Imen vanhemman ukkomiehen paljaalla
Imen miestä
30
318
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin imet
- Anonyymi
ukkomjkl kirjoitti:
jkl
Olen ukko mies missä imet!
- Anonyymi
Johan nyt
- Anonyymi
HYI SAATANA
- Anonyymi
nam :)
- Anonyymi
UUH kun saisikin suuta.
- Anonyymi
Ottaisin kyllä suuhuni saisit tulla paljaalla, tulen luoksesi ja imen.
- Anonyymi
Missä tavataan ja koska, saat imee.
- Anonyymi
Olen ukkomies halukas tapaamaan.
- Anonyymi
Hyvä mistä olet ja vieläkö tahdot.
Yhteydenotot sähköpostiin, mun nimimerkki ja suomi24.....
löytyykö vanhempaa ukkomiestä, emäntä lähtee lomareissulle
- Anonyymi
txt 0449167853 Olen ukm 55 v
- Anonyymi
Missä olet Ukm 55 v ??? Kiinnostaa lujasti, ole Lahden seudulla
Jos ei livenä löydy niin multa saa myös hyvää puh seksiä illalla
- Anonyymi
Numerosi? ukkomjkl
löytyykö vanhempaa miestä?
- Anonyymi
Kyllä löytyy, olen jo mummoikäinen pukeudun ihanasti hepeneisiin kaiketi mummomaisesti sukkiin ,liiveihin ymm, saat tulla hameeni alle imisin mielelläni miehen kullia loppuun asti
- Anonyymi
Ukkomjkl laitoin sulle mailia ukm56
- Anonyymi
Kuka ukkomies tykkää imutella toisen ukm kanssa Lahden seudulla?
Minä olen valmis koska hyvänsä ja osaan homman 69 asennossa!
tekstaa nroon 045 7873 6332 niin päästään yhteyteen!
Olen 66-vuotias ja hyvin seisoo...jos paikka on niin vielä parempi, mutta kesällä luonnossakin! Kortsu eka kerroilla tarpeen, mä olen tauditon ukkomies Lahdesta - Anonyymi
Ukkomies Lahdesta: paraneeko mun taudit itsestään jos ensin imet kortsun kanssa?
- Anonyymi
Tule imemään vaikka heti
- Anonyymi
Missä olet? Mä lahdessa....
Minäkin haluan imeä kullias sekä myös pallejas sinä saat käyttää kortsua minä haluan imeä kullias paljaalla että saan suuhuni lämpöisen lastin ihanaa nestettä
- Anonyymi
Porissakin imisin varttuneempaa ukkomies tä.
- Anonyymi
Oisko Kokkolassa vanhaa miestä joka imee ja ottaa spermat suuhun tai kasvoille? Olen 45v siisti luotettava ukkomies
- Anonyymi
En ole ihan Kokkolassa mutta sinnehän pääsee se olis ihanaa ottaa kulli käteen ja hyväillä sitä sen jälkeen Ottasin huulien väliin imien sitä syvälle suuhun tai panisit minua suuhun olen polvilla edessäsi ja työtelisit sitä sisään ja laskisit suuhun
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3602435Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162415Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 73896
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4684