosiaan tullut nyt pösöteltyä, eikä ensimmäistäkään vikaa ole sattunut kohdalle. Määräaikaishuolto oli puoli-ilmainen edelliseen autooni verrattuna, joten ei tässä voi olla kuin tyytyväinen ostokseen.

      Todennäköisesti vaihdan auton kun takuu menee umpeen, mutta seuraava auto voi hyvinkin olla myös Peugeot.

    • Anonyymi

      Hoh hoh Toytota kunnon merkki. Kyllä sä olet pelle, en jaksa edes vastata. Seuraava auto myös Peugeot. Ei mikään riisikuppi tai lidli.

    • Anonyymi

      Pösö on hyvä ja mukava auto omassa luokassaan, ainakin tuhat kertaa parempi kaikessa kuin esim. Toyota joka ruostuu ja on epämukava.

    • Anonyymi

      Ja vielä sen verran kyselijälle, että mitä v....a se sulle kuuluu!

    • Anonyymi

      Taas tuli tuhannen euron remontti eikä mennyt katsastuksesta läpi. Tämä osoittaa sen, ettei Peugeotiin eikä sen tekniikkaan voi luottaa. Ei auta vaikka olisi kuinka kiiltävä ja hieno päältä. Tekniikka on sekundaa PSA:n tekeleissä. Myös Peugeteoteissa on tekniikka sekundaa. En suosittele Peugeottia!!!

    • Anonyymi

      Vaihda merkkiä elikkä myy Peugeot pois. Niin ei tarvitse murehtia lapsellisista sähkövioista, etuakseleista, taka-akseleista, iskunvaimentimista, koiranluista ja suutinvioista.

      • Anonyymi

        Voi olla että pösöissä on pikkuvikoja.
        Mulla meni Volvosta vaihteisto että V*tuttaa kun tuli pösön jälkeen vaihdettua volovoon.
        Tonnit vaan vilisti, pösöissä sentään perustekniikka pelaa.


    • Anonyymi

      Tänä vuonna joutui vaihtamaan merkkiä, koska lähimpään
      Peugeot myymälään matkaa n.130km, ei oikein huvita ajella
      edestakaisin tuollaisia matkoja.. :(

    • Anonyymi

      Minulla Peogeot 508 RXH Hydridi4
      On tosi hieno auto.Kannattaa käydä koeajolla,ennenkuin viisastelette täällä.
      Kulutus 4,1 l tehoja 200 hv.
      163 hv Diesel 37hv sähkömoottori.
      Kelpais varmaan muillekin.
      Eikä hintakaan ihan mahdoton.

      • Anonyymi

        Taisit toisessa ketjussa sanoa että vaikka kulutus on valmistajan mukaan 4,1 on todellinen 5 litraa satasella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit toisessa ketjussa sanoa että vaikka kulutus on valmistajan mukaan 4,1 on todellinen 5 litraa satasella.

        joo riippuu ajotyylistä.itse ajan mieluiten Sport asetuksella.silloin vie enemmän kuin auto asetuksella,joka menee aina ecologisemmalla tavalla.


    • Anonyymi

      3008 SUV BlueHDi 130hp nyt ajettu 2 vuotta ja 40tkm. Ei minkäänlaista vikaa, ei edes polttimonvaihtoa. Ei kertakaikkiaan mitään vikaa, ei edes nitinöitä. Tasaisella ajolla vie 3,9L/100km.

      • Anonyymi

        308 sw hdi gt vm16.85 000km,pelkät normi huollot ei mitään poikkeavaa kelpaa ajella.


    • Anonyymi

      Suuri Euroopalainen luotettavuus testi.
      voittaja Peogeot sitten Hunday ja Citroen.
      Häntäpäässä BMW AUDI ja FIAT

    • Anonyymi

      Joa ajelee yhtä vähän kuin Auriksilla ja Corolloilla ajetaan niin hyvin voi Pösöä sen 6-8 vuottakin pitää ennen vaihtoa. Korvatkin tykkää ja mukavaa kyytiä muutenkin.

    • Anonyymi

      Minulla ollut useita Peogeot malleja.kaikki toimineet moitteetta samoin ollut 2 citroenia,eikä niissäkään ollut ongelmia.
      Ranskalaiset osaa tehdä autoja siina missä Saksalaisetkin,ehkä jopa paremmin.
      On minulla ollut myöskin saksalaisia autoja,ihan jees nekin,muttei ranskalaisia kummempia.

