Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Postin toiminta ihmetyttää....

Tilasin Nellyn verkkokaupasta paketin Joensuuhun, jonka toimittaa Posti. Lähetyksenseurannasta huomasin, että paketti on matkalla Kuopioon ja arvioitu toimitusaika on maanantai 1.7.2019. Asuinpaikkani on Kuopio, mutta vietän kesäloman Joensuussa. Paketti on ohjautunut Kuopioon siitä syystä, että minulla on jäänyt ''oma noutopiste'' palvelu päälle Postin sivuilta. Noh...soitto Postin asiakaspalveluun ja kysyn jos paketin voisi ohjata Joensuuhun sillä sinne se on alunperin tilattukkin( paketti on tällä hetkellä Vantaan postin logistiikkakeskuksessa). Asiakaspalvelusta todetaan vain lyhyesti, että ''Ei onnistu, sinun täytyy ottaa yhteys lähettäjään, joka muuttaa tilausosoitteeksi Joensuun''....TÄH??!....Tuotteet on tilattu Joensuuhun joka lukee myös tilausvahvistuksessakin, mutta minua käsketään ottamaan yhteys lähettäjään joka korjaa tilausosoitteen Joensuusta Joensuuksi?

Kuinka voi olla mahdollista, että paketti joka on tällä hetkellä Vantaan Postilla, ei voida muuttaa tilausosoitetta Joensuuhun? Postin asiakaspalvelusta kerrotaan, että paketin voi jättää noutamatta ja uudelleenohjata Joensuuhun jonka hinnaksi tulee noin 10 euroa. Kuinka tämä sitten on mahdollista, että paketin voi uudelleenohjata Joensuuhun ilman yhteydenottoa Nellyyn, mutta nyt paketin ohjaus Joensuuhun ei ole mahdollista ilman, että otan yhteyttä Nellyyn?? Miksi Nelly pitäisi tapaukseen ylipäätään edes sotkea?

Nellyyn ei ole asiakaspalvelunumeroa ja yhteyttä voi ottaa vain viestillä nettisivujen kautta, joka on jo tehty, mutta tuskin ehtiivät lukea sitä kuin pakettia aletaan jo kuljettamaan Kuopioon. Tilatuilla vaatteilla on kiire, joten lähdenkö ajamaan vaatteita autolla Joensuusta niin, että Posti maksaa bensakulut koska on lähettämässä tuotteita väärään osoitteeseen?!

Onko Posti menetellyt tapauksessa oikein koska minulle tämä ei ainakaan tee yhtään mitään järkeä.... luulisi, että ihmiset usein ostavat tuotteita verkkokaupoista esim. syntymäpäivälahjaksi tuttavilleen, jotka asuvat eri paikkakunnalla, mutta sitten paketin lähetys voi tyssätä täysin tällaiseen.

Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia Postista tai oma noutopiste -palvelusta?

1

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Posti ei välttämättä toimita pakettia annettuun osoitteeseen, vaan omaan varapaikkaansa johonkin muualle. Paska firma. Olen kieltänyt heitä kuskaamasta pakettiani varapaikkaan, mutta eivät välitä, eivätkä vastaa, käyttävät vastaanottajaa ilmaisena apurina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe