Jos ostaa nykyaikaisen kompostoivan huussin, niin toimiiko se oikeasti niin, että tyhjennyksessä ulos tulee prosessoitua tavaraa?
Toimiiko kompostoiva huussi oikeasti?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vuoden verran tuollainen nyt ollut ja hyvin pelittää. Voi laittaa keitiöjätteetkin. Peräpäästä nyt kertaalleen tyhjentänyt tavarat, hajutonta kamaa oli. Meillä menee kyllä vielä jälkikompostointiin puutarhakompostoriin.
- Anonyymi
Riippuu perseiden määrästä. Meillä niitä pörisee aika monta, ja biolaani on tiukilla, olen eukon kanssa lähes koko kesän = touko-syyskuu, asialla. Ja seuraava sukupolvi perheineen lomiensa aikana. Syksyllä alkaa olla reaktori täynnä ja alapäässä oleva tavara ei ole valmista kukkien juurelle, vaan se pitä jälkikompostoida, eli tyhjennetty kama talveksi ja seuraavaksi kesäksi vanhasta 400-litran jätesäiliöstä tehtyyn kompostoriin. Eli edellinen kirjoittaja kirjoitti asiaa. Tuo mainitsemani roskapönttökompostori on oiva laitos: Maahan eurolava, sen päälle jyrsijäverkko ja pressu, jossa pieniä ilmareikiä. Sen päälle roskasäiliö ylösalaisin, sen pohja on leikattu pois.ja aukon päälle laitetaan roskiksen alkuperäinen kansi kanneksi. Kun sen haluaa tyhjäksi niin se nostetaan kuin kakkuvuoka syrjään, ja kakku on tarjoiluvalmis kukille ja kasvimaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611060Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724