Eräs tietty uskontokunta inttää, väittää ja todennäköisesti itsekin uskoo ettei wifi toimi Windows 10:ssä. Olen asiasta jyrkästi eri mieltä. Väitteeni tueksi ruutukaappauskuva nopeustestistä, katso tuolta: https://aijaa.com/OsGT73
Testilaitteisto: Tabletti Lenovo Miix 320, mokkulareititin Huawei B715, Telia 4g nettiyhteys. Kehotan trollaajia keksimään jotakin uskottavampaa väittämää.
Windows 10 ja wifi
9
112
Vastaukset
- Anonyymi
En voi pitää toimivana, jos tablettiin tulle 97 ja w10 läppäriin tulee 27.
Ei ole kiinni uskontokunnasta. vaan puhtaasti toimivuudesta!
Yhden tutun w10 konetta ei saatu millään sen wlaniin liitettyä, oli sentään uusi kone ja tunteja yritettiin mutta nettiä ei tullut. keltainen kolmio verkkokodassa. Piuhanetillä toimi.- Anonyymi
Lottonumeroitako siihen tablettiin ja läppäriin tulee?
- Anonyymi
win 10 wlanin tahmailu on hyvin yleistä ja eritäin ärsyttävää!
- Anonyymi
24ms on hurja viive. mobiili nettikö?
- Anonyymi
Mulla on 1 ja 7ms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on 1 ja 7ms
Mitenkä tuon säästyneen ajan käytät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä tuon säästyneen ajan käytät?
se on suoraan pois selailuajoista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on suoraan pois selailuajoista!
Pyydä sitten vanhemmiltasi lisää selailuaikaa. Kiltisti ja rääkymättä.
- Anonyymi
Sehän selvittää kaiken tämä "uskontokuntajuttu".
Ihmiset pelkäävät kaikkea tuntematonta ja kaikkien vissiinkin pitäisi olla samassa "veneessä" yhdenmukaisena laumana.
Pahin "uskontokunta" taitavat olla nämä yhden-laitteen-testaaja-yleistäjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914