Pakko laihduttaa

Anonyymi

Samankokoiseksi, kuin vähän aikaa sitten.

39

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun tavoite on nyt alkuun 68kg. 👍

    • Anonyymi

      Itsestään on hyvä pitää huolta.

    • Anonyymi

      On hyvä laihduttaa, jos BMI on yli normirajojen. Uusimmat tutkimuksetkin kertoo, että vähäinenkin ylipaino lisää terveysriskiä (myös vanhemmilla ihmisillä). Suomessa muutenkin BMI:n kanssa ollaan oltu ehkä vähän liiankin varovaisia; normirajat täällä on BMI 20-24,99, vaikka se muualla on 18,5-24,99. Siinä on todella iso haitari samanpituiselle ihmiselle, n. 16,5kg. Ei voi oikein "painavista luista" tai muusta syyttää, jos oikeasti se ylimääräinen on rasvaa. Tosin lihaksikas ihminen voi olla myös yli tuon normi BMI:n.

    • Anonyymi

      Itsellä tavoite 56

      • Anonyymi

        Oma tavoitteeni on 53-55kg. Se on ihannepaino pituiselleni, olen itse 163cm.


      • Anonyymi

        Mulle kelpais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma tavoitteeni on 53-55kg. Se on ihannepaino pituiselleni, olen itse 163cm.

        Jos ei treenaa, niin sitten, mutta treenava voi olla melkein 10 kg painavampi ja näyttää samalta silti.


    • Anonyymi

      Hyvä. Antaa palaa niin rasva palaa👍💪pystyt siihen kyllä !

    • Anonyymi

      No niin läskit, ei muuta kuin liikkelle ja laihduttamaan.

      • Anonyymi

        Minun Siperia alkaa 1.7. Sitä odotellessa... Siperioissa on se hyvä puoli, että ne opettaa aina, kasvattaa luonnetta ja sisua. "Siperiassa" ollaan, olipa ulkona kaatosade, -30 tai 30. Nesteytykset ja tauot hoidetaan suunnitellusti, ettei vessahätä yllätä matkalla. Minä ihmettelen sitä, miten esim. Helsinki Marathon-reitillä on bajamajoja ja tankkauspisteitä pitkin matkaa; tuntuu ihan luksukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun Siperia alkaa 1.7. Sitä odotellessa... Siperioissa on se hyvä puoli, että ne opettaa aina, kasvattaa luonnetta ja sisua. "Siperiassa" ollaan, olipa ulkona kaatosade, -30 tai 30. Nesteytykset ja tauot hoidetaan suunnitellusti, ettei vessahätä yllätä matkalla. Minä ihmettelen sitä, miten esim. Helsinki Marathon-reitillä on bajamajoja ja tankkauspisteitä pitkin matkaa; tuntuu ihan luksukselta.

        Kerro lisää siperiastasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun Siperia alkaa 1.7. Sitä odotellessa... Siperioissa on se hyvä puoli, että ne opettaa aina, kasvattaa luonnetta ja sisua. "Siperiassa" ollaan, olipa ulkona kaatosade, -30 tai 30. Nesteytykset ja tauot hoidetaan suunnitellusti, ettei vessahätä yllätä matkalla. Minä ihmettelen sitä, miten esim. Helsinki Marathon-reitillä on bajamajoja ja tankkauspisteitä pitkin matkaa; tuntuu ihan luksukselta.

        Joku pyörällä läpi Suomen viikossa olis aika mahtava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää siperiastasi

        Omalla "Siperialla" tarkoitan ajanjaksoa, jossa harrastan paljon liikuntaa. Pääasiassa kävelen todella paljon.


    • Anonyymi

      Ei tarvi jos et halua.

