Mitkä ovat teidän mielestä parhaita peruslagereita, joita saa pääkaupunkiseudulla?
Olen lagerin ystävä mutta ikä ei enää kestä töhnäkrapuloita. Tykkään lagerin mausta mutten krapulasta.
Hyvänmakuiset alkoholittomat oluet,
11
2921
Vastaukset
- Anonyymi
Esimerkiksi Lidlin Finkbräu omasta mielestä poikkeuksellisen hyvä mieto olut.
https://untappd.com/b/lidl-suomi-finkbrau/1438618
Löytyy sekä "ykkösvahvuinen" (2,8%) sekä täysin alkoholiton versio.
Etenkin tuo ykkönen on omaan makuun sopiva, eikä tuo alkoholitonkaan versio pahaa ole.- Anonyymi
Samaa mielta. Ei ole alkoholitonta mutta ykkosta. Alkoholittomat maistuu kissankuselle.
Nikolai oli kylla kohtuullista, mutta muuten suosittelen regulaaria tai ykkosta.
- Anonyymi
Lidliin tullut myös Perlenbacherin alkoholiton, mielestäni parempi kuin Finkbräun holiton.
- Anonyymi
Staropramenin holiton on myös hyvä ja raikas!
- Anonyymi
Lidliin on tullut uutuus olut Perlenbacher 0,0% testaan sen tänääm
- Anonyymi
Krombacher alkoholiton Pils on kova luu.
- Anonyymi
Fink Brau.
Sanmiquel 0,0. - Anonyymi
Paras on hollantilainen bavaria 0%, löytyy marketeista.
Paras alkoholitotnolutvon edelleen tumma Nikolai ja kakkosena vaalea Nikolai. Lidlin vastaavat ovat niin kitkeriä, että niistä ei saa kuin vatsavaivoja. Lidlin keppanat ovat sitten pääosin todella hyviä.
Itse tosin juon mielummin limua kuin alkoholitonta olutta, autolla liikkeellä olessani ja jossain kaverin saunaillassa ehkä sitten Nikolaita.- Anonyymi
Brooklyn alkoholiton täysin ylivoimainen alkoholiton olut. Sekoitus Brown alea ja Weizen-olutta. Mutta pirun kallis. Yli 2 euroa pullo. Valitettavasti.
- Anonyymi
Tuli tuossa kaverin kanssa otettua veto olla vuosi ilman alkoholia. Ainut ”alkoholituote” joka meillä on sallittu on juuri alkoholittomat oluet, joissa voi olla jopa 0,5% alkoholia EU-direktiivien mukaisesti. Nyt 4kk kaiken maailman alkoholittomia oluita juoneena ja suurena olutfanina, tässäpä listaus omista lemppareista.
1. GOTLANDS BRYGGERI EASY RIDER BULLDOG IPA
Maultaan hedelmäinen, sitruksinen. Ennen tätä tuskailin miten pääsen kovasta ipan himostani vuoden aikana. Ennen tätä kaikki alkoholittomat ipat olivat olleet järkytys. Täysin alkoholiton tuote ei tosin ole, voltteja löytyy nimittäin 0,4%.
2. BREWDOG PUNK AF IPA
Olisi listallani varmaan ykköspaikalla, mutta kun tuote pitää sisällää erittäin tuskallisen ominaisuuden. Lähes jokainen pullo, jonka marketista olen ostanut, räjähtää ja 1/3 tuotteesta on pitkin kämppää. Tilasimme Brewdogin nettisivuilta saksalaista versiota pullotuotteesta ja ongelmaa ei ollut. Skotlannista tilaamamme tölkit ne vasta räjähtivätkin... Noh, maultaan erittäin hyvä ipa. Sisältää tiettyä kitkeryyttä mitä ipoissa arvostan. Myös vahva humala peittää alkoholittomissa oluissa olevan makean maun pois. Tässä tuotteessa voltteja 0,5%.
3. BROOKLYN SPECIAL EFFECTS
Alkoholittomien lagereiden kuningas. Amber tyylinen olut, joka lyö kaupan bulkkikuraa pataan ja kovaa. Alkoholia 0,4%.
4. STAROPRAMEN NON ALCOHOLIC
Tsekkiläiset kun tuota olutta osaa tehdä niin eipä mene vihkoon heidän alkoholittomatkaan. Menee janojuomana ja tasapainottaa kivasti mausteista ruokaa. 0,5% alkoholia tässäkin tuotteessa.
5. HEINEKEN 0,0% PULLO
Huom! Älkää ostako tölkkiversioo. Maistuu nimittäin ihan tuttavani tekemälle banaanikiljulle. Pullosta erittäin hyvää. Tuoksu tuo hieman erään yrtin mieleen aivan kuin Coronassa ja Solissa. Maultaan hieman vetinen ja sitä kautta todella hyvä ja helppo janojuoma.
Siinäpä omat lempparit. Loput 8kk näiden tuotteiden avulla tulee olemaan helppoa hommaa. En kyllä enää vuotta tule olemaan täysin ilman alkoholia, mutta ilman tätä en olisi ikinä tajunnut miten hyviä alkoholittomia nykyään tehdään. Ehkäpä jos kuitenkin saisin arkitissutteluani siirrettyä alkoholittomiin tuotteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483