Sain 3-4 vuotta sitten epileptisen kohtauksen, mutta varmaa ei ole johtuiko se iskusa päähän kun kaaduin, vai johtuiko kaatuminen epilepsiasta. Klassinen muna ja kana tilanne
C-luokan kortti otettiin pois ja muistelisin että kolmeksi tai viideksi vuodeksi otettiin pois, jotta ei olisi riskiä saada kohtaus ison auton ratissa. Nyt olen saanut työpaikan jossa tällä hetkellä ajelen pakulla, mutta olisi myös mahdollisuus siirtyä kuorma-auton ohjaksiin. Riippuen tietenkin c-luokan kortistani.
Mahollisesti maanantaina menen tekemään sopimusta, enkä asiaan ole nyt viikonloppuna saanu virallista vastausta, niin miten asian laita on jos täällä joku asiasta tietävä osaa sanoa?
Kohtauksesta kortti hyllylle
Anonyymi
1
69
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkä prosessi ehkä, mutta lääkärin kanssa pitäisi selvittää onko perusteita peruuttaa
C-luokan kortin poisotto jos se on viideksi vuodeksi.
Selvitä ensin moneksiko vuodeksi se on peruttu.
Eikö se missään näy ?
(nimim. kortiton)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954