Antti Rinne vetäisi ässän hihastaan!

Anonyymi

36

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät ole Antti eivätkä muut suvakit lähettäneet ehkäisyvälineitä Afrikkaan eivätkä ole tehneet muita "kunnianhimoisia toimia" YK:ssa lisääntymisen pysäyttämiseksi.
      Toimeksi tumpelot! Nyt siitä "kunnianhimosta" olisi hyötyä.
      Kysykää Kiinasta neuvoja kun oma järki ei riitä.
      Kaikki kehitysapu holtittomasti lisääntyviin maihin on muutettava ehkäisyvälineiksi.

      • Anonyymi

        Suurin este ehkäisyn saamiseksi tuonne päin maailmaa on katolinen kirkko ja muut konservatiiviset tahot, eivät suinkaan mitkään "suvakit".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin este ehkäisyn saamiseksi tuonne päin maailmaa on katolinen kirkko ja muut konservatiiviset tahot, eivät suinkaan mitkään "suvakit".

        Timo Soini on suurin este. Myös fyysisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin este ehkäisyn saamiseksi tuonne päin maailmaa on katolinen kirkko ja muut konservatiiviset tahot, eivät suinkaan mitkään "suvakit".

        Mikä estää suvakkeja lähettämästä sinne ehkäisyvälineitä?


      • Anonyymi

        Afrikkaan on sydetty kymmeniä vuosia satoja miljardeja .Mitä niilläon saatu aikaan keihäät ovat vaihtuneet konetuliaseiksi.Ja muutama upporikas suuri johtaja


      • Anonyymi

        Et ymmärtänyt Rinteen sanomaa. Ei ole kyse väestömäärän kasvusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt Rinteen sanomaa. Ei ole kyse väestömäärän kasvusta.

        Tarkoitin mennyttä aikaa.Riteen sanoma on kuin hyttysa p4ska itämeressä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin mennyttä aikaa.Riteen sanoma on kuin hyttysa p4ska itämeressä

        Voidaanko niitä holtittomasti ylilisääntyviä säteilyttää esim. droneilla


    • Anonyymi

      Mites se satanen?

    • Anonyymi

      Ja jos vieläkään ei tehdä mitään niin ne kaikki tulevat houkuttelevaan vieraanvaraiseen Suomeen.

      • Anonyymi

        Rautaa rajalle!!


    • Anonyymi

      Uhkaileeko se sika suomalaisia??!!

      • Anonyymi

        Uhkailee, lahjoo ja kiristää.
        No. Antin huvipurteen mahtuu pari "kristittyä perhettä" ja sipilälle loput.


    • Anonyymi

      Eli mitä meidän suomalaisten pitäisi sitten tehdä? Maksaa hirvittävät haittaverot polttoaineilla toimivista autoista?

      Miten se auttaa Afrikan ylikansoittumiseen?

    • Anonyymi

      Ne suurvaltojen vanhenevat ydinaseet voisi suunnata yhteislaukauksella Afrikkaan.

    • Anonyymi

      Vastauksena Rinteelle: jos mitään ei tehdä Afrikan liialliselle väestönkasvulle, kohta ei ole elinkelpoista maapalloa kenelläkään!

      Siihen nähden ilmastopiiperrys Suomessa on pelkkää hyttysen ininää!

      • Anonyymi

        Menisi Rinne Intiaan ja Kiinaan räyhäämään, eikä jauhaisi täällä p4skaa! Me suomalaiset elämme jo riittävän vähän luontoa kuormittaen.


    • Anonyymi

      Rinteen on turha sönköttää, tietää varsin hyvin, että kymmenien vuosien
      rahanjaon jälkeen maa on edelleen samassa kunnossa. Onko sielläkin
      demarit vallassa?

    • Anonyymi

      Eikös tuon ongelma kuulu noiden imperialistien hoidettavaksi, siirtomaa politiikka sitä kurjuutta on aiheuttanut ja aiheuttaa edelleen.

    • Anonyymi

      Afrikkalaisiaa kuvaa aika hyvin Johny Weissmullerin 30-luvun Tarzan leffat ja Tintti Kongossa sarjakuva.

