Mitä mestari tarkoittaa?

Anonyymi

>>>Tuleehan sitä uhkailtua ja ihmisiä kohti ammuttua, jos sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Sanotaanko vielä tähän päälle, että Anders Breivik sattui heinäkuussa olemaan väärässä paikassa väärään aikaan, kirjoittaa Halla-aho blogissaan.<<<

Tässä tietoa Breivikista.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik

26

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenkiintoista nähdä mitä Halla-aho oikeasti ajattelee. Hänen nykyinen rooli on tarkkaan mietitty ja näytelty.
      Miehessä ei ole mitään aitoa, eikä hänen populistinen saarna sisällä uusia ajatuksia.

      Aika ajaa Halla-ahon ohi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tähän kai voisi todeta, ei voisi vähempää kiiinnostaa mitä Uudessa Suomessa ihmetellään.

      • Anonyymi

        Tyypiilinen persujen siilipuolustukseen vetäytyminen. Ei kiinnosta.
        Oikeat tiedot persujen mielestä löytyy persujen aviiseista ja on turha lukea muita medioita. Ne sekoittaa vain persun ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypiilinen persujen siilipuolustukseen vetäytyminen. Ei kiinnosta.
        Oikeat tiedot persujen mielestä löytyy persujen aviiseista ja on turha lukea muita medioita. Ne sekoittaa vain persun ajatuksia.

        Mutta avauksen lainaus oli Jussi Halla-ahon blogista. Kai persut nyt sitä sentään lukevat?

        Vai mitä persut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta avauksen lainaus oli Jussi Halla-ahon blogista. Kai persut nyt sitä sentään lukevat?

        Vai mitä persut?

        Eipä tule persut kommentoimaan mestarin kirjoitusta. Kirjoitusta monien kaltaistensa kirjoitusten joukosta, joita tosiaan voi ihmetellä ja äimistellä!


      • Anonyymi

        Onko mielestäsi hyvä, että Halla-aho erosi Suomen Sisusta, jonka jäsen hän oli kai noin 15 vuuotta?
        Syytä hän ei ole eroonsa kertonut, mikä se sitten lieneekään.


      • Anonyymi

        Jussi on hylännyt Suomalaisuuden viimeaikaisilla puheillaan ja häpäisee Perussuomalaisia. Sitä voidaan kohta alkaa ihmetellä Suomen Uutisissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mielestäsi hyvä, että Halla-aho erosi Suomen Sisusta, jonka jäsen hän oli kai noin 15 vuuotta?
        Syytä hän ei ole eroonsa kertonut, mikä se sitten lieneekään.

        Imago syistä, niinkuin asetti Purrankin johtoon.


    • Anonyymi

      Breivik mainitsi "manifestissaan" myös Halla-ahon kertoen jakavansa tämän ajatuksia henkilökohtaisesti!

    • Anonyymi

      Tuota Jussin logiikkaahan voikin sitten käyttää missä tahansa tilanteessa puolustuksena.

      Satuin vain olemaan väärässä paikassa väärään aikaan:)))

      • Anonyymi

        Persut on alttiita joutumaan ties millaisiin tilaisuuksiin.. Bandidosin tiloihin, Schaumannin muistomerkille, uusnatsien tilaisuuksiin puheita pitämään ja ihan vaan vahingossa milloin mihinkin..


    • Anonyymi

      No, mitä sitten tarkoitti ? Kai nyt jonkinlaista ajatusta on retardille syntynyt, vai onko tämä taas sitä feminististä tirkumista, ilman aivoja ?

      • Anonyymi

        Retardeista en tiedä, mutta kun Halla-aho ei itse kerro, tarkoitus jäänee tosiaankin niinsanotusti lukijoiden vastuulle?

        "Tuleehan sitä uhkailtua ja ihmisiä kohti ammuttua, jos sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Sanotaanko vielä tähän päälle, että Anders Breivik sattui heinäkuussa olemaan väärässä paikassa väärään aikaan, kirjoittaa Halla-aho blogissaan.

        Enempää Halla-aho ei Breivik-heittoaan avaa."


    • Anonyymi

      Persuilu on nykyisin uskonto. Siellä Johtaja ajattelee ja muut tottelevat kyselemättä.

    • Anonyymi

      Halla-ahon ajatuksia pitäisi enemmän tuoda julki.

      Noin puolet äänestäjistä eivät ole tietoisia siitä, millainen mies on kyseessä.
      Perussuomalaisuus ei ole suomalaisuutta.

      • Anonyymi

        Noin niin kuin yleisellä tasolla Breivikin toiminta kaikkea bolsevismia vastaan poliittisena ideologiana on ymmärettävää mutta toimintatavat eivät olleet tietenkään hyväksyttäviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin niin kuin yleisellä tasolla Breivikin toiminta kaikkea bolsevismia vastaan poliittisena ideologiana on ymmärettävää mutta toimintatavat eivät olleet tietenkään hyväksyttäviä

        Minkä lajin bolsevikkeja Breivikin murhaamat nuoret olivat?
        Ja vaikka et hyväksyisikään murhaamista, olet sitä mieltä, että heitäkin vastaan olisi täytynyt jollain tavalla toimia, koska pidät heitä bolsevikkeina.
        Kerro tavoistasi tarkemmin.


    • Anonyymi

      Anders on sivari. Väkivaltainen sivari.

    • Anonyymi

      Pyssymestari Halla-aho

    • Anonyymi

      AIKA HULLUA!

      Nyt Halla-aho on puhemies. Oikein ulkomaillakin kuuluisa, kuten muutama muukin persu kyseenalaisista yhteyksistään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Halla-aho hyväksyy väkivallan poliittisena toimena. Niin natsien väkivallan 1940-luvulla näkee pelkkänä politiikkana, joten on ymmärrettävää että puhuu vähättelevästi holohölöstä. Samoin Halla-aho näkee Breivikin tekemän lasten ja nuorten massamurhan pelkkänä politiikkana.
      Halla-aholla näyttää olevan halu käyttää väkivaltaa jopa homon lähestymisyrityksen aiheuttamaan harmitukseen. Normaali, terve ihminen ei toimi noin.

      • Anonyymi

        Piipahtaako Breivik lomiksilla tukemassa idolinsa Jussin pressanvaalikampanjaa?


    • Anonyymi

      Joko immoslaiset ovat vaatineet Breiviikille täysiä armahdusoikeuksia pikku rikkeestä (77 ihmistä kuoli)

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      137
      1337
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe