Missä tilassa on ministeri Pekka Haaviston vihr. jakamaton ihmisoikeus ei mukana näkyvästi oman asiansa edistämisen asialla - sen sijaan maahanmuuttajien asiamies nro 1 meneillään olevan hallituskauden aikana!
Mitä sanoo Antonio Kukkanen :)= Flores?
PEKKA Pekka Pekka!!?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa Antonio kohta menettää tykytyskoneen toiselle?
- Anonyymi
Tätä keskustelua käyvät miehet tuskin saavat ainuttakaan naista!
- Anonyymi
eiköhä nuo käytä jotain rikollisporukan yhteistä huumenarrki naista kaikki.. porukas kaikk yhteistä ja proukal rikoksia..
- Anonyymi
olen paritellut yli 100 naisen kanssa ; olen ravintolamuusikko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen paritellut yli 100 naisen kanssa ; olen ravintolamuusikko
Wau! Ihanaa.... olet siis suosiossa, onko siitä jo aikaa? Miten monta transua tai transseksuaalia olet siinä joukossa kohdannut? Löytyykö vielä libidoa?
Mikä on ollut suhteesi miespuolisiin kumppaneihin? ;o()
- Anonyymi
Ymmärsinkö oikein, ettei Pekka ollutkaan mukana pridemarssilla? Ehkä kohta tulee jymyuutinen, kun Pekka tuleekin ulos kaapista: hän onkin hetero.
- Anonyymi
Pekalla on kiireitä ja arvolle ei sovi kävellä esim. Irja Askolan rinnalla. Lisäksi on puuhaa,kun tulee miekkosia maahan.
- Anonyymi
Olette kuulleet väärin.
Ei Vihreät ole puhuneet jakamattomasta ihmisoikeudesta vaan SDP.
Polttomoottoriautojen kieltämisestä ovat puhuneet Vihreät ja SDP yhdessä.
Sellutehtaiden perustamisen estämisestä on puhunut Vihreät, mutta metsänhakkuiden estämisestä taas SDP ja Vihreät yhdessä.
Halvan ulkolaisen lihan hinnan nostamisesta on puhunut SDP , mutta totaaliin vegaaniruokaan siirtymisestä Vihreät.
Keskusta kannattaa turvevoimaloita, SDP atomivoimaloita ja Vihreät vastustaa ehdottomasti atomivoimaloita.
Verotuksen kiristämistä kannattaa SDP ja Vihreät, mutta ulkolaisen lisävelanottoa SDP.
Liikennesakotuksen kiristämistä kannattaa SDP ja Vihreät, mutta parkkisakotuksen lisäämistä ja parkkipaikkojen vähentämistä Vihreät.
Koska energiaa pitää säästää Vihreiden kuuluisi kannattaa hitaita junia, mutta jostakin kumman syystä he kannattavatkin energiasyöppöjä nopeita junia.
Maahanmuuton lisäämistä kannattaa SDP ja Vihreät, mutta isis-terroristien perheiden ja sukulaisten tuontia valtion kustannuksella Vihreät.
Näillä eväillä Suomea hallitaan ja lisää purtavaa saadaan, kun otetaan lisää ulkolaista velkaa ja kiristetään hyväosaisten verotusta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262686Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1111548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877