Ei kerta homoksi tee

Anonyymi

Hetero(ko?) Oon perheellinen, naimisissa oleva mies, ja rakastunut ottamaan suihin miehiltä. Vaimo tai kukaan ei tiedä mitään tästä harrastuksesta, eli oma salaisuus. Onko muita miehiä joita penis kiihottaa, mutta miehet tai muu hommailu niiden kanssa ei. Itse kokeilin noin vuosi sitten ja sen jälkeen useamman kerran tätä tehnyt. Kovassa erektiossa ja juuri spermaa roiskiva penis on ehkä seksuaalisin ja kiihottavin asia. Otetaan vastaan myös vinkkeja gloryhole paikoista joissa vois imeskellä munaa ilman että tarvii nähdä muuta kun kova herkku.

18

841

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tee homoksi. Ihminen on älykäs eläin ja luonnostaan utelias joten tuo on ihan sitä oman itsensä toteuttamista heteroillakin. Onhan monilla naisillakin kokemuksia naisen kanssa vehtaamisesta vaikka onkin hetero ainakin jos ei ole kaatokännissä.

En ole koskaan ottanut suihin mieheltä mutta aika varmasti se tulee tässä muutaman vuoden sisään tehtyä. Olisi ihan mielenkiintoista myös antaa suihin miehelle tai parille jotta saisi vähän perspektiiviä ymmärtävätkö miehet paremmin suihinottoa kuin naiset.

Nämä on mielenkiintoisia asioita.

• Anonyymi

No joo.. itekki pikkukossista asti ollu kiinnostunut ja nyt muutama vuos sitte reilu kolmekymppisenä ekaa kertaa annoin/otin suihin mieheltä.. mulle vaa tulee joka kerran jälkee ns.morkkis mutta aina vaa tulee saman kaverin kans touhuttua 3-4krt vuotee. Nyt viimeeks n.viikko sitte paninki jo sitä perseeseen ku oli niin kiimasta. Nyt on jo olo et ei se nyt niin kauheeta ollu..

• sama mielessä......

• Anonyymi

Kyrpä perseeseen ja kulli suuhun mällien kera! PRIDE

• Anonyymi

Olen 65v mies mansesta ja mua on kans alkanut kiinnostaa kokeilu suihinotoista. On vaan tällä iällä vaikeaa saada nuorta seuraa tai yleensä mansesta ?

• Moi manselainen
        Mä olen 50v ja Treelta. Laita tänne mailia, jutellaan tarkemmin. Kiinnostais.

• Anonyymi

Olen 65 mies ja tykkään ottaa ja antaa suihin. Haluun myös peppuun ja usein laukaenkin ilman kosketusta kun kulli on sisällä oih.......

• Anonyymi

Missäpäin olet? Minulla samat taipumukset ja olen ukm!
        Vastaa tänne! Mä olen Lahden seudulla!

• Anonyymi

mä haluisin kans vanhemman, iso kyrpäisen, kanssa harrastaa suuhommia puolin ja toisin, itse olen 48v oulusta

• Anonyymi

Tule käymään,otan sinulta suihin

• Anonyymi

millane mies oissit, mitoiltas ja muutenki?

• Anonyymi

Täällä 35v avoliitossa elävä mies, pari kertaa käynyt imettämässä kulliani kundin suussa. Ollut super kiihottavaa ja huomaan haaveilevani myös imemisestä, eli molemminpuoleisesta imemisestä. Itselläni nousee vaan seinä vastaan liian kokeneista bi kundeista, puhumattakaan homoista. Vain kokemattomat ja nuoremmat kundit herättää tän imemis jutun mulla henkiin. Vaikea löytää toisia kokemattomia salaisiin imemis hetkiin, koska tarjolle tulee aina saalistaja homoja ehdotuksineen.

• Anonyymi

Aika lailla sama juttu. En oo vielä koskaan kokeillut, mutta mieli tekisi. Ja just noi poraa mua tai nussitaan kovaa jutut ei vaan sytytä. Ois kyllä makee löytää joku jonka kanssa testailla. Meillä vaimokin haluais kattoo.

• Haluisitteko jutella aiheesta lisää ?
        Kiinnostais todella paljon, erityisesti toi että vaimo kattois toimitusta vierestä.
        Laittakaas s-postia mulle : kokeilemassako (ät) suomi24.fi

• Anonyymi

Olitkos kuinka kokenut?

• Anonyymi kirjoitti:

Aika lailla sama juttu. En oo vielä koskaan kokeillut, mutta mieli tekisi. Ja just noi poraa mua tai nussitaan kovaa jutut ei vaan sytytä. Ois kyllä makee löytää joku jonka kanssa testailla. Meillä vaimokin haluais kattoo.

Täällä olisi 48v mies kokematon...... laita viestiä nimimerkki ja suomi24

• Anonyymi

Kerran olen kokeillut homoilua ja pysyin silti täysin heterona, eikä tee lainkaan mieli kokeilla miestenvälistä toista kertaa. Yksi kerta riitti.

• Anonyymi

Itse olen superhetero. Edellä mainittu toiminta kuulostaa epämiellyttävältä.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      20
      2267
    2. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      33
      2122
    3. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      64
      1673
    4. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1657
    5. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      80
      1602
    6. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      113
      1460
    7. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      52
      1442
    8. Pyyntö Teelle

Voisitko nyt vaan ystävällisesti laittaa viestin?
      Ikävä
      83
      1149
    9. Martina haluaa tasoisensa miehen

Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1017
    10. Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä

Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom
      Suomalaiset julkkikset
      21
      895
    Aihe