    • Anonyymi

      En ole ikinä ostanut peugeottia uutena. Noin 3-5 vuotta vanha kahden litran diesel peugeot sen sijaan houkuttelee, koska tällaisen hankintahinta on lähes puoli-ilmainen ja auto antaa mukavaa kyytiä pidemmilläkin reissuilla. Peugeotin pikkudieselit voi unohtaa, koska niissä on ilmennyt renklaamista. Isommat HDI koneet ovat käyneet läpi pitkän kehitysprosessin ja niiden luotettavuus on huippuluokkaa, joten senkin puolesta loistava valinta jos aikoo omistaa autoa pidemmän aikaa.

      • Anonyymi

        Kahden litran hdi on se ainoa ja oikea valinta.


    • Anonyymi

      Ajoin HDi 2.0 406:lla silloin kun olin persaukinen, se oli pätevä syy.

      • Anonyymi

        Oletko vieläkin persaukinen ja millä nyt ajelet vai vieläkö pökötti on ajokunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vieläkin persaukinen ja millä nyt ajelet vai vieläkö pökötti on ajokunnossa?

        Mee apukouluun opetteleen lukemaan, jos kirjoittaa, että silloin kun olin, niin kysy opelta mitä se tarkottaa, tarkottaako se sitä, että on joskus ollut vai että on edelleen koska on joskus ollut?

        Esim. jos Keskon pääjohtaja oli nuorena köyhänä opiskelijana Hurstin leipäjonossa, niin onko se siellä edelleen jos kertoo joskus olleensa? Ei päässy tiikeri raidoistaan...

        Mä ooppelilla, koska mulla on varaa ajaa paremmalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vieläkin persaukinen ja millä nyt ajelet vai vieläkö pökötti on ajokunnossa?

        Firman täysetuautolla ajelen. Persaukinen, kaikki on suhteellista 👍


    • Anonyymi

      Pelkästään Toyotan katumaasturimallit niin hakusessa verrattuna Eurooppalaisiin kun vain susiruma ja liian kallis vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Ostin pösön kahdesta syystä, ei kelpaa varkaille ja ja pysyy mieli virkeänä, kun joutuu ropaamaan koko ajan.

    • Anonyymi

      Käytettyjen autojen hintoja katsellessa hintahaarukalla rajoitettuna uusimmat vuosimerkit ovat ranskalaisia tai jokin korealainen merkki-fiateja ei lasketa edes autoiksi vaan leluiksi. Eivät siis tahdo kelvata käytettynä.

    • Anonyymi

      Mitä?Mitä?
      Vieläkö niitä Pösöjä on myynnissä Suomessa?
      Maahantuonti lopetettu kun kukaan ei niitä osta?

    • Anonyymi

      Ranskalaisia vain sinapilla ja ketsupilla.

    • Anonyymi

      Aiemmin minustakin kaikki Peugeotilla liikkuvat ihmiset olivat typeryksiä ja vain Toyota oli oikea merkki, kunnes satuin saamaan edullisen tarjouksen vähän käytetystä Peugeotista. Sen jälkeen olen jostain syystä ajanut vain Peugeoteilla. Nyt menossa jo viides leijonakeula. Suosittelen kokeilemaan!

      • Anonyymi

        Itsellä muuten sama mutta vasta kolmas menossa.
        Saman ikäinen ja samoilla kilometreillä oleva pösö noin puolta halvempi Toyotaan verrattuna. Lisäksi tehokkaampi moottori ja parempi varustelu.
        Mitään ei ole näihin tarvinnut huoltojen lisäksi tehdä.
        Sinänsä hyvä kun ei arvostusta ole. Halvalla kaikki saanut ja reilu 100tkm enemmän ajettuina saanut 2 aiempaa myytyäkin.


      • Anonyymi

        H A H.. H A H..


    • Anonyymi

      Ittekin kiusasin itteäni näillä tekniikan ihmeillä kun olin köyhä.

    • Anonyymi

      Kaverilla on kohta 700000 ajettu 406 HDi. Ei ruostu eikä moottoria koskaan avattu. Sen halvempaa ajoa ei ole, mukavuus ja tilat kaupan päälle. Kuuluvia osia pitää vaihtaa mutta osat todella edullisia. Uuden Dacian hinnalla saa 20 tämmöistä ja kyyti on parempaa.

      • Anonyymi

        Kyllä se valitettavasti ruostuu tietyistä paikoista, mutta toki paljon huonommin kuin monet muun merkkiset autot.

        Muuten olen kyllä aikalailla samaa mieltä kanssasi. Olen kohta 12 vuotta ajanut 406:lla eikä loppua näy.


