Suutelu ja petting

Anonyymi

Haluaisin alastoman naisen sänkyyni, suutelua ja pettingiä pelkästään. Toki yhdyntäkin käy jos nainen sitä haluaa, mutta lähinnä vain kehon suutelua ja toisen hyvänä pitoa. Toisinsanoen, läheisyyden hakua. Ilpo 63v

10

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei Ilpo, missäpäin sä oleilet? Olipa ihanasti toivottu. Ymmärrän hyvin ihmisen tarpeen ja omani siinä sivussa.

• Anonyymi

Lempäälässä asun, mutta Vanajaveden äärellä mökkeilen kesäisin. Juuri nyt olen mökillä ja aika yksinäistä täällä on. Aamut ja iltahämärät täällä on hienot, rantakivellä istun usein ja nautin kesän kauneudesta. Huomenna täytyy taas mennä kaupoille, hakemaan lisää ruokatarvikkeita, kalaakaan ei viitsi jokapäivä syödä. Että sellaista.

• Anonyymi

Se siitä, mä olen ihan etelässä. Ja vielä varattu, mutta ilman tuota ihanaa halauspalvelua.
        Valoa elämääsi!

• Anonyymi kirjoitti:

Se siitä, mä olen ihan etelässä. Ja vielä varattu, mutta ilman tuota ihanaa halauspalvelua.
        Valoa elämääsi!

Minä itsekin ihan Etelässä, olen 55v mies joka etsii suutelua ja hyväilyjä. Tuo nimimerkkini on sähköpostini alkuosa, mikäli haluat jatkaa juttua niin ei muuta kuin sähköpostia sinne, olen itsekin varattu.

• Anonyymi

Kyllähän se olisi upeaa katsottavaa,kun vanhempi mies hyväilisi ja hellisi 45v vaimoni pulleita muotoja ; ) varmaankin kullinsa siinä touhussa jäykistyen...? (Ja toki sitä pitkää!?, yhdyntää unohtamatta,itse kun laukean melkein heti,ja oma kalukin vaatimaton)
      t.UkmHki

• Monesti tuollainen on paljon tyydyttävämpää kuin yhdyntä.

• Anonyymi

Niin on. Siinä säilyy se tietty jännite, joka yhdynnässä leviää käsiin.

• Anonyymi

Kieltämättä olisi kiva, jos mies ei olisi koko ajan jyystämässä. Menee maku koko hommaan.

• Anonyymi

Yhdyntä onkin molempien osapuolien yhteinen halu, eikä pelkkä miehen haluama jyystäminen. Jokapäiväinen huomioiminen ja hyväilyt onkin parempaa usein kuin se jyystäminen.
        Olen huomannut itse, että kun "pelaa" naisen tahdolla saa paljon enemmän ja parempaa.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe