Edellinen hallitus leikkasi puoluetukea,
ministereiden palkkoja ja määrää.
Leikkasi erityisavustajien ja valtiosihteereiden määrää.
Nykyinen hallitus aikoo kasvattaa puoluetukea runsaasti.
Kasvatti ministereiden määrää,
kolminkertaisti valtiosihteerien määrän ja
palkkaa ennätysmäärän poliittisia erityisavustajia.
Tässä kohtaa kiitos edelliselle hallitukselle.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b8006de8-01f2-47cc-bd5b-1aef6db4df8c?fbclid=IwAR06r4c4GHtyPuJtAFcb3cJ_VFKgPctP3PD1w1iXVmSmVGqW8goq7kH1xRI
Rajansa kaikella!
3
94
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin.
- Anonyymi
Kylläpä ei edelliselle puupää hallitukselle voi antaa muuta kuin risuja mukana oli jopa MINISTEREITÄ puolueesta jota ei ollut kukaan edes sinne äänestänyt,ei taida muualla onnistua kuin porvari hallituksen tekemänä Suomessa
- Anonyymi
Kaikki edustajat oli ja on kansan sinne äänestämiä.
Poikkeus jos ministeriksi otetaan eduskunnan ulkopuolelta kyvykäs henkilö.
Sellainen on Suomen lain mukaan mahdollista ja on joskus ollutkin hallituksessa tällainen ministeri.
Mitenkäs kyvykäs kommentoija on kun on varaa muita mollata.
Puupäistä ihmistä ei ole vielä tähän maailmaan syntynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514293- 1314061
- 734061
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263018Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412815Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72647- 292316
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4651899