Miksi meille valehdellaan Etelämantereesta?

Siitä kerrotaan että se on pelkkää lumi- ja jää- aavikkoa eikä siellä ole yhtään mitään kiinnostavaa nähtävää. Sitä kuitenkin vartioidaan äärimmäisen tarkasti eikä sinne ole kenelläkään mahdollisuutta omin päin tutustua. Miksi siis näin?

Amiraali Byrd siellä joukkoineen lenteli ja raportoi että Etelämantereella on valtavia paljaita maa- alueita; lämpimiä jokia ja järviä. Näistä nyt vaietaan, eikö olekin totta.
Samoin vaiennettiin hra amiraali josta ei paljoa enää kuultu.

Tässä pieni pätkä jonka alkumetreillä näkyy paljaat maa- alueet, vuoristot ja sulat järvet:
https://www.youtube.com/watch?v=zjKI_LzPjeY

Tähän kohta joku heittää vastineen että kyllä siellä turistit saavat liikkua ja niitä käy siellä paljon. Hyvä on mutta kuka on nähnyt että heitä viedään uimaan sulaan järveen?

27

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja mm. sinä levität niitä litteän maan valheita. Kyllähän siellä reuna-alueilla on vuorten rinteillä loppukesällä paljaita alueita, kun aurinko on ohutta lumipeitettä kuukausimääriä sulattanut. Mutta missä niitä sulia järviä ja jokia näkyy? En nimittäin viitsi katsoa tuota filmiä läpi.

      • En maininnut litteää Maata.
        Hra pähkäilijä olisi voinut käyttää tuon kirjoittamiseen kuluttamansa ajan videon alkumetrien katseluun niin siellä ne sulana olevat järvet näkyvät.


      • nazi kirjoitti:

        En maininnut litteää Maata.
        Hra pähkäilijä olisi voinut käyttää tuon kirjoittamiseen kuluttamansa ajan videon alkumetrien katseluun niin siellä ne sulana olevat järvet näkyvät.

        Antarktis-salaliitto on nimenomaan litteän maan uskonkappaleita, joten sitä ei tarvitsekaan erikseen mainitakaan.
        Epäselvästä kuvasta voi tummista alueista tunnistaa jäätikön lahdelman tai halkeaman, vuorten varjoja ja mahdollisesti (läpinäkyvän) jään peittämiä vesialueita. Lämmöstä ei näy merkkejä.


      • pähkäilijä kirjoitti:

        Antarktis-salaliitto on nimenomaan litteän maan uskonkappaleita, joten sitä ei tarvitsekaan erikseen mainitakaan.
        Epäselvästä kuvasta voi tummista alueista tunnistaa jäätikön lahdelman tai halkeaman, vuorten varjoja ja mahdollisesti (läpinäkyvän) jään peittämiä vesialueita. Lämmöstä ei näy merkkejä.

        Vuoren varjosta on hyvä esimerkki kohdassa 5.10.


      • Anonyymi

        "Kyllähän siellä reuna-alueilla on vuorten rinteillä loppukesällä paljaita alueita, kun aurinko on ohutta lumipeitettä kuukausimääriä sulattanut."

        Aurinko ei sulata mitään Antarktiksella, kyse on siitä kun aurinko lämmittää noin -60´c pakkas ilmaa keväällä hieman lämpimämmäksi niin se ilma vyöryy jääkylmänä virtauksena alangoille ja lopulta mereen. Ihan tieteen ja palloteoriankin mukaan Antarktiksesta reilu 1% on mustaa ja lumesta paljasta aluetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllähän siellä reuna-alueilla on vuorten rinteillä loppukesällä paljaita alueita, kun aurinko on ohutta lumipeitettä kuukausimääriä sulattanut."

        Aurinko ei sulata mitään Antarktiksella, kyse on siitä kun aurinko lämmittää noin -60´c pakkas ilmaa keväällä hieman lämpimämmäksi niin se ilma vyöryy jääkylmänä virtauksena alangoille ja lopulta mereen. Ihan tieteen ja palloteoriankin mukaan Antarktiksesta reilu 1% on mustaa ja lumesta paljasta aluetta.

