Jokos sitä Bekon hotellissa ollaan niinkuin maailman omistajia??? Ollaan niin saakelin kovanaamoja ja esiinnytään ja pikku teatterii kaksi viikkoa uima-altaalla liikkumatta kahteen viikkoon mihinkään muualle. Voi kristus kun säälittää nuo suominaamat ....luojan kiitos on muitakin paikkoja maailmassa mihin voi mennä. Miksi helvetissä Noista BEKON asiakkaista tulee jotain saatanan teatteri porukkaa..hehehehhe--hyi helkutti..ja naurattaa..hahhah
beko hotsku
12
852
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ilmeisesti itsekin siellä ollut kun noin hyvin tiedät.
- Anonyymi
Joo olen kerran ollut enkä toista kertaa mene!! Ei ole loman arvostelua jos Suomalaiset kuvittelevat olevansa jotain omistajia siinä hotskussa...!! ja todellakin ihan itse nähtynä.,ja muuten meinasi tulla totaalinen naurun pärähdys kun ne ESIINTYY..HEHHH ...ELI TÄSSÄ EI OO MITÄÄN TEKEMISTA SEN KANSSA MITEN SITÄ LOMAANSA VIETTÄÄ VAAN SIITÄ MINKÄLAISIA SUOMALAISET ON SIELLÄ!
- Anonyymi
Johan on taas kommentti :D Jokainen lomailee tavallaan. Kuka sinä olet arvostelemaan muiden lomailua ?! Ota se kiristävä pipo päästä ja nauti kesästä :)
- Anonyymi
No mene muualle helvetti! Mitä täälä ruikutat, käy sanomassa sielä bekolla tyypeille jos niin häirii.
- Anonyymi
MENIKÖ TUNTEISIIN!!?? JA KUN NOIN HERMOSTUU NIIN TAISIN OLLA AIVAN OIKEASSA!! HHAHAHAH...VAI MITÄ???? EIKS OO JUST NOIN KUN KIRJOITIN??
- Anonyymi
Onko luuseri joutunu seuraan sivusta kun jollain on kivaa😂 käy sanomassa sielä hotellilla, laitetaan popparit tulille, milloin meet?
- Anonyymi
EI KUULE IKINÄ NIIDEN ELVISTELIJÖIDEN KANSSA SAMAAN HOTSKUUN. Taidat itse olla yksi näistä ?? MELKEIN NIINKUN OMISTAISIT KYSEISEN HOTSKUN.???..JA SIITÄKIN SEN HUOMAA NÄISTÄ ESIINTYJISTÄ KUN JOKU UUSI TULEE LOMAILEMAAN SINNE NIIN KATSOTAAN PÄÄSTÄ VARPAISIIN....ELI MINUA KATSOTTIIN KUN JOTAIN UFOA....EI VOI MUUTA SANOA KUN PIKKASEN ON PORUKOILLA TEATTERIA...HEH
- Anonyymi
no voi hitto ootko kenties kade eikö sua kohdeltu kuin prinsessaa...
- Anonyymi
Ei tarvitse olla kade,eikä olettaa prinsessamaista kohtelua...Mutta se on fakta jos uutena menet tähän mestaan,niin sinua katsotaan päästä varpaisiin...Me ei olla majailtu ko paikassa,mutta vierailtu,niin kohan katseet ajoi meidät pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla kade,eikä olettaa prinsessamaista kohtelua...Mutta se on fakta jos uutena menet tähän mestaan,niin sinua katsotaan päästä varpaisiin...Me ei olla majailtu ko paikassa,mutta vierailtu,niin kohan katseet ajoi meidät pois
Juurikin näin!! Se porukka on siellä sellaista että pitävät tietynlaista teatteria ja ovat kuin omistaisivat paikan...yök...ei ikinä enää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin!! Se porukka on siellä sellaista että pitävät tietynlaista teatteria ja ovat kuin omistaisivat paikan...yök...ei ikinä enää..
Juurikin tosiaan näin! Jotain teatteri-esitystä siellä pidetään,ellei ole vakio kalustoa....Onneksi en ensimmäisellä reisullani noin 15 vuotta sitten päätynyt tähän paikkaan....Olin silloin aika spektinen Turkkia kohtaan kun olin aiemmin 90-luvun alussa käynyt Alanyassa. Mutta noin 15 v sitten päätin kokeilla taas Turkkia ja kohde oli Marmaris....Kaikki se kökkö mitä 90-luvulla koin oli poissa,ja rakastuin Turkkiin. Marmaris on vaan niin kiehtovan kaunis paikka. Onneksi sielläkin on kivoja hotelleita vaikka kuinka ja paljon...Ei tarvitse majottautua Suomi-porukan seurassa =D . Mahtabvaa lomaaa kaikille Marmarikseen meniöille <3 Kaupunki on mitä mainion ja nauttikaa kultturista täysin rinnoin...Uskaltakaa mennä turisti -alueelta pois.. Saatte nauttia aioa Turkkilaisuutta taatusti kun ,ei jämähdä sinne keskelle tueristi-paratiisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin tosiaan näin! Jotain teatteri-esitystä siellä pidetään,ellei ole vakio kalustoa....Onneksi en ensimmäisellä reisullani noin 15 vuotta sitten päätynyt tähän paikkaan....Olin silloin aika spektinen Turkkia kohtaan kun olin aiemmin 90-luvun alussa käynyt Alanyassa. Mutta noin 15 v sitten päätin kokeilla taas Turkkia ja kohde oli Marmaris....Kaikki se kökkö mitä 90-luvulla koin oli poissa,ja rakastuin Turkkiin. Marmaris on vaan niin kiehtovan kaunis paikka. Onneksi sielläkin on kivoja hotelleita vaikka kuinka ja paljon...Ei tarvitse majottautua Suomi-porukan seurassa =D . Mahtabvaa lomaaa kaikille Marmarikseen meniöille <3 Kaupunki on mitä mainion ja nauttikaa kultturista täysin rinnoin...Uskaltakaa mennä turisti -alueelta pois.. Saatte nauttia aioa Turkkilaisuutta taatusti kun ,ei jämähdä sinne keskelle tueristi-paratiisia.
On sentään joku muukin samaa mieltä kuin minä!! Ei tarvitse sinne teatteriporukan hotelliin mennä ikinä enää..onneksi on muitakin hotelleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676113- 1325455
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4633375Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091747Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3761266- 321159
- 671071
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46956Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889