      • Anonyymi

        Ainoa jotenkin menestyvä Afrikan maa on Etelä-Afrikan tasavalta - mistä voisi johtua

        Tosin sielläkin on jo aloitettu elättäjien teloitukset koska niistä tulee ahdistusta


    • Anonyymi

      a rinne puhuu taas paskaa, kuten demarit aina..

      mikä muuten oli se demari joka kidnappasi jonkun rikkaan perheen jäsenen ja alkoi kiristää siltä rajhaa..

      tällä rikollisella ja rinteellä on paljon yhteistä; demareita, poliitikkoja, juristeja, mitä lie muuta...

    • Anonyymi

      Niillä ei ole muutakkaan tekemistä, niin yhtyvät yötä päivää.

    • Anonyymi

      Rinteen mielestä samanlaisia luonnonilmiöitä ovat että ilmasto lämpenee ja satoja miljoonia afrikkalaisia lähtee liikkeelle.
      Eroa on kuitenkin se että ilmastolle ihmiskunta ei voi mitään mutta liika väestönkasvu on ihmisten aiheuttamaa ja siten myös pysäytettävissä.

    • Anonyymi

      No mitä rinne tekisi jos Venäjältä tulisi muutama miljoona siirtolaista?
      Rautaa ei voi laittaa rajalle, koska ihmisarvo on jakamaton .
      Miksi afrikkalaisten henki on arvokkaampi kuin venäläisten?

      Minusta Suomeen ei mahdu enää enempää ihmisiä.

    • Anonyymi

      Afrikassa totuttu elämään kädestä suuhun.
      Kun tulee nälkä haetaan viidakosta hedelmäpuusta hedelmä tai teurastetaan antilooppi.

      Ei ole afrikassa totuttu suunnittelemaan tulevaisuutta.
      Savimajassa on tarennut aivan hyvin,

      Afrikassa on hyvät olosuhteet elää, kun väkimäärä aina vain lisääntyy

      • Anonyymi

        Voi sen noinkin ajatella. Luulisi väestön vähenevän jos oikeasti olisi huonot oltavat. Luonnonlait pätevät Afrikassakin.


    • Anonyymi

      Rinteen kannattaisi vähän tuoreempia tietoja etsiä tuohon Afrikka-mandraansa. Tosiasiassa afrikkalaisten syntyvyys on vähentynyt, eli synnytetään vähemmän lapsia per nainen, kuin aikaisemmin. Väkiluku kasvaa yhä, koska elinikä on pidentynyt ja pitenee koko ajan.

      Joissakin Affrikan maissa Aids on räjähtänyt leviämään ja miehet etsivät yhä nuorempia naisia (tai siis lapsia meikäläisittäin ajateltuna) välttyäkseen Aidsilta.
      Syntyvyyttä pienentää tehokkaimmin tyttöjen ja naisten koulutus ja työpaikat.

      Tietysti jos saataisiin heidät uskomaan, että ehkäisyvälineet eivät vie miehisyyttä, niin siitäkin olisi apua.

    • Anonyymi

      No mitä jos Venäjältä 10 miljoonaa ihmistä päättäisi tulla Suomeen surkeutta pakoon. Torjuttaisiko nämä ihmiset rynkyllä vai päästettäisi maahan ? Itäukrainalaisia ei ainakaan Suomeen ole päästetty.

    • Anonyymi

      Konepistooli/rynnäkkökivääri hoitavat ensiavun

    • Anonyymi

      Miten parin asteen keskimääräinen maapallon lämpeneminen tekee elämän mahdottomaksi?

      On se aika tarkkaa säätöä, kun joskus Marsin asutamme.

    • Mutta mitä pykälät sanovat? Muistakaa Pilkuntarkka pykälän Nussinta!

    • Anonyymi

      Linkola on oikeassa?

    • Anonyymi

      Jos Suomeen tulisi 200 miljoonaa mamua Afrikasta, Suomi olisi suurin EU-valtio asukasmäärällä mitattuna. Suomelle kuuluisi eniten myös ääniä EU:n hallinnossa.
      Mikä olisi Venäjä 140 miljoonalla Suomen 205 miljoonaa vastaan? Itämeren alueella ääni kellossa vähän muuttuisi.

    • Anonyymi

      Koominen Koomarinne tuhoaa Suomen jäänoitansa kanssa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe