Hiustensiirto kokemukset

Anonyymi

Tähän siis vain kommentteja henkilöiltä jotka ovat operaatioissa käyneet. Missä kävivät, millä tekniikalla, millainen lopputulos jne..
Aika siis päivittää tätäkin aihetta!

7

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mies 33v
      Operaatio FUE-tekniikalla Turkissa Ankarassa 18.3.2019
      3300 siirrettä hintaan 3800€ eli 1.15€ per siirre.

https://youtu.be/V81b89BlNH0

Tämän hetkinen tilanne 104 päivää operaatiosta:
      https://imgur.com/a/ZTACytf

Vielä ei pysty sanomaan mitään lopputuloksesta, mutta kaikki on mennyt hyvin. Ehkä se haasteellisin asia on ollut päänahan punoittaminen pitkään operaation jälkeen. Tämä on tietty täysin yksilöllistä, mutta kannattaa varautua henkisesti siihen, että iho punoittaa vielä esim 3-4 kk operaatiosta.

• Anonyymi

Miltä se alue mistä siirteet otettiin näyttää? Jotkut pelottelivat että fue tekniikalla siitä tulee laikukas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä se alue mistä siirteet otettiin näyttää? Jotkut pelottelivat että fue tekniikalla siitä tulee laikukas.

Alue mistä siirteet otettiin näyttää jo täysin normaalilta:
        Sivusta: https://imgur.com/fN94Qc1
        Takaa: https://imgur.com/a/i7hYTLN

• Anonyymi

No eipä kyllä huomaa mitään.

Itsekin haluaisin mennä hiustensiirtoon mutta hiustenlähtö on vielä suhteellisen aluillaan enkä tiedä mihin se etenee. Hirvittää että minulle käy niin että minulla on hiusten peittämät ohimot mutta muu otsa onkin hiukseton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä kyllä huomaa mitään.

Itsekin haluaisin mennä hiustensiirtoon mutta hiustenlähtö on vielä suhteellisen aluillaan enkä tiedä mihin se etenee. Hirvittää että minulle käy niin että minulla on hiusten peittämät ohimot mutta muu otsa onkin hiukseton.

Tuo on vähän hankala juttu tietää, että milloin on paras aika mennä.
        Itse aloin leikkaamaan jo 28v siilitukkaa hiustenleikkuukoneella kun pitempi hiusmalli ei enää onnistunut.
        Ehkä sitten kun siirretyt hiukset kasvaa tuuheaksi niin kadun sitä, että en mennyt operaatioon jo 28v.
        Mutta toisaalta kun hiusten lähtö ehti jatkua 5v lisää niin saipahan ainakin tietää, että miten pitkälle se etenee ja mun tapauksessa kuten videon alusta näkee niin koko päälaki oli lopulta harventunut. Silloin 28v ei ollut kuin ohimoiden karkaamista joten voi olla, että siirteitä ei olisi vielä silloin istutettu koko päälaelle..

• Anonyymi

Ketään naisia kuulolla jotka olis käyny hiustensiirrossa?

• Onko kenelläkään kokemusta DHI-tekniikasta. Onko tämän tekniikan tekijöitä suomessa. DHI on melkein sama kuin FUE, mutta kevyempi. Nopeampi palautuminen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      169
      3101
    2. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      44
      1899
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      31
      1894
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      198
      1840
    5. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      26
      1680
    6. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      77
      1276
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      88
      1206
    8. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      181
      1075
    9. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1063
    10. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      21
      1029
    Aihe