beko hotsku

Anonyymi

Jokos sitä Bekon hotellissa ollaan niinkuin maailman omistajia??? Ollaan niin saakelin kovanaamoja ja esiinnytään ja pikku teatterii kaksi viikkoa uima-altaalla liikkumatta kahteen viikkoon mihinkään muualle. Voi kristus kun säälittää nuo suominaamat ....luojan kiitos on muitakin paikkoja maailmassa mihin voi mennä. Miksi helvetissä Noista BEKON asiakkaista tulee jotain saatanan teatteri porukkaa..hehehehhe--hyi helkutti..ja naurattaa..hahhah

12

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ilmeisesti itsekin siellä ollut kun noin hyvin tiedät.

      • Anonyymi

        Joo olen kerran ollut enkä toista kertaa mene!! Ei ole loman arvostelua jos Suomalaiset kuvittelevat olevansa jotain omistajia siinä hotskussa...!! ja todellakin ihan itse nähtynä.,ja muuten meinasi tulla totaalinen naurun pärähdys kun ne ESIINTYY..HEHHH ...ELI TÄSSÄ EI OO MITÄÄN TEKEMISTA SEN KANSSA MITEN SITÄ LOMAANSA VIETTÄÄ VAAN SIITÄ MINKÄLAISIA SUOMALAISET ON SIELLÄ!


    • Anonyymi

      Johan on taas kommentti :D Jokainen lomailee tavallaan. Kuka sinä olet arvostelemaan muiden lomailua ?! Ota se kiristävä pipo päästä ja nauti kesästä :)

    • Anonyymi

      No mene muualle helvetti! Mitä täälä ruikutat, käy sanomassa sielä bekolla tyypeille jos niin häirii.

      • Anonyymi

        MENIKÖ TUNTEISIIN!!?? JA KUN NOIN HERMOSTUU NIIN TAISIN OLLA AIVAN OIKEASSA!! HHAHAHAH...VAI MITÄ???? EIKS OO JUST NOIN KUN KIRJOITIN??


      • Anonyymi

        Onko luuseri joutunu seuraan sivusta kun jollain on kivaa😂 käy sanomassa sielä hotellilla, laitetaan popparit tulille, milloin meet?


      • Anonyymi

        EI KUULE IKINÄ NIIDEN ELVISTELIJÖIDEN KANSSA SAMAAN HOTSKUUN. Taidat itse olla yksi näistä ?? MELKEIN NIINKUN OMISTAISIT KYSEISEN HOTSKUN.???..JA SIITÄKIN SEN HUOMAA NÄISTÄ ESIINTYJISTÄ KUN JOKU UUSI TULEE LOMAILEMAAN SINNE NIIN KATSOTAAN PÄÄSTÄ VARPAISIIN....ELI MINUA KATSOTTIIN KUN JOTAIN UFOA....EI VOI MUUTA SANOA KUN PIKKASEN ON PORUKOILLA TEATTERIA...HEH


    • Anonyymi

      no voi hitto ootko kenties kade eikö sua kohdeltu kuin prinsessaa...

      • Anonyymi

        Ei tarvitse olla kade,eikä olettaa prinsessamaista kohtelua...Mutta se on fakta jos uutena menet tähän mestaan,niin sinua katsotaan päästä varpaisiin...Me ei olla majailtu ko paikassa,mutta vierailtu,niin kohan katseet ajoi meidät pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla kade,eikä olettaa prinsessamaista kohtelua...Mutta se on fakta jos uutena menet tähän mestaan,niin sinua katsotaan päästä varpaisiin...Me ei olla majailtu ko paikassa,mutta vierailtu,niin kohan katseet ajoi meidät pois

        Juurikin näin!! Se porukka on siellä sellaista että pitävät tietynlaista teatteria ja ovat kuin omistaisivat paikan...yök...ei ikinä enää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin!! Se porukka on siellä sellaista että pitävät tietynlaista teatteria ja ovat kuin omistaisivat paikan...yök...ei ikinä enää..

        Juurikin tosiaan näin! Jotain teatteri-esitystä siellä pidetään,ellei ole vakio kalustoa....Onneksi en ensimmäisellä reisullani noin 15 vuotta sitten päätynyt tähän paikkaan....Olin silloin aika spektinen Turkkia kohtaan kun olin aiemmin 90-luvun alussa käynyt Alanyassa. Mutta noin 15 v sitten päätin kokeilla taas Turkkia ja kohde oli Marmaris....Kaikki se kökkö mitä 90-luvulla koin oli poissa,ja rakastuin Turkkiin. Marmaris on vaan niin kiehtovan kaunis paikka. Onneksi sielläkin on kivoja hotelleita vaikka kuinka ja paljon...Ei tarvitse majottautua Suomi-porukan seurassa =D . Mahtabvaa lomaaa kaikille Marmarikseen meniöille <3 Kaupunki on mitä mainion ja nauttikaa kultturista täysin rinnoin...Uskaltakaa mennä turisti -alueelta pois.. Saatte nauttia aioa Turkkilaisuutta taatusti kun ,ei jämähdä sinne keskelle tueristi-paratiisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin tosiaan näin! Jotain teatteri-esitystä siellä pidetään,ellei ole vakio kalustoa....Onneksi en ensimmäisellä reisullani noin 15 vuotta sitten päätynyt tähän paikkaan....Olin silloin aika spektinen Turkkia kohtaan kun olin aiemmin 90-luvun alussa käynyt Alanyassa. Mutta noin 15 v sitten päätin kokeilla taas Turkkia ja kohde oli Marmaris....Kaikki se kökkö mitä 90-luvulla koin oli poissa,ja rakastuin Turkkiin. Marmaris on vaan niin kiehtovan kaunis paikka. Onneksi sielläkin on kivoja hotelleita vaikka kuinka ja paljon...Ei tarvitse majottautua Suomi-porukan seurassa =D . Mahtabvaa lomaaa kaikille Marmarikseen meniöille <3 Kaupunki on mitä mainion ja nauttikaa kultturista täysin rinnoin...Uskaltakaa mennä turisti -alueelta pois.. Saatte nauttia aioa Turkkilaisuutta taatusti kun ,ei jämähdä sinne keskelle tueristi-paratiisia.

        On sentään joku muukin samaa mieltä kuin minä!! Ei tarvitse sinne teatteriporukan hotelliin mennä ikinä enää..onneksi on muitakin hotelleja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe