Jos ostaa nykyaikaisen kompostoivan huussin, niin toimiiko se oikeasti niin, että tyhjennyksessä ulos tulee prosessoitua tavaraa?
Toimiiko kompostoiva huussi oikeasti?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vuoden verran tuollainen nyt ollut ja hyvin pelittää. Voi laittaa keitiöjätteetkin. Peräpäästä nyt kertaalleen tyhjentänyt tavarat, hajutonta kamaa oli. Meillä menee kyllä vielä jälkikompostointiin puutarhakompostoriin.
- Anonyymi
Riippuu perseiden määrästä. Meillä niitä pörisee aika monta, ja biolaani on tiukilla, olen eukon kanssa lähes koko kesän = touko-syyskuu, asialla. Ja seuraava sukupolvi perheineen lomiensa aikana. Syksyllä alkaa olla reaktori täynnä ja alapäässä oleva tavara ei ole valmista kukkien juurelle, vaan se pitä jälkikompostoida, eli tyhjennetty kama talveksi ja seuraavaksi kesäksi vanhasta 400-litran jätesäiliöstä tehtyyn kompostoriin. Eli edellinen kirjoittaja kirjoitti asiaa. Tuo mainitsemani roskapönttökompostori on oiva laitos: Maahan eurolava, sen päälle jyrsijäverkko ja pressu, jossa pieniä ilmareikiä. Sen päälle roskasäiliö ylösalaisin, sen pohja on leikattu pois.ja aukon päälle laitetaan roskiksen alkuperäinen kansi kanneksi. Kun sen haluaa tyhjäksi niin se nostetaan kuin kakkuvuoka syrjään, ja kakku on tarjoiluvalmis kukille ja kasvimaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716