Pakko oli tulla nyt jonnekin tätä purkamaan. Seurustelen ensirakkauteni kanssa ja ikää molemmilla on päälle 20 v. Miehelläni on kotonaan maatila, jota hän meinaa jäädä jatkamaan. Tällä hetkellä hän hoitaa tilaa vanhempiensa kanssa ja töitä kyllä riittää. Itse opiskelen maatalouteen liittyvää alaa, joten ymmärrän kyllä, että maatilalla on paljon töitä.
Miesystäväni kovasti puhuu siitä, että haluaisi kyllä oman talon yms. Ei vain pysty nyt ostamaan ja talon tulisi olla lähellä maatilaa jne. Minulla on oma asunto läheisessä kaupungissa mikä tietysti on mahdollistanut ylipäätään tämän parisuhteen. Tosin sielläkään emme hirveästi ehdi viettää aikaa, lähinnä iltaisin pari kertaa viikossa. Mieheni valittaa siitä, että en viihdy hänen luonaan mutta kun menen "hänen kotiinsa", menen anoppilaan. Ei sellainen oleminen minun mielestäni ole mitään hyvää parisuhdeaikaa.. Haluan pitää hyvät välit toki hänen vanhempiensa kanssa, mutta en halua jatkuvasti notkua toisten nurkissa. Olen hyvin itsenäinen ihminen ja kaipaan omaa rauhaa. Miehellä on todella hyvät välit vanhempiensa kanssa ja välillä tuntuukin, että hänen paras kaverinsa onkin oma isä.
Minua on alkanut ahdistaa ihan toden teolla, sillä rakastan miestä valtavasti. Pidän itse eläimistä todella paljon ja ymmärrän kyllä, että ne tarvitsevat hoitoa joka päivä ja muutenkin töitä on paljon. Yhteistä aikaakin varmaan löytyisi sopivasti, jos olisi yhteinen koti. Voisinhan välillä myös auttaa jossakin, vaikka kävisinkin myöhemmin muualla töissä. Ollaan seurusteltu kuitenki jo melkein kolme vuotta ja tilanne laahaa. Elän jatkuvassa epävarmuudessa kun en tiedä tuleeko tähän mitään muutosta. Välillä tuntuu että mieheni ei edes halua itsenäistyä kunnolla vanhemmistaan. Ahdistukseni vaikuttaa jo aika vahvasti omaan hyvinvointiini. Puhutaan kyllä asioista miehen kanssa hyvinkin suoraan ja viimeeksi pari päivää sitten puhelimessa mietittiin suhteen ongelmia. Tiedostan myös sen, että oma käytökseni on välillä ollut sopimatonta. Koen jotenkin olevani loukussa. Yleensä nähdään aina silloin kun miehelle se sopii, töiden vuoksi. Lisäksi minä olen se, joka on muuttanut pois entiseltä kotipaikkakunnalta. Mieheni ei tunnu vain millään ymmärtävän miltä minusta tuntuu tämä, vaikka kuinka yritän selittää. En tiedä yhtään mitä tehdä tai mitä ajatella. Nämä asiat pyörivät lakkaamatta päässä.
Tunteet sekaisin
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miehelläsi on jo koti, työpaikka ja rakastavat vanhemmat. Miksi hänen pitäisi päästä "itsenäistymään" jonnekin neukkukuutioon? Maatilalla sukupolvenvaihto menee juuri noin kuin miten miehesi elää. Jos sinusta ei ole maatilan pitäjäksi niin parempi kuin eroatte nyt ja hän löytää rinnalleen sopivamman henkilön. Sinä voit jäädä neukkukuutioosi itsenäistymään. Taidat olla typerä feminismin uhri, joka on omaksunut haitallisia perusteettomia ajatuksia ja jolle kaikki perinteiset arvot ovat jotain kartettavaa.
Kerkisi tämä jo solvata sinua, ap. Törkeätä,
Vaimoni täti miehineen ja heidän poikansa ja tämän vaimo antoivat lehtihaastattelun, jossa keräsivät kehuja, miten hyvää ja sovinnollista on heidän asuminen yhdessä. Asuivat maalaistaloa, jonka oli määrä jäädä pojalle perinnöksi.
Pari vuotta myöhemmin vanha emantä ja nuori emäntä eivät edes puhuneet toisilleen.
Nuori emäntä pilasi koko nuoruutensa, ennen kuin edellinen polvi kuoli kolmisenkymmentä vuotta myöhemmin.- Anonyymi
Oivoi, tuotakin olen miettinyt. En missään nimessä suostuisi asumaan noin. Kyllä minun mielestä pitää omat kodit olla tai sitten jossain vaiheessa käy juuri noin..
- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Kerkisi tämä jo solvata sinua, ap. Törkeätä,
Vaimoni täti miehineen ja heidän poikansa ja tämän vaimo antoivat lehtihaastattelun, jossa keräsivät kehuja, miten hyvää ja sovinnollista on heidän asuminen yhdessä. Asuivat maalaistaloa, jonka oli määrä jäädä pojalle perinnöksi.
Pari vuotta myöhemmin vanha emantä ja nuori emäntä eivät edes puhuneet toisilleen.
Nuori emäntä pilasi koko nuoruutensa, ennen kuin edellinen polvi kuoli kolmisenkymmentä vuotta myöhemmin.Silloin ei ole ollut sopiva henkilö kyseessä ja mitä aikaisempi ero, sen parempi KAIKILLE.
- Anonyymi
Ei kuulosta kovin itsenäiselle tuo poikakaverisi jos isin ja äidin luona asuu aikuisena kuin joku maajussille morsian ohjelman mammanpoika.
Aikookohan hän joskus kasvaa aikuiseksi? - Anonyymi
Kannattaisiko pitää omaa pääsi ja elää omilla ehdoilla.
Mies tekee kyllä ratkaisujaan sinua kohtaan, jos olet hänelle tärkeä.
Mitä sivusta olen seurannut tällaisia maalaissukuja, siteet ovat niin vahvat että väliin on kenenkään hankala mennä. - Anonyymi
Onko tämä keksitty juttu?
- Anonyymi
Ei todellakaan ole. Miksi niin epäilet?
Ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473201- 1082603
- 512581
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402248Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822092- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521885Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111558