        Reuna-alueilla ilmasto on tietysti leudompi. Ilman lämpötila vaihtelee sielläkin, joten kesällä se voi välillä nousta plussan puolelle. Ja aurinko paistaa tehokkaasti puhtaan ilmakehän läpi. Vuorten rinteillä lienee paikkoja, joissa paiste tulee lumipinnalle kohtisuoraan tai lähes. Joten minusta on selvää, että kesäaikaan lumet rannikolla sulavat ainakin jyrkillä rinteillä.


      • pähkäilijä kirjoitti:

        Reuna-alueilla ilmasto on tietysti leudompi. Ilman lämpötila vaihtelee sielläkin, joten kesällä se voi välillä nousta plussan puolelle. Ja aurinko paistaa tehokkaasti puhtaan ilmakehän läpi. Vuorten rinteillä lienee paikkoja, joissa paiste tulee lumipinnalle kohtisuoraan tai lähes. Joten minusta on selvää, että kesäaikaan lumet rannikolla sulavat ainakin jyrkillä rinteillä.

        Olen nähnyt täällä kotona räystäiden tippuvan pikku pakkasellakin, juuri auringon ansiosta.
        Ei kannata veistellä vitsejä noista tippuvista räystäistä...


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        En maininnut litteää Maata.
        Hra pähkäilijä olisi voinut käyttää tuon kirjoittamiseen kuluttamansa ajan videon alkumetrien katseluun niin siellä ne sulana olevat järvet näkyvät.

        Ne on merenlahtia.


    • Anonyymi

      Kukahan tuollaista on valehdellut? Itse olen nähnyt kuvia Antarrktiksen vuorista. Lämpimät järvet sen sijaan ovat aikuisten satuja. Sulia alueita saattaa löytyä Joulukuussa, jolloin etelässä on keskikesä.

      Wiki:
      "5. joulukuuta lennettiin vallijäätä Edsel Fordin vuoren seuduille asti. Löydettin jäättömiä järviä, jotka olivat jään keskellä olevia salmia tai lahtia."

      Eli todennäköisesti merijään repeytymisestä johtuneita aukkoja.

    • Wikipedia on globalikommunistien hallitsema sivusto joka syytää valeita ja arveluita.

      Kirjoitukset jotka sotivat valtaapitävien valetiedotuksia vastaan ei julkaista.

      • Anonyymi

        Kirjoitukset joita ei voida tarkistaa tosiksi, ei julkaista. Voit mennä keksimään satuja vaikka omaan blogiin, jos haluat.


      • Anonyymi

        Wikipediassa ei muuta olekaan kuin arvauksia ja veikkauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipediassa ei muuta olekaan kuin arvauksia ja veikkauksia.

        Toisinkun sinulla, Wikipediassa on ensinnäkin mukana lähdeluettelot, josta väitteet voi tarkistaa.


    • Anonyymi

      Käsittääkseni antarktiksella on tulivuoria, joten periaatteessa voi jossain olla joku hiukan lämpimämpi syvänne tms. Mut ei mitään paratiisikeitaita, palmuja ja dinosauruksia kyllä ole.

      • Anonyymi

        Ei kai palmuja siellä ole ja dinoja ei koskaan ole ollutkaan kuin muovisina leluina ja eämyspuistoissa.

        Hämmästyttää kuitenkin ettei meille näytetä näitä jokia ja järviä.
        Joku saatana nyt kyllä mättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai palmuja siellä ole ja dinoja ei koskaan ole ollutkaan kuin muovisina leluina ja eämyspuistoissa.

        Hämmästyttää kuitenkin ettei meille näytetä näitä jokia ja järviä.
        Joku saatana nyt kyllä mättää.

        Mitä ihmeen jokia ja järviä? Siellä saattaa olla alueita, joissa on talvellakin lämpötila nollan tuntumassa, mutta todennäköisesti kyse on jostain luolista ja niitä tuskin on edes löydetty. Etelämanner on suuri manner, eikä sitä ole tutkittu lähellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen jokia ja järviä? Siellä saattaa olla alueita, joissa on talvellakin lämpötila nollan tuntumassa, mutta todennäköisesti kyse on jostain luolista ja niitä tuskin on edes löydetty. Etelämanner on suuri manner, eikä sitä ole tutkittu lähellekään.

