Ennenkin oon huomannut miten yksinkertaisia nämä lesbot on ja ulosanti samaa luokkaa. HÖHHHÖHHHHÖÖÖÖ!!
Eilinenkin näytti ulkonäkönsä ja habituksensa puolesta koko ikänsä dokanneelta.
JA ne jutut!! En edes jaksannut kääntyä ja vastata.
Lllluojan kiitos olen hetero.
Ei hyvää päivää!!
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei seksuaalinen suuntautuminen vaikuta mitenkään ulosantiin.
Ehkä kertoo enemmän sinusta jos yksinkertaiset juopot hakeutuvat seuraasi.- Anonyymi
Useimmat on ollu tollasia. Muutkaan kuin eräs kiltti ei edes vastannut tälle hörhölle mitään.
Hirvee yli 50 vuotias läski, jolla nahka roikkui läskien päällä ja käyttäytyi sekä puhui kuin teini. ja nauroi HÖHHHÖHHHÖÖÖÖ!! Hihittelin itsekseni selkä siihen päin kun tuli puhumaan enkä edes kääntynyt. :D
- Anonyymi
Pitääkö tulla suu pesemään saippualla? Ilmeisesti.
- Anonyymi
En vaan ymmärrä miten 50 VOI käyttäytyä kuin teini ja se ulosanti kun hän tuli tunkeilevasti puhumaan meilla.. Jo keskustelutavasta ja möreästä änestä huokui sellainen rahvaanomaisuus, johon en ole tottunut. Ja asioiden sisällötkin olivat niin älyttömiä, että ne olisi mieluummin kannattanut pitää sisällään. Myötähäpeä ja huvittenuisuus olivat päällimmäiset tunteet tämän kohtaamisen jäljiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan ymmärrä miten 50 VOI käyttäytyä kuin teini ja se ulosanti kun hän tuli tunkeilevasti puhumaan meilla.. Jo keskustelutavasta ja möreästä änestä huokui sellainen rahvaanomaisuus, johon en ole tottunut. Ja asioiden sisällötkin olivat niin älyttömiä, että ne olisi mieluummin kannattanut pitää sisällään. Myötähäpeä ja huvittenuisuus olivat päällimmäiset tunteet tämän kohtaamisen jäljiltä.
Et taida tietää mitä rahvaanomasuus tarkottaa koska kommentiesi perusteella olet todella sivistymätön ja sairas yksilö, kukaan tervejärkinen empaattinen maalaisjärjellä varustettu henkisesti aikuinen ei kirjoittaisi noin edes vitsillä.
Olet varmaan 10 vuotias ainakin henkiseltä tasoltasi ja veikkaan että sellanen munaton mies joka ei uskalla kasvotusten mitään sanoa kellekkään.
Tossukka vässykkä, et varmaan kykene ihmissuhteisiin kun katkeruus paistaa läpi, mun tehtävä maan päällä on näpäyttää sun kaltaasia mikki hiiria. - Anonyymi
Asiaa. Mikki hiirten näpäyttäminen on kasvava trendi
- Anonyymi
Oon kuullu puhelimessa erään toisenkin lepson nauravan HÖHHHÖÖHHÖÖ!!
Ennenkuin älysin, mistä on kyse ja kielsin enää soittamasta.
ps. Laitoin Alleriin taas viestiä ja äsken meinasi lähteä toinenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553793- 332231
- 402104
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401552Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801447
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221143Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115