Miten tyydytät itseäsi nyt?

Anonyymi

Mikä saa syttymään, kuumenemaan, syttymään, kiihottumaan, räjähtämään??

42

2274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suihku on aivan taivaallinen! Vettä tarpeeksi kovalla paineella suoraan klitalle, tekee niin hyvää!

      • Anonyymi

        Auttaako tai kiihottaako jos mies runkkaa samalla vierelläsi ….


    • Anonyymi

      Mä oon kanssa kokeillut vettä klitoa vasten ja välillä vettä sisään kovalla vauhdilla.voih!!

    • Anonyymi

      Kun suihkun saa laskemaan vettä tippa kerrallaan klitoriksen päälle, niin johan alkaa tehdä hyvää!

    • Anonyymi

      Omat sormet tietävät miten se tehdään. Ei tarvita mitään muuta.

    • Anonyymi

      Womanizer surisee ja imee.

    • Anonyymi

      Luen teidän naispuolisten itsetyydytysvinkkejä.

      Tulee tuhma olo kun ajattelee, että ne on tarkoitettu naiselta naiselle, "sisaren avustamiseksi", ja on miehenä lukemassa.

    • Anonyymi

      Fantasioin juuri nyt, että säännöllisen epäsäännöllisesti suoritettava selkäsauna- ja häpeärangaistus on viivästynyt ja syntireppuun on kerääntynyt aikamoinen kuorma, joka pitäisi sovittaa pois.

      Mies

    • Anonyymi

      Kirjoitin jo kahteen muuhun topikkiin.


      Olen nainen ja minut sytyttää roihuamaan toisten masturbointi. Eniten kiihottaa jo ajatus nähdä naisen tekevän sen itselleen. Siihen vielä kerran päälle, että tilanne tulee yllättäen.

      Tämä on vain unelma päässäni. Olen sopinut tapaavani ystävättäreni aamulla ysiltä. Saavun paikalle jo puolta tuntia aiemmin. Ovikello ei tunnu toimivan ja hentoon koputukseeni ei vastaa kukaan. Kierrän takaovelle, koska meillä ystävättärien kesken näin voi toimia, ja avaan takaoven. Ennen kuin ehdin huutaa kuulen voihketta keittiöstä äänistä ei voi erehtyä mitä on tapahtumassa. Ystävättäreni on haarat levällään keittiössä ja on lähellä saada omansa eikä kiinnitä huomiota muuhun maailmaan.

      Ensin aion sulkea oven ja odottaa, mutten kykene siihen häpeästä huolimatta. Annan tiukkojen farkkujen pudota alas ja häpeilemättä hieron itseäni. Ystävättäreni avaa silmänsä ja huutaa orgasmin voimasta samalla kun hänen katseensa kohtaa minut. Tulen niin voimakkaasti, että polveni pettävät ja tipahdan nykien lattialle.

      Hymymme kohtaavat raukeana ilman häpeän häivää. Voisin kuvitella avustavani ystävätärtäni hyvin mieluusti näissä samoissa merkeissä koska hän vain haluaa. Jos hänellä on mies niin en niinkään kaipaa sitä että hän koskaan olisi paikalla. Mutta kiihotun ajatuksesta miten jättäisin tämän jälkeen omat kiimapikkarini johonkin näkyville "vahingossa". Seuraavan kerran löytäisin ne spermattuna heidän kotoaan. Olisiko hänen miehensä vedellyt pikkareihini ajatellen minua vai meitä molempia.

    • Anonyymi

      Kuvittelen, että kaksi naista harrastaa keskenään nettiseksiä, joku sisar tai muita sisaria mahdollisesti kurkkisi salaa, ja niin kurkkisin minäkin vaikka tilanne olisi vain naisille tarkoitettu ja toimintani olisi tuhmaa.

      M35

    • Anonyymi

      Voihkin tosi äänekkäästi hurja kiihko, tunne oon saamassa tyydytyksenoiih nyyyyt. Uuh oli nopea laukeaminen mmmh...huh nyt pitää kyllä levähtää

      • Anonyymi

        Kohta tulee täällä

        M35


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta tulee täällä

        M35

        Voisin ottaa sen käteeni ja vatkata loppuun asti. Kielen kärjellä pyörittää ja tuntea kun sykkii suussani mmm...
        Paula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta tulee täällä

        M35

        Kerta vielä...olen pesuhuoneen lattialla imukuppi dildon päällä vatkaan niin vimmatusti... taivas kun tuntuu kivan hyvälle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerta vielä...olen pesuhuoneen lattialla imukuppi dildon päällä vatkaan niin vimmatusti... taivas kun tuntuu kivan hyvälle...

        Tsiisus.. kohta. Oiih oiiih koko mitalta juuus nyyyyyyt.
        Paula41v


    • Anonyymi

      Ex-mieheltäni sain anaalitapin ja kun sitten käytän pimsassa g-piste sauvaa, ei nautinto voi olla parempaa... Kokeiltaa siskot..

      • Anonyymi

        Täytyypä kokeilla

        Paula41v


    • Anonyymi

      Fantasioissa pyörii nyt heppatyttöjen ratsastushousujen verhoamat peput ja niille rangaistuksenomaisesti iskeytyvä raippa.

      Toisaalta mielessä on myös pyörinyt heppatyttö, joka määräisi tämän heppapojan valitsemaansa kuritusasentoon ja antaisi raippaa pepulle.

      M35

    • Anonyymi

      Ompas rietas ja tuhma olo..

      • Anonyymi

        Niin on M65v. Pystys vaan runkkaamaan kunnolla


    • Anonyymi

      Ihan lauantai-illan rauha ja seksijuttujen lueskeleminen.

      M35

    • Anonyymi

      Fantasioita taas mielessä.

      M35

    • Anonyymi

      Naisten housuilla verhotut peput mielessä.

      M35

      • ei huono :)


    • Anonyymi

      Itsellä nuoremman varatun rouvan valokuva, seksi asu päällä paljastaa kiihottavasti.

      • kovettaa varmasti


      • Anonyymi
        7893 kirjoitti:

        kovettaa varmasti

        Varatulle sperma lentää hyvin.


    • Anonyymi

      Kuvittelen kuinka nainen istuu mukavasti yksin normaali arkivaatetus päällä huoneessa, jossa hänellä on edessä suuri näyttö ja tukevat, eristävät, kuulokkeet korvilla. Hän seuraa näytön ja/tai kuulokkeiden kautta seksuaalista materiaalia, joka on hänen mieltymysten mukaista, mutta jota hän ei ole saanut itse valita ja jonka sisältöä hän ei tiedä etukäteen.

      Kuvittelen puolestaan itse istuvani yksin normaalit arkivaatteet päällä toisessa huoneessa, josta käsin pystyn seuraamaan tätä naista edestäpäin huomaamatta kuvaavan kameran kuvaa ja kuulemaan kuulokkeiden välityksellä tämän naisen äänen. Tiedän, että hän seuraa jotain seksuaalista materiaalia, mutta en hänen yksityisyyden suojaamiseksi tiedä sen sisältöä enkä sitä, että tuleeko se näytön, kuulokkeiden vai molempien kautta. Keskityn seuraamaan hänen reaktioita.

    • Anonyymi

      Fantasioimalla tuhmia tummat alushousut jalassa.

      • sama mutta housut nilkoissa :)


    Ketjusta on poistettu 187 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe