Mitä puoluetta kannattavat nämä miehet?

Anonyymi

Usein torikahvilassa ja usein porukalla,
ylipainoisia, ns kaljamahaisia suomalaisia miehiä (en tiedä haisevatko he).

Tuijottamassa ohikulkevia, näin kesällä usein vähäpukeisia teinejä, ja vielä
perään katsotaan pitkään.
Olen tämän havainnut ja miettinyt,
mitähän heidän mielessään liikkuu....Epäilen ettei Rauman pitsiviikot.

21

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittajan teksti huokuu ylemmyydentuntoa.
      Ylemmyydentunto ja ylimielisyys on pahimpia ihmisen virheistä.

      • Anonyymi

        Varsin miellyttävästi ja hyvällä ymmärryksellä aloittaja kuvasi perus-persun.


    • Anonyymi

      Nii, ei saa ol ylemmyydetuntonen,
      ku kyse vaan kilteist sedistä, et sillai :D

    • Anonyymi

      Olisiko keskustalaisia tai vasemmistolaisia? Mitä aloittaja arvelet?

      • Anonyymi

        Jos aloittaja kuvaa Rauman toria (tekstissä Rauman pitsiviikko), niin vasemmisto olisi lähempänä totuutta.


      • Anonyymi

        Persuilta kuulostaa

        Terv. torimies


    • Anonyymi

      Aloittaja lienee vihreä teini kesävaatteissaan. Ehkä voisit kysyä Iiris Suomelalta?

    • Anonyymi

      Kyseisten setämiesten mielessä liikku yksi ajatus eli olispa vielä nuori. Kun ikää tulee ja vatsa kasvaa niin kyllä se kerrosvoileipä aina seksin voittaa.

    • Anonyymi

      Vihreitä tai vasureita. Myös rkp voi tulla kyseeseen tai kepu.

    • Anonyymi

      Tuo kaljamaha on muuten joku luonnonoikku, joka ei ainakaan kaljasta johdu. Olen nimittäin ikäni juonut kaljaa (nytkin), eikä minulla ole mitään etureppua. En tosin syö sokeriakaan, joten johtuisiko sitten siitä?

      Joskus kakarana tuli syötyä karamelliä ja juotua limonaadia ynnä syötyä jos minkälaista kahvinisua. Silloin oli kyllä läskiä ja ihokin oli pahannäköisenä.

      • Anonyymi

        Ei saa syödä mitään samalla kun kaljoittelee, jos haluaa ettei kumpua kasva. Grillimakkaran ja kaljan yhteisvaikutus sen tekee.


    • Ritalanpaskoja varmaan. Ja kyllä haizevat...

    • Anonyymi

      Ei ainakaan vihreitä, koska siellä ei ole miehiä. Aika epätasa-arvoista vai mitä?

      • Anonyymi

        Varmasti jokin hirveä vaara uhkaa nyt naisia. Sen vielä jotenkin kestää, jos yksi äijä katselee ohikulkijoita, mutta äijälauma, voi kauhea!
        Mutta entäs jo ne äijät puhuu automerkeistä ta urheilukisoista, eivätkä välitä tuon taivaallista pitsipöksyistä tytöistä? Oliskos siinä taas itkunpaikka naisille? Taas naisia hyljeksitään, ei huomata, byäääh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti jokin hirveä vaara uhkaa nyt naisia. Sen vielä jotenkin kestää, jos yksi äijä katselee ohikulkijoita, mutta äijälauma, voi kauhea!
        Mutta entäs jo ne äijät puhuu automerkeistä ta urheilukisoista, eivätkä välitä tuon taivaallista pitsipöksyistä tytöistä? Oliskos siinä taas itkunpaikka naisille? Taas naisia hyljeksitään, ei huomata, byäääh!

        Aloittaja lienee salaa tyytyväinen aiheuttamaansa reaktioon. Myös siihen, että ne pitsiviikot eivät ole silloin miesten mielessä.


    • Anonyymi

      Vahva veikkaukseni on että nämä herrat edustavat vihervasemmistoa joissa yleensä on paljon pedareita.

    • Anonyymi

      Jotkut ylpeäksi koulutetut voisi nimitellä niitä äijänreppanoita ihmisroskaksi.

    • Anonyymi

      Ei he ole miehiä, he ovat neljännen asteen lesbofemakkoja.

    • Anonyymi

      Kiihoittuisiko aloittaja kunnon äijien, eli Persujen huomiosta? Hieman olen haistelevinani moista?

      Ei paha! Toivottavasti kuitenkin olet täysi-ikäinen.

    • Anonyymi

      Kysehän on selvästi vihreistä...

    • Anonyymi

      Musulmaanit olisivat yrittämässä typerää jutustelua ja ehdottelemassa kaikenlaista teineille. Eivät itse ole edes töissä, eivätkä mene. Jotkut harjoittavat jotakin "tuherrus-game" peliä tms.

      Ei ehkä ole kaljamahaa, mutta ei myöskään arvostusta nuoria naisia kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe