Lapsena suvun tilalla kesät ollessani, keksi kaikkea kivaa, ei ollut pleikkaria tai somea.
Nautin esimerkiksi heinäsirkkojen kiduttamisesta. Revin jalat irti ja hitaasti irroitin takaruumiin muusta ruumiista. Jos en irroittanut, laitoin tuollaisen muurahaispesään ja katselin kun muurahaiset iskivät kiinni ja vetivät sen pesän syvyyksiin syötäväksi.
Muurahaisia tapoin tuhansittain puun kuurta vasten naulan kannalla. Yleensä murskasin alapään, jolloin jäivät kitumaan kiinni alapäästään.
Variksia ammuin ilmakiväärillä. Hiivin latooon, jossa viljaa. Aloin huutamaan ja sisällä olleet varikset meni paniikkiin. Sen jälkeen niitä oli helppo ampua orrelta alas.
Nyt olen 60-vuotias ja jään eläkkeelle, kun on varaa. Hyvä työ ja elämä takana.
Kidutin lapsena heinäsirkkoja
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyönteiset eivät tunne kipua ja niitä on loputtomiin joten varsin tyhjänpäiväinen harrastus jopa sadistille. Variksia saa taas ampua minun puolesta niin paljon kuin sielu sietää. Roskalintuja.
- Anonyymi
Olet varmaan vasuri, kun luulet tuota saavutukseksi. Mitään et ole oikeasti saanut aikaan.
Nyt on kyllä murot ja vellit sekaisin. Aloitusviesti on juuri vasemmistolaisuuden vastakohtaa. Katse oikeaan päin niin alkaa löytyä aloitusviestin ihmiset.
- Anonyymi
Karman laki kostaa vielä sinulle kun et edes osaa hävetä.
Ehkä saat kunkin tai ampiainen pistää silmään. - Anonyymi
Olisin valmis säilöönottokeskuksen vartijaksi, jos kielletyn turvapaikkapäätöksen saaneille sellainen perustetaan.
- Anonyymi
Itse en löydä enää heinäsirkkoja, koska en kuule niiden siritystä. Ikä ei tule yksin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773