    • Tää kyllä keksis yhteistä aktiviteettia jotta kaloreita kuluisi :)

      • Anonyymi

        Mitäs aktiviteettejä Isolla D:llä on mielessä kesäisenä keskiviikkoiltana? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs aktiviteettejä Isolla D:llä on mielessä kesäisenä keskiviikkoiltana? ;)

        Jotain missä tulee kuuma :)


      • Anonyymi
        Iso_D kirjoitti:

        Jotain missä tulee kuuma :)

        Aika monessa lajissa tulee kuuma, jos tosissaan huhkii. Kunnon reeni on aina kunnon reeni tapahtuipa se sitten peräkammarissa tai salilla. #KöriläsTietääVarmasti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika monessa lajissa tulee kuuma, jos tosissaan huhkii. Kunnon reeni on aina kunnon reeni tapahtuipa se sitten peräkammarissa tai salilla. #KöriläsTietääVarmasti

        Jep, eilen kaivoin pitkästä aikaa laatikonpohjalta sykemittarinkin kun hölkkälenkille lähdin, patteri piti vaan vaihtaa niin rupes toimimaan. Siispä tarvittaessa voin mittaria lainata jotta saadaan tieteellinen aspektikin mukaan ja saadaan tietoon mahdollinen näytteleminen:D


      • Anonyymi
        Iso_D kirjoitti:

        Jep, eilen kaivoin pitkästä aikaa laatikonpohjalta sykemittarinkin kun hölkkälenkille lähdin, patteri piti vaan vaihtaa niin rupes toimimaan. Siispä tarvittaessa voin mittaria lainata jotta saadaan tieteellinen aspektikin mukaan ja saadaan tietoon mahdollinen näytteleminen:D

        Kylläpä Iso Dee kuulostaa nyt hyvin valmistautuneelta kera terhakan mielen. Taidat olla aika terhakka mies. ;)


      • Iso_D
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä Iso Dee kuulostaa nyt hyvin valmistautuneelta kera terhakan mielen. Taidat olla aika terhakka mies. ;)

        Tiedä siitä terhakasta?! Korkeintaan ruokapöydässä :D
        Nytkin parhaimmillaan työmaaruokalassa Omar-munkin kimpussa :)


      • Anonyymi
        Iso_D kirjoitti:

        Tiedä siitä terhakasta?! Korkeintaan ruokapöydässä :D
        Nytkin parhaimmillaan työmaaruokalassa Omar-munkin kimpussa :)

        Munkeissa ei ole mitään vikaa. Parhaimman munkin olen syönyt Valamon luostarin kahvilassa. Se on tunnettu herkullisista munkeistaan. Sielläpä kannattaa Ison Deenkin käydä, jos sinnepäin tie joskus vie. Kyllä mulla vähän sellainen tunne on, että olet kaikin puolin terhakka mies. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Munkeissa ei ole mitään vikaa. Parhaimman munkin olen syönyt Valamon luostarin kahvilassa. Se on tunnettu herkullisista munkeistaan. Sielläpä kannattaa Ison Deenkin käydä, jos sinnepäin tie joskus vie. Kyllä mulla vähän sellainen tunne on, että olet kaikin puolin terhakka mies. ;)

        Tohtiikohan sitä luostariin? Eivät pian poispäästä enää sieltä pois :D


      • Anonyymi
        Iso_D kirjoitti:

        Tohtiikohan sitä luostariin? Eivät pian poispäästä enää sieltä pois :D

        Kyllä sinne voi vierailemaan mennä. Siellä on kauniit maisemat, vireää kurssitoimintaa/koulutuskeskus, mielenkiintoinen kauppa ja hyvä kahvila kera herkullisten munkkien. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinne voi vierailemaan mennä. Siellä on kauniit maisemat, vireää kurssitoimintaa/koulutuskeskus, mielenkiintoinen kauppa ja hyvä kahvila kera herkullisten munkkien. ;)

        P.S. ja onhan siinä se mukava nunnaluostari vieressä, sinnekin vierailijat ovat tervetulleita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinne voi vierailemaan mennä. Siellä on kauniit maisemat, vireää kurssitoimintaa/koulutuskeskus, mielenkiintoinen kauppa ja hyvä kahvila kera herkullisten munkkien. ;)

        Viittasin nyt lähinnä habitukseeni ja naishistoriaan, ne munkjit kyllä siellä toteais että tässä tyypissä ois potentiaalia kun mitään ei tarvi muuttaa :D


    • Anonyymi

      Mä en meinannut laihduttaa. Sanokoot kuka mitä sanoo. Tai siis eihän kukaan nyt vapaaehtoisesti tahdo olla pullukka, mutta jos ei vaan kykene laihduttaa, niin pakko tyytyä itseensä.