        Lisäksi Antarktiksella on myös kuivia alueita. Ne eivät kuitenkaan ole mitään lämpimiä keitaita vaan äärimmäisen kylmiä ja kuivia aavikoita. Tarpeeksi kuivia ja kylmiä ollakseen steriilejä.


    • Ehkä maa sittenkin on pallo, mutta sitä salataan kansalta koska etelämanner on suuri asuttu joko alue, tai litteänmaan teorian mukainen maailmaamme kiertävä osin jäinen, osin sula alue, kuten platonin atlantis niin litteä maa voi olla myös 2 mannerkiekkoa/ ympyrää/ joita ympyröi jokaista oma aurinko ja aurinkojen ulkopuolella jääkaistaleet, tämän litteänmaan atlantiksen ulkopuolella jääkenttä ilmeisesti jatkuu vielä toistaise4ksi tutkimattoman kauas..

      • Anonyymi

        Piirräppä kuva tuosta luomastasi mallista. En oikein päässyt teoriastasi kärryille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Piirräppä kuva tuosta luomastasi mallista. En oikein päässyt teoriastasi kärryille.

        "Piirräppä kuva tuosta luomastasi mallista. En oikein päässyt teoriastasi kärryille."

        Ei tarvitse piirtää, tässä alla sinulle linkattuna platoniksen& gleasonin litteänmaan karttamalli jota voit vapaasti zoomailla ja katsella.

        http://kuvanjako.fi/n14k6-1024.jpg


      • Anonyymi

        No jopas on pöhlö kuva. kuka tollasia piirtelee ja millä perusteella hän on piirtänyt noita mantereita ja aurinkoja ja kuita? Tuskin ainakaan ilmakuvien perusteella, joten ainoa selitys on mielikuvitus.


      • Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

        "Piirräppä kuva tuosta luomastasi mallista. En oikein päässyt teoriastasi kärryille."

        Ei tarvitse piirtää, tässä alla sinulle linkattuna platoniksen& gleasonin litteänmaan karttamalli jota voit vapaasti zoomailla ja katsella.

        http://kuvanjako.fi/n14k6-1024.jpg

        Delphin, vastaa nyt jo hyvä mies.

        Haluat siis lukita vastauksen jossa Australia on kaksi kertaa niin leveä kuin Amerikka, ja yhtä leveä kuin Venäjä?


    • Anonyymi

      On saatanan varmaa että jotain Etelämanteella on mitä pitää meiltä salata.

    • Anonyymi

      Ettei mentäisi sinne ja litteä maa lakkaisi pyörimästä. Ei, sen täytyy pyöriä hallitusti tulevien eläkkeiden toivossa.

    • Anonyymi

      Muistaakseni jollakin videolla, olikohan tämä sama lentäjä? lennettiin erittäin pitkälle eteläkierteelle ja siellä takana kajasti laajoja tutkimattomia merialueita. Polttoaineen loppumisvaaran takia lentäjä joutui kuitenkin kääntymään takaisin.

      Eli litteämaailmamme jatkuu siis väitetyn etelämantereen takanakin? Mitä salattavaa eliitillä siellä on? Öljyä? Tiimantteja? kultaa? orjuutettuja kansoja jotka tekevät ilmaistyötä eliitille eikä asia saa tulla julkisuuteen?

    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Suomalainen tutkijoista koostuva retkikunta lähtee Etelämantereelle tammikuussa. Yhdeksän hengen porukka on harjoitellut kuukauden matkaa varten jo vuoden. Mukaan lähtee hyvä ystäväni.

      Ei Etelämantereessa ole mitään salattua. Toisaalta se on melko tarkasti toisella puolella maapalloa, joten onhan sinne matkaa. Jos haluat käydä siellä, uskoisin, että Australian, Chilen tai Etelä-Afrikan kautta matka voi onnistua. Australiasta tehdään turistilentoja Etelämantereen yli.

      • Anonyymi

        Eniten liikennettä on Etelä-Amerikasta, sillä matka on lyhyin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe