"61 prosenttia kyselyyn vastanneista ei kannattanut toisen kotimaisen palauttamista ylioppilastutkinnon pakolliseksi aineeksi. Heistä 41 prosenttia oli täysin eri mieltä siitä, että ruotsin on syytä palauttaa pakolliseksi aineeksi.
Vastaajista vajaa kolmannes, 31 prosenttia, tuki hallituksen tavoitetta. 12 prosenttia oli täysin samaa mieltä ja 19 prosenttia jokseenkin samaa mieltä toisen kotimaisen kielen palauttamisesta pakolliseksi."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006157704.html
Nyt katsotaan onko Suomi demokratia vai svekokratia.
Näin suomalaiset rakastavat pakkoruotsia
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eli ruotsin suosio on ts. noussut. Aiemmin pelkästään pakollista ruotsia on vastustanut 74%.
Olennaista kai on demokratiassa että ennemistö vastustaa. Lisäksi kysymys on eri kuin siinä yliopistojen tutkimuksessa.
Kannattaa myös huomata että 12%!!! Oli täysin sitä mieltä että pitää ottaa kirjoituksiin pakolliseksi, siis 12% 😂- Anonyymi
Sven-Håkan kirjoitti:
Puolet finskasvenskoja ja loput näiden hännystelijöitä mallia Sasit ja Lipposet
Karmeeta sakkia.
Hoppas att Finland även i fortsättningen leds demokratiskt på basen av vad hela den röstberättigade befolkningen har röstat på och inte en lokaltidnings gallup som har frågat 0,002 % av befolkningen om deras åsikt i en färdigformulerad ja/nej fråga.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244