      • Anonyymi

        On totta, että laihduttamiseen vaaditaan vahva motivaatio ja se on kovaa työtä, jos sen tosissaan ottaa. Se vie aikaa, vaivaa ja energiaa. Se vaatii mielenmuutoksen. Elämänmuutoksen. Pitkäjänteisyyttä. Pitkämielisyyttä. Kärsivällisyyttä. Jokainen myös tekee itse viime kädessä päätöksen laihduttamisesta. Tosin se voi olla myös rakkautta ja välittämistä, jos toiselle sanoo, että kannattaisi ehkä laihduttaa, jos toisen ulkomuoto ja terveys sen vaatii.


      • Anonyymi

        Laihduttaminen on tylsää, kokoajan pitää vastustaa kiusauksia, kestää nälän tunnetta. Siitä pitäisi tulla parempi olo, mutta jos elämä muuttuu vain kurjemmaksi ja tylsemmäksi, niin ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihduttaminen on tylsää, kokoajan pitää vastustaa kiusauksia, kestää nälän tunnetta. Siitä pitäisi tulla parempi olo, mutta jos elämä muuttuu vain kurjemmaksi ja tylsemmäksi, niin ei kiitos.

        Ei laihduttajan tarvitse eikä pidä olla nälässä. Periaatteessa jo terveellisesti syömällä voi laihtua, vaikka ei liikuntaa paljon lisäisikään. Uskon itse silti terveellisen ruokavalion ja (runsaan) liikunnan yhtälöön. Luulen, että jos alkaa syömään saman verran kuin omassa ihannepainossa voi max. syödä, sillä jo saa hyviä tuloksia aikaan. Aikuisen suositus on vähän koosta riippuen 1400-1800kcal, siihen voi syödä aika paljon terveellisesti. Ei liikuntakaan kurjaa ole, jos löytää oman lajin ja ilon siitä.


    • Anonyymi

      Ei motivoi jos toinen vaan vittuilee.

    • Anonyymi

      Olit kyllä aika paljon pyöristynyt. Vilaukselta näin.

      • Anonyymi

        Missä, koska? Jotain 5-7 kiloa tullut, suunnilleen ne kaikki mitkä lähti silloin kun sairastuin on tullut takaisin, no ei ihan


      • Anonyymi

        mutta jos aattelee että noin 166 ja 57 kg niin aika normi paino taitaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta jos aattelee että noin 166 ja 57 kg niin aika normi paino taitaa olla.

        Kuullostat hoikalta ja täysin ihannepainoiselta kilojesi suhteen. Voihan sitä aina tietysti kiinteytyä ja liikuntaa kannattaa normipainoisen/hoikankin harrastaa huvin ja terveyden vuoksi. Liikunnan harrastaminen ja harrastamattomuus näkyy kaikenkokoisilla, myös normipainoisilla.


    • Anonyymi

      Vaihtelu virkistää. Jos välillä lisää painoa, välillä taas vähentää sitä.

      Piristävä vaihteleva harrastelu toisinaan lihottaakin itseä tahallaan. Samalla tavalla kuin tahallisesti laihduttaakin.

      Tulee sisältöä elämään.

    • Anonyymi

      Helposti laihtuu, kun lopettaa alkoholin käytön, kaljamaha poistuu aivan itsestään:) Ei tarvitse mitään ihmeempiä treenejä tehdä, kunhan ei mätä ruokaa sen sijaan kumpuunsa liikaa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe