Kun nukun alasti ja aamulla puuhailen aamupalani alasti. Menen takaisin aamupalani jälkeen sänkyyn lukemaan aamun lehdet ja sähköpostit ym. aamuun kuuluvat asiat , ja olen edelleen alasti.
Sitten kun päivän askareet alkavat puen päälleni ja toimitan työni ja muut askareet.
Illalla kun ei mitään enään tärkeää ole niin käyn suihkussa ja olen alasti seuraavaan aamuun.
Olenko nudisti vai naturiti? Onko tämä mielestänne nosmaalia/epänormaalia?
Kumpaa se on mielestäsi
4
395
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan normaalia, näin mä teen ittekkii näillä helteillä ,kun muuten on nukkuessa varsinkii pieni hiki kokoajan.
- Anonyymi
Ihan normaalia eikä mun mielestä oo kumpaakaan. Aika moni varmaan on yksin kotonaan ollessaan alasti ilman että ees aattelee asiaa. Kte oon nytkin
- Anonyymi
Kai se on enemmän naturismia, kun alastomuutta harrastaa tuolla tavoin luonnollisena osana arkea, esim. suihkun jälkeen kun on muutenkin alasti ellei erikseen pukeudu. Toisaalta jos nakuilee vain kotona eikä missään luonnossa, naturistitapahtumissa tms. niin onko siinä kuitenkin varaus, että välttelee muita, eli ei pidä sitä alastomuutta niin luonnollisena että tohtisi ihmisten ilmoilla nakuilla? Se viittaisi siihen ettei ole naturismia vaan nudismia.
- Anonyymi
Kotona on esim. jumpata parempi alastomana, ei tule niin kuuma ja hiki helposti. Mutta kyllä siinä jotain seksuaalistakin on, jos tykkää olla alastomana aina kun tarkenee.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195264- 503038
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312651Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232039En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111827- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231475Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101448- 971417