Ennen kuin posliini oli tullut täysin yleisiksi, suunta näyttää jo kääntyneen. Netin seksifirmat ovat kaivaneet vanhan kuvavarastonsa, jossa tytöt saattavat olla niin karvaisia, etteivät suloiset elimet näy ollenkaan. On otettu myös uusia karvaisia kuvia.
Minulle hyvin ikävä kehitys, sillä olen aivan lopen ihastunut tyttöihin, jotka näyttävät aivan posliiniksi kaunistettuja sukupuolielimiään. Onneksi posliinityttöjen ihania kuvia ei ole poistettu.
Muoti palaamassa karvaiseksi
5
120
Vastaukset
- Anonyymi
No enpä ole huomannut, päinvastoin nykyisin ajelee nekin jotka eivät ennen ajelleet
Mua ei kiinnosta muotiasiat, mut itse tykkään kans posliinista.
Aidoilla punapäillä tosin karvatkin on kivat.- Anonyymi
Kun on aikoinaan karvoihin tottunut niin ei osaa olla ilman.
- Anonyymi
Ullan pillu karvainen, mielessä on mulla. Karvanen vastaan karvanen, ilo on silloin tulla.
- Anonyymi
Toivottavasti on palaamassa!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301739- 161527
- 231508
- 91391
- 241387
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781135- 221102