Ennen kuin posliini oli tullut täysin yleisiksi, suunta näyttää jo kääntyneen. Netin seksifirmat ovat kaivaneet vanhan kuvavarastonsa, jossa tytöt saattavat olla niin karvaisia, etteivät suloiset elimet näy ollenkaan. On otettu myös uusia karvaisia kuvia.
Minulle hyvin ikävä kehitys, sillä olen aivan lopen ihastunut tyttöihin, jotka näyttävät aivan posliiniksi kaunistettuja sukupuolielimiään. Onneksi posliinityttöjen ihania kuvia ei ole poistettu.
Muoti palaamassa karvaiseksi
5
88
Vastaukset
- Anonyymi
No enpä ole huomannut, päinvastoin nykyisin ajelee nekin jotka eivät ennen ajelleet
Mua ei kiinnosta muotiasiat, mut itse tykkään kans posliinista.
Aidoilla punapäillä tosin karvatkin on kivat.- Anonyymi
Kun on aikoinaan karvoihin tottunut niin ei osaa olla ilman.
- Anonyymi
Ullan pillu karvainen, mielessä on mulla. Karvanen vastaan karvanen, ilo on silloin tulla.
- Anonyymi
Toivottavasti on palaamassa!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245