    • Anonyymi

      En ostanut uutta, mutta ihan käyttöautoksi, vähäiseen tarpeeseen 10v/200000 ajetun 308 bensakoneella, edullinen oli ja siisti päältä.
      Ei ole muuta ollut kuin murhetta ja rahanmenoa, kaikki anturit kertaalleen vaihdettu konehuoneessa, ja puolisen vuotta menikin ihan hyvin, kunnes yksi aamu. Tadaa, depollution system faulty! Voi vitun vittu mikä paska, syttyisi edes palamaan,!

      • Anonyymi

        THP / VTi moottori on valitettavan huono. Peugeot / Citroen on ihan passeli peli, paitti että näissä tietyissä bensamoottoreissa ongelmia piisaa.

        Itse voin toki ostaa tuollaisen, mutta sitten hinta pitää olla hyvin edullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        THP / VTi moottori on valitettavan huono. Peugeot / Citroen on ihan passeli peli, paitti että näissä tietyissä bensamoottoreissa ongelmia piisaa.

        Itse voin toki ostaa tuollaisen, mutta sitten hinta pitää olla hyvin edullinen.

        Ennen ajelin Audin ja VW :n tekeleillä ja vikaa kokoajan. Nyt Peugeotilla viisi vuotta ja huolettomia kilsoja on ollut. Seuraavakin on Peugeot.


    • Anonyymi

      Uusi 208 hienoin ja hiljaisin luokassaan. Allure varustetaso hyvä. Heti kaverit pelotteli arvonalenemalla, mutta ihan sama, 5v takuu ja olkoon sitten arvo vaikka 0€, niin saa ajaa mukavalla autolla.

      • Anonyymi

        Mullakin uus 208 allure. Kulutus bensaa 4.8 l /100 km. Hieno ajaa, tyylikäs sisältä ja ulkoa. Hienosti toiminut.
        Myös mun toinen 308 sw / 2018 on ollut laadukas.
        Tiedän, ensimmäisissä puretech- koneissa oli ongelmia, mutta keväästä 2018 moottorit uudistettu ja nyt toimivat. Loistavia koneita, tehoja, vääntöä ja pientä kulutusta.


    • Anonyymi

      Mitähän se kuuluu 5 vuotiaan tasolla olevalle massapostaus trollille millä kukin ajelee ja omistaa. Kannattais kiinnittää huomioo tuohon omaan habitukseen. . jos luuserista ei muuhun kuin massapostaan suolessa Kelan tuilla ni kannattaisko olla ihan hiljaa. . Miksi ruokitte surkeaa jälkeen jäänyttä trollia. . Häipykää kaikki. .palsta täysin pilattu massapostaus trollauksella.

    • Anonyymi

      Ostin uuden pösö 208.sin ja olen tyytyväinen.
      Hiljainen pikkuautoksi ja mukava.
      Edellinen oli kanssa 208 vm 2013 ja ei ollut vikoja.
      Voin suositella.

      • Anonyymi

        Jos sulla oli auto jossa ei ollut vikoja ja sitä voi jopa suositella niin miksi se piti vaihtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla oli auto jossa ei ollut vikoja ja sitä voi jopa suositella niin miksi se piti vaihtaa?

        Uuden ulkonäkö ja pirteä uusi väri piristi kivasti.


    • Anonyymi

      Peugeot 505 2.2 GTI vm 85 voittaisi vielä tänäkin päivänä mukavuudessa kaikki uudet Toyotat.

      • Anonyymi

        Mulla oli aikanaan, joskus 1997, 505 diesel.

        Pakko sanoa että se oli kyllä mukava. Kun dieselissä oli tehoa jotakin 80 hv, alusta ja ajo-ominaisuudet tuntui sellaisilta että kolminkertainen tehomääräkin olisi ollut ihan hallittavissa tuolla autolla.


    • Anonyymi

      Voitteko kuvitella, kun perheessämme ajetaan n.100.000km vuodessa työmatkoihin ja urheiluun liittyviin rietoihin, niin enkös minä laittanut pihalle Peugeotin. Hetken päästä tuli toinen. Sitten kolmas. Ja nyt niitä on jo neljä kappaletta. Kaikki päivittäin liikenteessä. Hyviä autoja kukin omassa kategoriassaan. Normaalit huollot ovat pääsääntöisesti riittäneet, kaikki ovat diesel moottorilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4490
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2228
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1437
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      289
      1315
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      60
      1011
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe