Mulla on 2 päärynäpuuta, mutta ei ole tullut yhtään päärynää koskaan. Toinen on uusi 2-vuotias, lajia en muista. Toinen on ollut jo yli 5 vuotta, ja yli 3 metriä pitkäkin, laji Pepi. Kummatkin näyttää olevan ihan kunnossa, mutta hedelmiä ei vaan tule.
ei päärynöitä
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
Onko päärynäpuut kukkineet? Ensi vuonna, jos kukkivat, niin toimita itse mehiläisen virkaa. Puissa saattaa olla kukintoja aivan käden ulotuvillakin. Toisaalta kolmen metrin korkeuteen kiipustamisen voi olla työlästä.
- Anonyymi
Eipä taida olla kukkineetkaan :-(
- Anonyymi
Jospa lannoittaisit nyt heti syyslannoitteella (jos jostain löytyy) ja sitten vaikka syksyllä kalkitsisit. Jotta lannoite vaikuttaisi, niin pitää kastella lannoittamisen jälkeen.
- Anonyymi
Kärsivällisyyttä! Päärynät eivät yleensä tule satoikään yhtä aikaisinkuin omenat. Ensi vuonna luulisi tulevan jotain. Suosittelen myös leikkausta sille kolmemetriselle. Päärynät kasvaa yleensäkin isoiksi ja sato menee hukkaan jos ei pääse käsiksi aikanaan. Pohja hyvinmuodostuneelle ja tasapainoiselle puulle luodaan sen nuoruudessa eikä odoteta kymmentä vuotta että puu ensin kasvaa ja sitten aletaan leikata. Silloin on leikkaaminen paljon vaikeampaa. Ja tämä koskee myös omenoita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1249134Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3166964Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005990- 1523890
Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.803273Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271- 1802596
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286